Рейтинг Twitch: що зробити для виходу в топ?

18 Березня 2020, 17:17

Рейтинг Twitch: що зробити для виходу в топ?

Стримінг на каналі Twitch – досить нове, але затребуване заняття сьогодні, особливо для тих, хто захоплюється відеоіграми. Як формується рейтинг каналу Твіч і що потрібно зробити, щоб залишитися в топі – розповість команда Login Casino.

У світі налічується більше сотні мільйонів людей, яким подобається спостерігати за ігровим процесом. Багато стримерів здобули популярність завдяки цій платформі й обзавелися шанувальниками.

Twitch – відеостримінговий інтернет-портал, основний контент якого – детальний огляд комп'ютерних ігор, включаючи трансляції геймплеїв і змагань із кіберспорту. Відеоролики доступні в форматі реального часу, а також за запитом. Twitch входить до Twitch Interactive – дочірньої компанії Amazon. Вебсервіс відкрився ще в 2011 році для поділу трафіку і звільнення основних серверів від подібного сайту justin.tv. Крім комп'ютерних ігор, майданчик дає можливість організовувати трансляції та відео покерних турнірів, музичних концертів та багато іншого.

Популярність каналу настільки велика, що кожен місяць він збирає на своїх просторах сотні мільйонів людей, частина з яких ділиться з аудиторією корисним контентом, а частина – просто користувачі, які спостерігають за гравцями, кіберспортивними командами, новинками відеоігор.

Читайте також: Кіберспорт: варіанти прибутку

Стримінг на каналі Twitch

Що можуть показувати на власних каналах популярні стримери? Практично все, що стосується відеоігор: проходження, розважальні програми з професійними геймерами, соло-стрим, захопливі ігрові відеоролики, огляди новинок. Таке заняття приносить просунутим стримерам достатньо непоганий дохід, інвестиції спонсорів і власних передплатників. Ідеальний приклад, як улюблена справа може виявитися досить прибутковою. Спробувати себе може кожен, у кого є сучасний ПК, мікрофон, камера і відповідне ПО.

Цікаві факти

Згідно з відомостями Wall Street Journal, в США Twitch відводиться четвертий рядок після Google, Netflix і Apple за популярністю

  • За 1-й місяць Twitch зібрав понад 8 млн користувачів. На даний момент аудиторія перевищує 57 млн
  • 60% людей в Twitch проводять на вебпорталі більше 20 годин за 7 днів / майже 4 години на день
  • 77% користувачів Twitch – аудиторія у віці 18-50 років

Рейтинг стримерів Твіча: як стати успішним на каналі?

Незалежний рейтинг Твич стримерів за оцінюванням системи «Twitch Master»:

Стрімер

TMR

1

Umbra32

5,736

2

e_Nikolaevna

5,730

3

IvanVeslo

5,065

4

BeatofYourGame

4,830

5

alexey1987oldfather

3,762

6

PsychoBurma

3,759

7

kudeta

3,730

8

Neo4uk

3,699

9

POWERonPC

3,580

10

Fes7al

3,556

11

RandomHeroGame

3,532

12

L1mp_

3,512

13

RazorBackTV

3,284

14

ded_6yxou

3,256

15

DreamRUS

3,235

16

vekaplay

3,220

17

edita_gritskikh

3,147

18

fishglides

3,086

19

baba_iyaga

2,962

20

livegamingrus

2,900

Що є запорукою успіху для стримерів і як зібрати найбільшу кількість підписників на своєму каналі?

Головне – мати власний стиль, харизму, здатність розважити аудиторію і вести діалог, а також бути простим і відкритим. Перераховані якості допоможуть заявити про себе не тільки як про ігрового професіонала, але й допоможуть налагодити довірчі стосунки з глядачами. Довіра між стримером і підписниками – одна з ключових особливостей успіху на Twitch.

Читайте також: Ігри, приурочені дню Святого Валентина

Відомі стримери – це не тільки товариські люди, а й експерти, які демонструють високий пілотаж, наприклад, у конкретних відеоіграх. Ще один нюанс, на який варто звернути увагу при виході в топ стримерів, – унікальний стиль, особливість подачі матеріалу.

Якщо є мрія потрапити у вищу лігу Twitch, то слід пам'ятати про послідовність. Рекомендується випускати відеотрансляції в однаковий час, як це найчастіше буває на ТБ. Не дарма найпопулярніші телевізійні передачі виходять в один час, наприклад, в 20:00. Так шанувальники шоу точно знають, коли буде початок програми, щоб приєднатися до перегляду. Такої схеми важливо дотримуватися і на Твіч-каналі, заздалегідь спланувавши графік трансляцій. Звісно, варто враховувати і таке поняття, як «прайм-тайм», тобто час, коли людина вірогідніше за все подивиться трансляцію (випуск).

Також необхідно завжди вести бесіду з аудиторією незалежно від числа підписників і намагатися бути постійно в режимі онлайн. Підписники можуть у будь-який момент поставити запитання, поділитися своєю думкою про відеогру, дати рекомендації. А щоб користувачів ставало більше, важливо відповідати кожному.

Твіч-рейтинг ігор за переглядами

Твіч-рейтинг ігор за переглядами

Гра League of Legends досягла найбільшої кількості переглядів на Twitch в 2019 році, випередивши Fortnite, яка була на піку популярності в 2018-му. Інформацію надав Venture Beat з посиланням на сервіси Arsenal і StreamElements.

Fortnite займає другий рядок у рейтингу ігор на Твіч-каналі. Гра втратила 28% годин перегляду порівняно з даними минулого року. На третій позиції рейтингу знаходиться Just Chatting з показником зростання в 42%. Величезний приріст продемонструвала GTA V – 277% годин перегляду.

Dota 2 і CS:GO незначно збільшили свої показники – на 1 і 7% відповідно. Шутер від Valve зберіг 6-й рядок, а MOBA втратила одну сходинку, поступившись місцем GTA V. В топ-10 з новинок увійшла гра Apex Legends, посунувши PUBG.

Нагадаємо, що раніше ми писали про ігри з виведенням грошей на карту.

Читайте також: Тенденції кіберспорту

Читайте також: Кіберспорт в Україні

Коментарі:
Зараз читають
вгору