Понад 20 млрд годин гри за рік і майже 95 млн користувачів щомісяця: у Steam підсумували 2019 рік

07 Лютого 2020, 14:43

Понад 20 млрд годин гри за рік і майже 95 млн користувачів щомісяця: у Steam підсумували 2019 рік

Платформа для гравців і розробників Steam у своєму підсумку 2019 року повідомила, що зафіксувала понад 20 млрд годин ігрового процесу. Як стверджує Valve (засновник Steam), це можна прирівняти до подорожі до галактики Андромеда зі швидкістю світла, тобто ідеться про 2 372 356 днів.

Кількість щомісячних активних користувачів на Steam сягала майже 95 млн, а це становить 1,2% населення нашої планети. Користувачі завантажили 4,3 млн предметів і модів у майстерню Steam протягом 2019-го. Незважаючи на запуск у листопаді, Remote Play залучила 3,7 млн користувачів, а Remote Play Together загалом зібрала 2,3 млн для локальних багатокористувацьких сесій через Інтернет.

Завдяки масштабному оновленню Valve значно покращила бібліотеку Steam за допомогою нових варіантів управління та категоризації, каналу активності, що об'єднує всі останні новини про конкретну гру. Також були додані анонси для полегшення спілкування гравця та розробника. Оновлення призвело до збільшення на 300% відгуків користувачів – із 17 тис. до 70 тис. на день.

Наступного року однією з найбільш значущих особливостей платформи стануть публікації в блозі офіційних аналізів ігор. Крім того, власники обіцяють низку покращень, що стосуватимуться клієнтів. І ще Valve розглядає можливість оновити підходи до продажу, щоб винагороджувати своїх користувачів.

Серед інших планів розробника платформи:

  • більш повна підтримка ігрових саундтреків;
  • Steam Trust (технологія, яку використовували тільки в CS:GO) стане доступною всім розробникам;
  • запровадити програму інтернет-кафе Steam у школах і бібліотеках;
  • представити нові напрацювання лабораторії Steam;
  • удосконалити SteamVR у версії 2.0;
  • додати нові розділи магазину, де користувачі побачать найактуальніший контент;
  • вдосконалити мобільний додаток.

Нагадаємо, в окремому матеріалі ми розповідали про останні тенденції в кіберспорті.

Читайте також:Як зростає ринок хмарних ігор

Читайте також: Sony презентувала логотип PlayStation 5

Дізнавайтеся більше на наших сторінках у Facebook, Instagram, Twitter, Telegram.

Коментарі:
Зараз читають
вгору