CRM система – важливість спеціаліста в гемблінг-проєкті, обов'язки і зарплата CRM-менеджера

24 Квітня 2020, 17:05

CRM система – важливість спеціаліста в гемблінг-проєкті, обов'язки і зарплата CRM-менеджера

Для отримання стабільного прибутку в гемблінг-проєктах оператори повинні не тільки залучати більшу кількість відвідувачів, а й ефективно співпрацювати з постійними клієнтами. Для утримання користувачів впроваджуються різні маркетингові інструменти, до найбільш ефективних належить система CRM. Експерти підготували спеціальний матеріал за цією темою, який буде корисний як для власників грального бізнесу, так і для фахівців даної сфери.

Застосування CRM – отримання вигоди для операторів казино та користувачів. Грамотне введення системи в гемблінг-проєкт підвищує клієнтоорієнтованість закладу, допомагає знайти персональний підхід до гравця і робить перебування на вебсторінці більш комфортним і приємним.

Це підвищує лояльність користувачів до сервісу і повертає клієнтів до послуг операторів. Варто пам'ятати також і про відгуки на відкритих інтернет-порталах, адже позитивні коментарі від реальних людей впливають на репутацію гральної компанії та свідчать про надійність сервісу.

Структурування інформації за допомогою систем CRM дає можливість проаналізувати маркетингові програми, перехресні продажі і цільову рекламу нової продукції. Припустимо, якщо господар казино вирішує відкрити проєкт зі спортивних ставок, то за рахунок використання CRM у нього буде вже готова база потенційних клієнтів. Ще системи зі взаємодії з клієнтами допомагають вивчити дії новачків, визначають аудиторію з максимальним потенціалом і зберігають всі контактні дані.

Читайте також:  Маркетинг у гральному бізнесі: нові тенденції

У казино системами CRM забезпечують підвищений ступінь захисту конфіденційних даних клієнта. Злом на такому майданчику може істотно знизити репутацію грального закладу. CRM-системи повинні відстежувати широке коло співробітників, починаючи від персоналу в залі казино до відділу продажів і маркетингу. Розробники ПЗ для даної галузі повинні створити такі платформи CRM, які будуть збирати дані в режимі 24/7 і працювати як з віддаленими, так і з локальними клієнтами.

CRM системи – це що таке?

Абревіатура CRM розшифровується як Customer Relationship Management, тобто система, що управляє взаємодіями з клієнтами. Її завдання – не тільки збереження зворотного зв'язку, а й збір статистичних відомостей про кожного користувача платформи. Далі наведена частина інформації, яку легко отримати завдяки CRM:

  • частота звернення клієнта до послуг гемблінг-компанії;
  • середній розмір витрат гемблера;
  • найбільш цікаві бонуси та пропозиції;
  • середня сума грошової винагороди;
  • періоди високої активності.

CRM системи

Збір таких даних дозволяє гемблінг-компаніям точно і грамотно скласти маркетинг-стратегії, відповідати вимогам користувачів, пропонувати гравцям бонуси, нові види ігор, а також залучати до нової продукції. Розуміючи, що таке CRM система, легше передбачити поведінку аудиторії і створити для неї вигіднішу і унікальну пропозицію.

Читайте також: Афіліатний маркетинг: чому казино обирають його?  

Цікаві факти

• Приблизно 15% керівників звернули увагу, що наявність мобільної версії в CRM-системі піднімає ефективність праці

• Згідно зі спостереженнями Inside CRM, 55% називають головною особливістю системи легкість і доступність експлуатації

• Приблизно 60-80% споживачів відкладають покупку або змінюють місце придбання через низьку якість обслуговування

• Дослідження Scribe Software продемонструвало, що 60% компаній, які придбали CRM-систему для оптимізації продажів, у майбутньому скористалися функціоналом системи ще й у маркетингу

• Tech News World опитала представників 500 компаній і з'ясувала, що всі організації отримують перевагу від використання CRM

CRM-система: як працює спеціаліст, зарплата на світовому ринку

Головна мета CRM-менеджера – в досягненні і підтримці високої планки продажів, якості послуг, що надаються в компанії. Це досягається за рахунок планомірного збору, своєчасного аналізу, зберігання отриманої інформації про користувачів, колег з грального бізнесу. Облік і аналіз зачіпає і внутрішні процеси фірми, які відносяться до продажу, маркетингу, просування інтересів споживачів. Для коректної роботи CRM-системи фахівець повинен вміти встановлювати і налаштовувати відповідний софт. Щоб влаштуватися на роботу, CRM-фахівцям необхідно відповідати таким критеріям:

  • наявність вищої профільної освіти;
  • розуміння функціоналу CRM;
  • знання іноземної мови;
  • вміння додавати свіжі рішення в систему;
  • досвід роботи.

Читайте також:Графічний дизайнер: роль в онлайн-гемблінгу  

CRM системи

За даними Payscale, менеджер із управління взаємовідносинами з клієнтами на ранніх етапах кар'єри з досвідом роботи 1-4 роки заробляє в середньому $63 431 з розрахунку 206 зарплат. CRM-фахівець із роботи з клієнтами середньої ланки з досвідом роботи 5-9 років отримує в середньому $73 196 зі 157 зарплат.

CRM-система: навіщо треба такий спеціаліст, функціонал і що треба знати для пошуку роботи

У перелік посадових обов'язків CRM-фахівця входять:

  • розподіл відомостей про користувачів: підтримка актуальної бази даних, підготовка та відправка email-, SMS-розсилок;
  • регулярний прийом і обробка статистики, багатосторонній аналіз;
  • періодичний контроль звітності, консультація з питань, які виникають у процесі експлуатації системи у споживачів;
  • збір пропозицій від представників різних відділів стосовно питань, які потребують доопрацювання, їхня практична реалізація, в тому числі здійснення тестування;
  • введення CRM в інші відділи фірми, де проходить взаємодія з клієнтами, включаючи телефонний та онлайн-режими;
  • розгляд івентів з розвитку, в тому числі для довгострокової перспективи;
  • налагодження і перевірка системи (за потребою);
  • інтеграція супутнього пакета технічної документації та інше.

Нагадаємо, чого варто очікувати онлайн-гемблінгу під час пандемії.

Читайте також:Взаємовідносини між операторами грального бізнесу та гравцями

Читайте також: Редірект: функціональна задача для гемблінг-проєктів

Коментарі:
Зараз читають
вгору