Дмитро Бєлянін: «Зараз ми розглядаємо подальші кроки з експансії в Африці»

05 Грудня 2019, 10:25

Дмитро Бєлянін: «Зараз ми розглядаємо подальші кроки з експансії в Африці»

На Kyiv iGaming Affiliate Conference 2019 цікавим досвідом поділився Дмитро Бєлянін, CMO компанії Parimatch Africa. Він розповів команді Login Casino про те, як обирали бренд-амбасадора в Африці, в чому особливість цього ринку для беттінгу та над чим найближчим часом тут працюватиме букмекер.

Дмитре, чому саме Diamond Platnumz став амбасадором бренду?

У нас є розуміння, хто цільова аудиторія. Ми зрозуміли, що потрібно збільшити довіру до нашого бренду. І, зробивши дослідження, виділили для себе п'ять-шість персонажів. Після цього почався етап більш глибокої аналітики.

Diamond Platnumz ми обрали передусім тому, що він мультиафриканська людина і відомий не тільки в Танзанії, а й в інших країнах. Ми розуміли, що найближчим часом хочемо рухатися далі, наприклад, у Кенію та Камерун, тому нам було важливо, щоб людина мала популярність за межами Танзанії.

У чому особливості цільової аудиторії в Африці?

Найперше, там ніхто нікуди не поспішає взагалі. Якщо до тебе на зустріч хтось спізнюється та каже «Я скоро», це означає – годинку як мінімум ще точно доведеться почекати. Люди тут повільні. І ми зіткнулися з тим, що навіть той ритм, у якому будували комунікацію з користувачами (Інтернет, пуші тощо), можливо, занадто швидкий. У СНД люди до цього звикли, а там – ні.

По-друге – в Африці люди дуже добрі та всі посміхаються, причому не тільки іноземцям, а взагалі. Багато тревел-блогерів зазначають Танзанію (я говорю зараз передусім про неї) як неймовірно добру країну.

По-третє, в Танзанії дуже люблять танцювати та співати. Вони весь час танцюють. У мене був цікавий момент: коли я проходив повз аквапарк, зауважив, що в ньому діти всі разом співали та танцювали під пісню Diamond – Kanyaga. Я навіть зняв відео, щоб показати своїм співробітникам, наскільки величезний вплив він має на населення.

(офіційне відео кліпу на пісню)

Які в Parimatch Africa плани на найближчий час?

Планів багато. Зараз ми розглядаємо подальші кроки з експансії в Африці. Насамперед це нові країни.

Також розширення поточної продуктової лінійки. Ми розглядаємо можливість додавання різних мініігор – саме простих, оскільки якщо запускати складні продукти, потрібен буде певний час на навчання гравців.

Загалом, планів багато, головне, щоб вистачило сил і амбіцій їх реалізувати.

Довідка

Parimatch Africa – букмекерська компанія, зареєстрована у Великобританії, яка управляє точками зі спортивним ставками й онлайн-платформою спортивних ставок в африканських країнах.

На сайті Parimatch Africa сказано, що наразі компанія представлена в Танзанії та планує освоювати великі міста в інших африканських країнах, включаючи Руанду, Уганду, Нігерію та Демократичну Республіку Конго.

Parimatch Africa також планує запуск регіональної платформи мобільних і онлайн-ставок у країнах, де працює.

Нинішній амбасадор бренду – Насібу Абдул Джума (народився 2 жовтня 1989 року) – відомий під псевдонімом Diamond Platnumz. Він танзанійський виконавець Bongo flava (місцевої хіп-хоп-музики), танцюрист і бізнесмен із Тандейла, Дар-ес-Салам, Танзанія.

Diamond є володарем музичної премії HiPipo. Зараз його вважають впливовим та одним із найулюбленіших серед публіки співаків у Східній і Центральній Африці. Крім того, він став першим африканським виконавцем, який набрав на своєму каналі в YouTube понад 2,5 млн підписників.

Нагадаємо, раніше ми розповідали про перспективи розвитку індустрії ставок на спорт.

Читайте також:Про регулювання грального бізнесу у Великобританії

Читайте також: Про Азію на світовій мапі гемблінгу

Коментарі:
Зараз читають
вгору