У Швеції фахівці компанії Novus на замовлення регулятора Spelinspektionen провели чергове щорічне дослідження стосовно участі громадян в азартних іграх. Його результат показав скорочення на 6% за останній рік.
За допомогою дослідження Novus зафіксувала, що в Швеції 60% дорослих грали в азартні ігри протягом останніх 12 місяців. І цей показник скорочується, оскільки в 2018-му гравців було 66%, а загальне падіння з моменту започаткування такого опитування (тобто з 2013 року) становить 16%.
Протягом жовтня 2019-го Novus провела 1600 вебінтерв'ю з повнолітніми громадянами Швеції:
- 45% грали в минулому місяці, з них 31% – за тиждень до опитування;
- 21% грав більше року тому;
- 17% ніколи не грали;
- 2% не зізналися, чи зверталися до азартних розваг.
Серед 31% респондентів, що грали в азартні ігри протягом минулого тижня, найбільше виявилося чоловіків (39%) віком від 50 до 64 років (43%). Також чоловіки переважали серед гравців, які грали за місяць до проведення дослідження: 50% осіб, із них 58% віком від 50 до 64 років.
Крім того, опитування показало, що на сьогодні в Швеції лотерея залишається найпопулярнішою формою азартних ігор – у неї грали 75% гравців за місяць до інтерв’ювання. Менше шведам до вподоби ставки на спорт і скачки, казино та покер.
Ще однією тенденцією для Швеціє є перевага наземних закладів над онлайн-гемблінгом. Зокрема, «живі» точки продажу приваблюють 48% гравців, мобільні пристрої – 29%, а комп’ютери – 19%.
Обираючи компанію для гри, споживачі гральних послуг у першу чергу орієнтуються на безпеку – вона важлива для 40% респондентів. 36% шукають найпривабливішу пропозицію, а 33% орієнтуються на наявність ліцензії від Spelinspektionen.
Додамо, що з початку року в Швеції набув чинності закон, відповідно до якого онлайн-ігри підпадають під державне регулювання.
Раніше ми розповідали про цифрові перетворення в азартних іграх.
Читайте також: Про французький ринок гемблінгу
Читайте також: Про особливості африканського грального ринку з точки зору цільової аудиторії
Більше цікавих матеріалів – у Facebook, Instagram, Twitter, Telegram.