Хмарні сервіси – перспективи в геймінгу та гемблінгу

09 Червня 2020, 17:09

Хмарні сервіси – перспективи в геймінгу та гемблінгу

Серед останніх трендів, які допомагають розробникам комп’ютерних ігор і гральним компаніям покращувати свої послуги та залучати гравців, є саме хмарні сервіси. Такі відомі компанії, як Google та Nvidia, вже розробили та запустили технології, що дозволяють грати в сучасні ігри на слабких комп’ютерах. Читайте в матеріалі Login Casino про особливості хмарних сервісів.

Що таке хмарні сервіси?

Простими словами, хмарний сервіс – віддалений майданчик на віртуальному сервері в Інтернеті, який не потребує витрат на фізичні носії та накопичувачі. Це різноманітні апаратні, програмні засоби, методології й інструменти, які допомагають інтернет-користувачу.

Одразу варто відокремити «хмари» для геймінгу та гемблінгу. В азартних іграх хмарні сховища можуть використовувати з різною метою – для зберігання й обробки інформації, комунікації, розміщення даних, опрацювання платежів, регулювання роботи грального обладнання. Будь-яка операція, проведена не на фізичних пристроях у казино, а безпосередньо на інтернет-сервісі і є прямим використання хмарних технологій.

У випадку з комп’ютерними іграми хмарний сервіс допомагає перенести всі процеси з фізичного пристрою (комп’ютера геймера) на відділений пристрій чи сервер. За таких умов усе зображення ігрового процесу розробник формує віддалено на сервері та лише потім передає гравцю на його комп’ютер. Керування при цьому здійснює сам гравець на своєму пристрої.

Читайте також: Тенденції арбітражу гемблінг-трафіку в 2020 році

Хмарний сервіс у гемблінгу

Зауважимо, що хмарний сервіс у сфері азартних ігор є схожим за використанням в інших видах діяльності. Цю технологію широко застосовують онлайн-казино. Їхні власники можуть вибирати між сервером-сервісом, апаратним забезпеченням і підтримкою клієнтів – кінцевих користувачів, що призначені для мобільних телефонів, порталів на базі браузера або акаунтів для робочого столу, які можна завантажити окремо. Нині безліч постачальників хмарних послуг пропонують свої рішення для гемблінгу.

З прикладів: на початку червня 2020 року ETF запустила в США онлайн-казино та ставки на віртуальний спорт з використанням хмарних технологій. У компанії пояснюють це рішення бажанням створити для американців «комфортну атмосферу перебування вдома».

Хмарні сервіси – перспективи в геймінгу та гемблінгу

Також, наприклад, в онлайн-казино всі слоти підключені до центральної комп’ютерної системи, тоді як у наземних закладах ігрові автомати встановлені як фізично окремі об’єкти. Відповідно, хмарні сервіси дозволяють онлайн-ресурсу економити кошти, оскільки для оновлення свого асортименту ігор йому потрібно заплатити відносно невелику суму за нову ліцензійну розробку та просто встановити відеослот, а наземному закладу для цього необхідно купувати нову слот-машину. По суті, хмарні технології в онлайн-гемблінгу – це швидкий віддалений доступ до даних, які знаходяться на віртуальних серверах.

Але це не означає, що «живий» гральний заклад не може використати новітні рішення. Що таке хмарний сервіс в казино? Щоб наочно пояснити, зупинимося на готелях-казино. Вони можуть за допомогою хмарних технологій покращувати інфраструктуру закладу та спрощувати низку управлінських процесів. Наприклад, керівництво з будь-якої точки за допомогою «хмари» отримує доступ до фінансової звітності, може зв’язатися з працівниками чи зберігати необхідну інформацію без прив’язки до фізичного сервера.

Власникам онлайн-казино хмарні сервіси допомагають зменшити витрати на IT-сферу: на оновлення програмного забезпечення, заміну застарілого обладнання Окрім того, можна значно скоротити інші витрати, оскільки постачальник послуг хмарних ресурсів бере на себе майже все, що пов’язано зі встановленням, запуском та обслуговуванням програм і створенням базової інфраструктури.

Постійне вдосконалення фізичного обладнання з боку його виробників може призвести до того, що дорогі сервери, придбані казино всього рік тому, стають застарілими та не задовольняють потреби компанії. Хмарні технології оновлюються самостійно без будь-якої участі онлайн-казино.

Окрім того, «хмари» підвищують продуктивність праці – ці технології підвищують швидкість обчислень, оскільки мережа постійно знаходиться в робочому стані. А працівники мають цілодобовий доступ до системи за допомогою будь-якого пристрою – смартфона, комп’ютера чи планшета. За допомогою впровадження цифрової документації власники онлайн-казино можуть прискорити комунікації та створення необхідних документів, наприклад звітів, службових записок або листів.

Хмарні сервіси – перспективи в геймінгу та гемблінгу

Читайте також:Секрет успіху гри Fortnite

Популярні хмарні сервіси в геймінгу

В галузі комп’ютерних ігор хмарні технології дають можливість геймерам із технічно слабкими комп’ютерами, але за наявності високошвидкісного Інтернету пограти в нові ігри. Це можна порівняти з трансляцією: гравець натискає кнопку, щоб відкрити вогонь, ця команда надходить до сервера, який і робить всі обчислювальні потужності, після чого до гравця надходить ігровий процес із виконаною дією – персонаж почав стріляти.

Історія ж гральних хмарних сервісів почалася в 2009 році з презентації Onlive, що на той час було справжнім відкриттям. Майже одразу з’явився конкурент Gaikai. Між ними почалося протистояння, яке, щоправда, закінчилось нічиєю. Обидва сервіси постійно робили оголошення про нові підтримки іменитих тайтлів, бездоганну роботу та велику кількість гравців. Згодом Onlive майже припинила діяльність – вона мала 20 тис. активних користувачів при заявлених мільйонах. А Gaikai показала лише роботу кількох невибагливих до комп’ютерів ігор. У результаті обидва сервіси викупила корпорація Sony, яка на їх базі створила власний хмарний сервіс.

То які є хмарні сервіси для ігор станом на 2020 рік? Нині серед них можна виділити Google Stadia, PlayStation Now, GeForce Now, Vortex і Playkey. Нещодавно Sega анонсувала запуск власного хмарного сервісу Fog Gaming. Однак назвати цю технологію повноцінно хмарною не вийде – оскільки потужності даватиме саме група аркадних автоматів.

Читайте також: Огляд Steam

Сучасні хмарні сервіси – переваги та недоліки

В індустрії азартних ігор цей сервіс дозволить суттєво скоротити витрати на ПЗ та підвищити продуктивність працівників. Віддалений доступ і більша надійність у роботі є ключовими характеристиками хмарних технологій у гемблінгу.

В індустрії комп’ютерних ігор це також вважають проривним моментом. Тепер гравець не мусить залежати від «начинки» свого комп’ютера, щоб зіграти в новий AAA-проєкт, у якому вимоги до потужностей комп’ютера збільшуються з кожним роком.

Сучасні хмарні сервіси – переваги та недоліки

Достатньо стабільного та швидкого інтернет-з’єднання, щоб отримати доступ до улюбленої бібліотеки ігор. Існують думки, що в майбутньому хмарні сервіси працюватимуть так само, як і Netflix: користувач оформлюватиме платну підписку, вона надаватиме йому необмежений доступ до продуктів, у які він зможе зіграти на бюджетному комп’ютері.

Окрім того, геймерські хмарні сервіси – це підтримка різних ігрових платформ, що прибирає прив’язаність гравця лише до комп’ютера чи консолі з огляду на свої особливості. У деяких випадках хмарні технології передбачають можливість грати прямо через браузер.

Але хмарні сервіси – це потреба в постійному підключенні до Інтернету, і в разі його зникнення онлайн-казино не зможе займатися своєю роботою, а гравець – пограти в улюблену гру. Локальна мережа, прив’язана до фізичних пристроїв, більш автономна в цьому питанні. І ще створення своєї «хмари» є доволі дорогим проєктом, який може бути не по кишені невеликим чи маловідомим операторам. Уточнимо, що гарний хмарний сервер може обійтися від $70 тис. до $100 тис., тоді як звичайний фізичний сервер коштує від $10 тис. до $15 тис.

Читайте також:Doom Eternal – ніщо не вічне під свинцевим дощем

Крім того, можливість встановлення власного програмного забезпечення на хмарному сховищі доволі обмежена через технічні особливості та потребує додаткових ресурсів. Вагомою проблемою використання «хмар» у гемблінгу є законодавство. Деякі юрисдикції не дозволяють легальним операторам переносити свої бази даних і системи моніторингу з фізичних носіїв на «хмарні».

Хмарні сервіси – перспективи в геймінгу та гемблінгу

Експерти зазначають, що незважаючи на надійність хмарних технологій, в них не варто зберігати найбільш важливі для компанії дані, оскільки така інформація може стати здобиччю хакерських атак, адже технологія не гарантує стовідсоткової конфіденційності.

Для гравців у комп’ютерні ігри великим недоліком досі є нестабільність і великий час відгуку керування – складно грати в гру, яка будь-коли може припинити роботу, чи ту, де дії гравця знаходять відображення лише через кілька секунд, що є критичним у багатьох цифрових продуктах. У цих аспектах більшість сервісів досі потребують доопрацювання.

Однак варто зауважити, що хмарні технології – це вже відома та популярна технологія, яка дозволяє спрощувати чимало процесів. І якщо в гемблінгу вона вже доволі відточена, то хмарні сервіси з геймінгу ще не користуються великою популярністю через ряд недоліків.

Читайте також:Як вийти в топ Twitch?

Читайте також: Новини грального бізнесу

Коментарі:
Зараз читають
вгору