У цій статті піде мова про призначення, основні функції та вимоги до CRM-систем для організації різних напрямків діяльності та форм розвитку бізнесу. Команда Login Casino розповість, CRM системи що це таке і де застосовується.
Згідно з опитуванням понад 500 компаній, яке провело профільне видання Tech News World, впровадження CRM доцільно в будь-якому бізнесі незалежно від напрямку діяльності.
Основна мета CRM-систем – допомога у створенні взаємовідносин із клієнтами, управління процесами продажів, поліпшення якості веб-порталу при роботі з замовниками та підтримка прибутковості компанії протягом тривалого терміну. CRM додає базу даних про покупців, щоб у подальшому приймати правильні для бізнесу рішення.
Серед основних функцій і можливостей системи необхідно виділити:
- Керування продажами. Ведення інформації про можливі і реальні угоди, включаючи поетапний контроль за кожною операцією, часткову автоматизацію бізнес-процесів і автоматизацію воронок продажів.
- Аналітичні опції. Система дає можливість вибудувати різноманітні звіти, графіки, статистичні дані, які дозволять оцінити продуктивність маркетингового відділу, роботу персоналу, а також скласти прогноз продажів.
- Клієнтський облік. Програма має єдину базу клієнтів, де зібрані всі реквізити, канали зв'язку, історії фінансових операцій.
- Автоматизований конструктор документації та автоматизація документообігу.
Читайте також:Афіліати: особливості партнерства
CRM-системи: приклади
Кожна фірма, яка використовує CRM, може мати різні функції і завдання для системи. Наприклад, для організації продажів, роботи між співробітниками компанії і сервісного центру закладаються різні вимоги до CRM-системи.
За функціоналом і застосуванням класифікують три основні типи:
- Операційні. Є актуальними для раціоналізації й автоматизації бізнес-процесів у продажах, маркетинговому сегменті і клієнтському обслуговуванні.
- Аналітичні. Збір даних із різних маркетингових каналів, потім об'єднання інформації, а після – складання аналізу та стратегічного плану подальших дій.
- Колабораційні. Система призначена для роботи всередині компанії, а також для зворотного зв'язку від клієнтів.
Знаючи CRM-системи приклади, буде простіше орієнтуватися на цільову аудиторію і збільшувати прибутковість підприємства.
Принцип роботи
CRM-системи – що це простими словами і як вони працюють? Після того як клієнт активує кнопку «Купити», програма повідомляє менеджеру про оформлення замовлення. Працівник фірми створює замовлення і моментально відправляє його на склад. Відразу ж після відправлення посилки CRM автоматично надсилає замовнику SMS-повідомлення і розміщує завдання менеджеру: «Отримати відгук споживача через кілька тижнів». Автоматизований процес прискорює зв'язок із клієнтом і не дає пропустити жодного замовлення.
Читайте також: Букмекерство як бізнес
Плюси впровадження якісної CRM-системи
CRM системи дозволяють бізнесу розвиватися стрімкими темпами, а також:
- Прискорюють роботу менеджерів. Співробітники можуть більше зануритися в продажі, підвищити їх обсяги.
- Зростання прибутку. Сприяє вкладенню великих фінансів у розвиток бізнесу.
- Зміцнення лояльності клієнтів. Дає можливість повторно звернутися в салон-магазин, зробивши замовлення товару/послуги.
- Збільшення продажів і середнього чека забезпечує приріст загального доходу фірми.
Кому система буде корисною?
Зазвичай ініціаторами введення CRM-системи є:
- власники малого/середнього бізнесу;
- керівники відділу з продажів;
- підприємці.
CRM-система не є універсальним і єдиним рішенням по автоматизації всієї організації. Вона впроваджується винятково для автоматизації процесів відділу продажів.
Обов'язкові вимоги при виборі CRM-системи
Достатня кількість різних CRM систем дає змогу вибрати оптимальний варіант для вашої компанії. Зрозуміло, вибір ПО для малого, середнього і великого бізнесу буде відрізнятися.
Основні вимоги при виборі CRM-систем:
- виділений бюджет проєкту;
- цілі інтегрування системи і розуміння набору функцій;
- можливість доопрацювання;
- інтуїтивно зрозумілий інтерфейс;
- системні вимоги CRM;
- об'єднання з телефонією, програмою 1С та іншими сервісами;
- масштабованість.
Читайте також: Чарджбек – значення фінансової операції
Кращі CRM-системи для бізнесу
У нашому матеріалі представлені кращі CRM-системи, а саме:
SalesDrive
Система з управління продажами. Гнучкість CRM Salesdrive.ua дозволяє налаштовувати її під будь-який бізнес. Наділена вбудованими рішеннями для різних галузей.
Sales Creatio
Застосовується для автоматизації та підвищення обробки циклу продажів, починаючи з ліда, закінчуючи повторними замовленнями. Є інструменти для управління рекламою, інтернет-ресурсом і бізнес-процесами.
«Бітрікс24»
Включає в себе мікроблоги, сховище файлів, календар, месенджер, завдання, фотогалереї, Екстранет, а також облік робочого часу, профайли і звіти. Розроблена мобільна версія.
OneBox
Програмний засіб для CRM/ERP, що працює у фоновому режимі. Цей автоматизований додаток допомагає виконувати повсякденні рутинні завдання.
Microsoft Dynamics CRM
Входить у топ CRM-систем і має повну інтеграцію з майкрософтовською платформою і офісними додатками MS. Має інструменти з управління маркетингом, відділом продажів, сервісом і бізнес-процесами. Робота здійснюється за допомогою Internet Explorer. Також можна працювати безпосередньо з Outlook.
Читайте також: Криптовалюта: найперспективніші одиниці для інвесторів
KeepinCRM
Онлайн-система, призначена для роботи з малим і середнім бізнесом. Зрозумілий інтерфейс для взаємодії з клієнтами, лідами, завданнями, угодами, складським відділом, прайс-листом, у тому числі для ведення фінансів та документації.
amoCRM
Простота використання SaaS-системи. Сприяє веденню бази контактів і обліку операцій. Передбачено API. Система інтегрується з MailChimp.
«Мегаплан Продажі»
Допомагає збільшити продажі, контролювати роботу співробітників, працювати у віддаленому режимі.
1С: CRM
1С: CRM – надбудова для 1С. Управляє базою контактів, продажами, маркетингом, веде історію взаємодій зі споживачами. Відрізняється вбудованим email-клієнтом і інтеграцією з Outlook.
LiraCRM
Хмарна CRM контролює базу клієнтів, планує і стежить за завданнями працівників, координує угоди за допомогою додаткових інструментів, веде статистику, аналіз і колл-трекінг.
Читайте також:Маркетинг у гральному бізнесі
Читайте також: Рейтинг бірж криптовалют 2019 року