Однією з головних тенденцій у партнерському маркетингу в світовому полі сьогодні є професійність. Залучення до просування онлайн-казино якісних майданчиків і вибір правильного програмного продукту для цього дають ефективний результат. Розбираємося в нюансах.
Чому казино обирають афіліатний маркетинг?
Серед причин, що впливають на рішення власників онлайн-казино вдатися саме до партнерського просування, можна виділити головні:
- цільові витрати, тобто оплата виправдана результатом, що забезпечує гарну окупність вкладених коштів;
- реальні й точні показники – можна детально прорахувати прибутковість у грошовому та часовому враженнях;
- значна клієнтська база з одночасним доступом;
- просування не тільки продуктів, а й бренду казино.
Портрет професійного партнера
Практики гемблінг-індустрії називають кілька базових характеристик, за якими варто обирати майбутнього афіліата.
Передусім партнер має розбиратися в гральному бізнесі та розумітися на особливостях продукту, який буде просувати. Друга вимога – достатня популярність серед гемблерів, щоб він міг виконати стратегічні завдання казино в чітко визначені терміни.
Третя особливість ефективного партнера полягає в його обізнаності в законодавчих аспектах конкретної країни, тенденціях гральної індустрії, особливостях маркетингу саме для казино, обмеженнях і підборі альтернативних варіантів для просування тощо.
Якщо гральний заклад тільки починає працювати з афіліатами, фахівці радять звернутися до партнерських мереж, де менеджери підберуть найбільш оптимального партнера. Замовнику потрібно буде тільки надати інформацію про територію покриття, бажані терміни реалізації проєкту й суму винагороди.
Підбір афіліатів через спеціалізовані агенції коштуватиме дорожче, однак гарантовано отриманий бажаний результат точно окупить інвестиції.
Досвідченіші представники грального бізнесу обирають вебмайстрів напряму, для чого відвідують профільні заходи.
Де знайти афіліатів?
Налагоджувати партнерські стосунки варто двома шляхами:
- Розповсюдити інформацію про свою афіліатну програму на ресурсах, що спеціалізуються на гемблінг-тематиці.
- Брати участь у спеціалізованих заходах: форумах і конференціях, які проходять у різних країнах.
Один із таких нещодавно пройшов в українській столиці. Під час Kyiv iGaming Affiliate Conference 2019, який у черговий раз провела компанія Smile-Expo, учасники говорили про таке:
- особливості роботи з web-майстрами;
- отримання якісного трафіку;
- блокчейн-технологія як інструмент для прозорого партнерства;
- особливості і перспективність африканського ринку для беттінгу;
- як правильно лити трафік на мобільні додатки;
- конверсія та генерація трафіку через соціальні мережі;
- як правильно «готувати» CPA;
- законодавчі обмеження для гемблінгу в різних країнах;
- взаєморозуміння між рекламодавцем і web-майстром;
- лояльність бренду до слот-провайдера.
Якщо хочете взяти участь у подібних заходах, стане в нагоді цей перелік:
Назва заходу | Країна | Дата проведення | Організатор | Вартість, грн |
Affiliate Marketing Conference Belarus | Республіка Білорусь, Мінськ | 12.12.2019 р. | Smile-Expo | від 2130 |
Minsk iGaming Affiliate Conference 2020 | Республіка Білорусь, Мінськ | 05.03.2020 р. | Smile-Expo | від 2130 |
Ukrainian Gaming Week | Україна, Київ | 11-12.03.2020 р. | Smile-Expo | від 1300 |
CPA Life 2019 Moscow | Російська Федерація, Москва | 13.10.2019 р. | ТОВ «ЛШ-Продакшн» | від 1320 |
DMIEXPO | Ізраїль, Тель-Авів | 24-25.11.2019 р. | DMIEXPO | від 10 375 |
ad:tech Tokyo | Японія, Токіо | 27-28.11.2019 р. | Comexposium Japan | від 16 900 |
Affiliate World Asia 2019 | Таїланд, Бангкок | 4-5.12.2019 р. | iStack Conferences Ltd | від 20 600 |
Affiliate Summit West 2020 | США, Лас-Вегас | 27-29.01.2020 р. | Clarion Events Limited | від 9500 |
Affiliate EXPO 2020 | Італія, Рим | 27-29.03.2020 р. | Gold Affiliate Team SL | від 2200 |
Bucharest Summit | Румунія, Бухарест | 08-10.09.2020 р. | від 1000 (VIP), вільний доступ для афіліатів |
ПО для якісного партнерства
Якісні технологічні рішення є важливою складовою для афіліатного маркетингу. На ринку представлені різні програмні рішення для управління партнерськими програмами, що в тому числі можна інтегрувати в уже працюючу платформу онлайн-казино. Можна також розробити власну систему з урахуванням індивідуальних вимог і домовитися із сервіс-провайдером про інтеграцію в поточну систему.
Продуманим кроком у цьому буде вибір платформи, де вже є потрібний афіліатний модуль. Розробники програмного забезпечення для онлайн-казино часто пропонують гнучкі та прості у використанні афіліатні системи, в яких враховані потреби клієнта. Отже, кількох консультацій до придбання буде достатньо, щоб визначити, наскільки обраний програмний продукт підходить саме вам.
Також раніше ми розповідали про маркетингові тенденції в гральному бізнесі.
Читайте також:Рейтинг криптовалютних бірж
Читайте також:Про історію покеру