На Kyiv iGaming Affiliate Conference 2019 цікавим досвідом поділився Дмитро Бєлянін, CMO компанії Parimatch Africa. Він розповів команді Login Casino про те, як обирали бренд-амбасадора в Африці, в чому особливість цього ринку для беттінгу та над чим найближчим часом тут працюватиме букмекер.
Дмитре, чому саме Diamond Platnumz став амбасадором бренду?
У нас є розуміння, хто цільова аудиторія. Ми зрозуміли, що потрібно збільшити довіру до нашого бренду. І, зробивши дослідження, виділили для себе п'ять-шість персонажів. Після цього почався етап більш глибокої аналітики.
Diamond Platnumz ми обрали передусім тому, що він мультиафриканська людина і відомий не тільки в Танзанії, а й в інших країнах. Ми розуміли, що найближчим часом хочемо рухатися далі, наприклад, у Кенію та Камерун, тому нам було важливо, щоб людина мала популярність за межами Танзанії.
У чому особливості цільової аудиторії в Африці?
Найперше, там ніхто нікуди не поспішає взагалі. Якщо до тебе на зустріч хтось спізнюється та каже «Я скоро», це означає – годинку як мінімум ще точно доведеться почекати. Люди тут повільні. І ми зіткнулися з тим, що навіть той ритм, у якому будували комунікацію з користувачами (Інтернет, пуші тощо), можливо, занадто швидкий. У СНД люди до цього звикли, а там – ні.
По-друге – в Африці люди дуже добрі та всі посміхаються, причому не тільки іноземцям, а взагалі. Багато тревел-блогерів зазначають Танзанію (я говорю зараз передусім про неї) як неймовірно добру країну.
По-третє, в Танзанії дуже люблять танцювати та співати. Вони весь час танцюють. У мене був цікавий момент: коли я проходив повз аквапарк, зауважив, що в ньому діти всі разом співали та танцювали під пісню Diamond – Kanyaga. Я навіть зняв відео, щоб показати своїм співробітникам, наскільки величезний вплив він має на населення.
(офіційне відео кліпу на пісню)
Які в Parimatch Africa плани на найближчий час?
Планів багато. Зараз ми розглядаємо подальші кроки з експансії в Африці. Насамперед це нові країни.
Також розширення поточної продуктової лінійки. Ми розглядаємо можливість додавання різних мініігор – саме простих, оскільки якщо запускати складні продукти, потрібен буде певний час на навчання гравців.
Загалом, планів багато, головне, щоб вистачило сил і амбіцій їх реалізувати.
Довідка
Parimatch Africa – букмекерська компанія, зареєстрована у Великобританії, яка управляє точками зі спортивним ставками й онлайн-платформою спортивних ставок в африканських країнах.
На сайті Parimatch Africa сказано, що наразі компанія представлена в Танзанії та планує освоювати великі міста в інших африканських країнах, включаючи Руанду, Уганду, Нігерію та Демократичну Республіку Конго.
Parimatch Africa також планує запуск регіональної платформи мобільних і онлайн-ставок у країнах, де працює.
Нинішній амбасадор бренду – Насібу Абдул Джума (народився 2 жовтня 1989 року) – відомий під псевдонімом Diamond Platnumz. Він танзанійський виконавець Bongo flava (місцевої хіп-хоп-музики), танцюрист і бізнесмен із Тандейла, Дар-ес-Салам, Танзанія.
Diamond є володарем музичної премії HiPipo. Зараз його вважають впливовим та одним із найулюбленіших серед публіки співаків у Східній і Центральній Африці. Крім того, він став першим африканським виконавцем, який набрав на своєму каналі в YouTube понад 2,5 млн підписників.
Нагадаємо, раніше ми розповідали про перспективи розвитку індустрії ставок на спорт.
Читайте також:Про регулювання грального бізнесу у Великобританії
Читайте також: Про Азію на світовій мапі гемблінгу