Хмарний сервіс у геймінгу – де пограти?

18 Червня 2020, 15:34

Хмарний сервіс у геймінгу – де пограти?

Для індустрії комп’ютерних ігор використання хмарних технологій стало своєрідним проривом, адже тепер гравець може спробувати будь-який продукт розробника незалежно від потужності свого пристрою. Читайте в огляді від Login Casino про найвідоміші хмарні сервіси для комп’ютерних ігор.

Google Stadia

Напевно, найвідоміший і найбільш амбітний проєкт від Google, який досі знаходиться в стадії раннього доступу. Розробники пообіцяли кожному геймеру обчислювальну потужність у півтора рази більшу, ніж у Xbox One X. Але під час демонстрації геймплею Assassin’s Creed відгук від керування був дуже незадовільний, і це лише в сюжетній кампанії, а для мультиплеєрних ігор такі затримки виявилися дуже критичними.

Однак сервіс дозволяє грати з частотою 60 кадрів на секунду з розширенням в 4К. Також у Google уточнили, що цей сервіс можна використовувати на будь-якому ігровому девайсі – ПК, планшеті чи смартфоні (підтримка лише марки Pixel). Наразі ціна користування невідома, оскільки сервіс досі знаходиться в стадії розробки.

Нині Stadia доступна лише в кількох країнах Європи та Північної Америки, тому український користувач не зможе до релізу оцінити переваги та недоліки цієї системи. Також з негативних моментів можна виділити відсутність підтримки бібліотеки користувача – грати можна лише в ігри з каталогу сервісу (на старті обіцяють 22 ігри), де немає великих ексклюзивів.

PlayStation Now

Платформа, створена Sony на базі Onlive і Gaikai. Запущений 2014 року, сервіс є доступним для гравців на лінійці консолей Sony (PS3, PS4, PS4, PS Vitа) і навіть на PC, але для цього необхідна операційна система Windows 8.1 чи 10.

Для комфортної гри на персональному комп’ютері бажана наявність геймпада від PlayStation, оскільки більшість ігор представлені саме з бібліотеки консолі, через що ігровий процес на ПК може бути незручним для користувача. За тримісячну підписку, через яку гравець отримує доступ до 600 ігор, компанія просить заплатити $44,99, щомісячне користування коштує $9,99. Каталог продуктів постійно розширюється.  

Хмарний сервіс у геймінгу – де пограти?

До недоліків цього хмарного сервісу можна віднести залежність від стабільної роботи Інтернету, що прямо впливатиме на плавність ігрового процесу та відгук керування, а також неможливість оренди окремо обраної гри – необхідно придбати підписку.

Читайте також:Маркетингові інструменти кіберспорту та геймінгу

GeForce Now

Хмарний сервіс, створений компанією Nvidia. З 2016 року знаходиться на стадії бета-тестування, на яке можна потрапити, залишивши заявку на сайті компанії. Нині доступний лише користувачам Nvidia Shield, а також на операційних системах Windows і Mac. Як і в інших хмарних сервісах, швидкість інтернет-з’єднання має бути не меншою за 10 Мбіт/c, але чим вище вона, тим краще працюватиме платформа. Грати через сервіс можна в ігри, які пропонує бібліотека сервісу, а також ті, що є в користувача в його бібліотеках Steam, Uplay чи Battle.net.

Серед недоліків варто виділити складність отримання доступу до системи – заявку можуть погоджувати кілька тижнів.

Читайте також: Nvidia звинуватили в фальсифікації фінансової звітності  

Vortex

Маловідомий сервіс, який дає можливість грати прямо в браузері. Гравець може використовувати не тільки свій комп’ютер, а й телевізор, ноутбук чи телефон без прив’язки до марки виробника. В каталозі Vortex знаходиться більше 173 найменувань. За $9,99 клієнт може придбати 100 годин ігрового часу, але зіграти лише в 92 гри. Якщо гравцю захочеться більше ігрового часу, він має обрати дорожчий тариф. Перевагою цього сервісу є його універсальність – грати можна в браузері, на додатках під Windows 10 і на ОС Android. Вимоги до швидкості з’єднання з Інтернетом схожі на інші сервіси – не менше 20 Мбіт/с. Наявна підтримка HD-зображення, але розробники обіцяють з часом підтримку Full HD для всіх представлених тайтлів.

Playkey

Платформа хмарного геймінгу, запущена в 2014 році, власний каталог ігор має 250 найменувань, але також є і підтримка придбань гравця зі Steam, Origin і Epic Store Games. Розробники роблять акцент на тому, що сервіс працює без проблем при швидкості інтернету в 10 Мбіт/с, але водночас буде лише 30 кадрів на секунду в HD-розширенні.

Хмарний сервіс у геймінгу – де пограти?

Власники сервісу уклали партнерські угоди з ігровими видавцями Ubisoft, Bandai і Wargaming. Тарифи починаються з $19 за 70 годин гри, також є безлімітна за часом гри пропозиція, яка коштує $35 на місяць. Крім того, запущено експериментальну модель оплати – $1 за годину, і є ймовірність, що розробники відмовляться від підписки та залишать погодинну оплату своїх послуг.

Нині сервіс доволі активно розвивається і, окрім ігрових послуг, пропонує сервери власної розробки, які заточені під роботу з хмарними технологіями. Це дозволяє іншим компаніям створити власний ігровий сервіс, а видавці ігор, цифрові магазини чи ЗМІ можуть продемонструвати гравцю нову гру, про яку вони пишуть чи ведуть рекламну кампанію.

Читайте також:Як зрозуміти кіберспортивні ставки

Parsec Cloud Gaming

Відносно новий сервіс, який уклав партнерську угоду з компанією Equinix. Партнери оптимізують ігрове залізо та програмне забезпечення таким чином, щоб середовище сервісу працювало максимально ефективно. Варто відзначити, що Parsec підтримує роботу з Amazon Web Services, крім того, компанія працює з Paperspace, розробником оптимізованих віртуальних машин на основі GPU.

У Parsec є власний маркет хмарних послуг, який дає можливість орендувати віртуальний сервер. Налаштовувати все доведеться самостійно, але перевага в тому, що це можуть бути не тільки ігри, але й софт, який потрібен для роботи, наприклад рендер відеороликів.

Для початку роботи гравцю потрібно замовити збірку ігрової машини «з того боку». Потім вже налаштувати саму гру і грати. Крім того, сервер можна використовувати для різноманітних цілей, зокрема майнінгу криптовалюти, а не тільки гри. Сервіс пропонує свої послуги не лише звичайним геймерам, але й іншим компаніям.

Drova

Хмарний сервіс у геймінгу – де пограти?

Молода система хмарного геймінгу, особливістю якої є не тільки гра в хмарі, а й здача потужностей власного пристрою іншим гравцям. По суті, компанія бере в оренду комп’ютери своїх клієнтів, і її метою є поступове збільшення спільноти й нарощування можливостей за рахунок більшої кількості залученої техніки. Гравець отримує в розпорядження не частинку хмарного серверу, а фізичну машину для геймінгу. Вартість однієї години гри – $0,75.

Помітно, що ринок геймінгу хмарних сервісів уже має безліч пропозицій, які відрізняються між собою ціною, каталогом ігор і технічними особливостями. Деякі з них діють понад п’ять років, інші – молоді проєкти. Однак популярності хмарних технологій у комп’ютерних іграх досі перешкоджає залежність від Інтернету, великі затримки під час гри та інші нюанси. Можливо, в майбутньому питання «що таке хмарні сервіси для геймерів?» асоціюватиметься з простотою, доступністю та надійністю. Але нині більшість гравців надають перевагу власним ігровим пристроям.

Читайте також: Експерти не вважають Bitcoin надійним активом

Читайте також: Відбулася презентація PlayStation 5

Коментарі:
Зараз читають
вгору