Valve повертається до розробки Half-Life

19 Березня 2020, 12:07

Valve повертається до розробки Half-Life

Засновник компанії Valve Гейб Ньюелл розповів про те, чому франшизу не чіпали 13 років, та про важливість фідбеку від геймерів після релізу Half-Life: Alyx.

Очільник компанії сказав, що радіє від повернення іменитої серії ігор.

«Уся ця ситуація нагадує мені фразу Джона Віка з однойменного фільму: “Усі постійно запитають мене, чи справді я повернувся”. Думаю, Half-Life справді повернулася, і це чудово. Круто знову працювати над цим всесвітом. Ми повернулися, тому що знайшли кілька цікавих рішень для створення ігор. Тепер у нас є можливість взяти і створити щось нове», – прокоментував Гейб Ньюелл.

Це підтверджує і працівник компанії Робін Вокер. В одному з інтерв’ю він заявив, що Valve бачить Half-Life: Alyx як повернення до цього світу, а не як його кінець.

Також Гейб Ньюелл прокоментував рішення випустити Half-Life: Alyx у форматі VR-гри. Він пояснює, що це дасть змогу покращити всі ті речі, які асоціюються з Half-Life як із сюжетною грою з глибоким зануренням у геймплей. Valve хоче, щоб гравець зрозумів, чого досягнуто в розвитку цього жанру та як технологія VR допомагає розробникам.

Довгу перерву між частинами керівництво компанії пояснили так: «Ігри з серії завжди були покликані вирішувати цікаві завдання. Можливо, ми надто тупі, тому і не випускали нову частину так довго. Але Valve не штампує одну частину за іншою, тільки щоб покращити цифри в фінансових звітах. Наша команда спеціально не утримує себе в сучасних рамках індустрії, можливо, це правильне рішення, а можливо, і ні. Врешті-решт ми випустили Steam Machine і Artefact, які розчарували геймерів».

Ньюелл додав, що зараз Valve прагне отримати відгук від аудиторії, щоб зрозуміти напрямок руху для розробок: «Для нас настав важливий період, певно що більш досвідченими ми вже не станемо. Тому нам важливо знати, чи рухаємося ми в правильному напрямі. Ми хочемо, щоб люди пограли і сказали: “Як це круто, ця магія досі працює! Valve ще може створити гру, яка надихне дизайнерів, викликає захват у гравців і задовольнить критиків”. І навіть, якщо так не скажуть, і це буде важливим для нас».

Реліз Half-Life: Alyx відбудеться 23 березня ексклюзивно для власників пристроїв віртуальної реальності.

Нагадаємо, раніше Valve скасувала свої титульні кіберспортивні змагання через пандемію коронавірусу.

Читайте також: Insurgency: Sandstorm добереться до консолей

Читайте також: E3 2020 скасовано – що планують організатори

Дізнавайтеся про найцікавіше на наших сторінках у Facebook, Instagram, Twitter, Telegram.

Коментарі:
Зараз читають
вгору