120 млн активних гравців щомісяця та 31,3 млрд годин гри – головні досягнення Steam 2020-го

14 Січня 2021, 16:15

120 млн активних гравців щомісяця та 31,3 млрд годин гри – головні досягнення Steam 2020-го

Платформа цифрової дистрибуції комп’ютерних ігор Steam опублікувала у своїй офіційній групі великий звіт про здобутки за 2020 рік. Зокрема, платформа щомісяця мала 120 млн активних гравців, а загальний час, проведений в іграх, сягнув 31,3 млрд годин. Самі розробники вказують, що це рекордні показники, які, ймовірно, були спричинені пандемією та локдаунами.

За словами представників Steam, зростання платформа почала відчувати ще на початку 2020 року, але пандемія коронавірусу та масова самоізоляція призвели до ще більшої геймерської активності. Щомісячна кількість активних гравців становила 120 млн осіб (95 млн у 2019 році), а щоденно через платформу грали 62,6 млн геймерів. Також було встановлено рекорд з одночасного пікового показника гравців онлайн – 24,8 млн. Суттєво зросла й кількість нових покупців відеоігор, яка склала 2,6 млн людей на місяць разом із кількістю придбаних ігор – на 21,4% більше, ніж у 2019 році.

Сезонні розпродажі цифрової крамниці – весняна, літня, осіння, різдвяна тощо – побили всі попередні показники з прибутку для розробників. Кількість ігор, які отримали продажів на понад $100 тис., зросла на 36% між періодами зимових розпродажів 2019 і 2020 років. Також розробники платформи вдосконалили інструменти відображення ігор у каталозі. Зокрема, було створено інструменти для проведення тематичних розпродажів та особливих подій і надано підтримку для проведення безлічі ігрових виставок, конференцій і фестивалів.

Steam sales

Для покращення якості відносин серед геймерських спільнот Steam увела фільтрацію текстів і чату на предмет нецензурних і грубих виразів, а також відгуків користувачів на ігри та інший контент. Запроваджена в березні система автоматично аналізує рецензії геймерів на наявність нецензурних висловів, і з того часу її дія почала охоплювати обговорення, коментарі та інший текстовий контент, який генерує спільнота. Протягом 2020 року також перебував на стадії тестування і центр новин, що став доступним поза лабораторією Steam у грудні.

Окрему увагу приділили й сегменту VR-ігор. У 2020-му їхні продажі на персональних комп’ютерах зросли на 33% без урахування релізу Half-Life: Alyx, яка підняла цю цифру ще на 39%. Це свідчить про високий попит на вертикаль ігор – 1,7 млн користувачів Steam уперше зіграли у VR-ігри торік. Загалом через Steam відбулося 104 млн сеансів ігор із використанням віртуальної реальності, кожен із яких у середньому тривав 32 хвилини. Це, своєю чергою, збільшило показник часу, проведений в іграх цього сегменту, на 30%. І для забезпечення попиту платформа постійно оновлювала технічну й програмну складову SteamVR.

SteamVR

Як повідомили у звіті, через пандемію розробникам довелося змістити свої завдання й пріоритети та спрямувати ресурси на керування збільшеним трафіком і попитом гравців. Відповідно, деякі проєкти перенесли на 2021-й. Цього року Steam планує:

  • Запуск Steam China. Внаслідок тісної співпраці з Perfect World платформа близько підійшла до старту роботи в Китаї цього року.
  • Покращення досвіду користувачів. Зокрема, зробити більш простим придбання та встановлення ігор, а також їхній запуск і подальшу активність.
  • Вхід до платформи. Розробники хочуть оновити мобільний додаток, щоб полегшити процес входу на акаунт і підвищити безпеку платформи.
  • Програму жетонів Steam. Тут розробники шукатимуть шляхи залучення гравців, яким малоцікавий функціонал спільноти Steam.
  • Подальші інвестиції в технології, що підвищать продуктивність і сумісність Steam та ОС Linux.
  • Нові функції. Поряд із навігацією в Steam і дослідженнями розпродажу, які вже тестують, цього року будуть шукати нові методи перегляду каталогу користувачами.

Нагадаємо, в одному з матеріалів ми розповідали про компанію Valve, яка є творцем Steam.

Читайте також: Хмарні сервіси в геймінгу – потенціал та представники

Читайте також: Чи реально гравцю заробляти гроші на іграх?

Дізнавайтеся про найцікавіше на наших сторінках у Facebook, Instagram, Twitter, Telegram.

Коментарі:
Зараз читають
вгору