Обіг грального бізнесу в Україні досягає $1 млрд – Сергій Портнов

03 Грудня 2019, 10:01

Обіг грального бізнесу в Україні досягає $1 млрд – Сергій Портнов

Який вид гемблінгу дає найбільші надходження в Україні, на чому заробляють букмекери, який рівень витрат і чи варто відкривати букмекерську компанію в СНД з «нуля», розповів Сергій Портнов, CEO холдингу Parimatch.

Одне з важливих питань для керівника букмекерської компанії, яка планує стати першою на ринку в Україні, – ухвалення закону, що дозволить повноцінно працювати в країні. Про це він розповів під час інтерв’ю YouTube-каналу «Точка G//як заробляють в IT».

За словами Сергія Портнова й уточненою інформацією від департаменту комунікацій холдингу Parimatch, загальний обіг грального бізнесу в Україні зараз сягає $1 млрд. Найбільше у вигляді податків можна отримати від слотів. За оцінками експерта, близько 70% надходжень від грального бізнесу дають саме ігрові автомати.

«Там велика маржа і люди по-лудоманськи швидко програють усе. Беттінг – це гра в довгу», – пояснює Портнов.

Водночас середня маржа букмекерської компанії, за його словами, становить 5-6% зі ставки. З цих коштів, за оцінкою CEO холдингу Parimatch, 70% – видатки: маркетинг, банківська комісія, IT і персонал. У конкретних частках це виглядає таким чином:

  • маркетинг доходить до 30%;
  • банківська комісія – до 20%, де введення та виведення коштів гравців може сягати до 10%;
  • IT – 6-7% (у Parimatch обладнання зібрано приблизно на $5 млн, а його підтримка коштує до $100 тис. на місяць);
  • решта витрат припадає на персонал (зокрема, в холдингу працює 2000 співробітників).

Середню ставку в БК Портнов оцінює в $6,5. Зокрема, в Росії середній чек найбільший – $8-9, в Україні – $5-6, у Білорусі – $7-8.

«На існуючих ринках ми зростаємо на 50% щороку в доларах», – говорить CEO холдингу Parimatch.

За його розрахунками, наразі компанія коштує приблизно $500 млн. Однак водночас він не радить відкривати в беттінг-сегменті компанію з «нуля», оскільки створення нової БК – питання трьох ключових параметрів: маркетингу, IT та власної платформи, а також ефективної команди.

«Ми витратили $30 млн на переписування платформи, але до кінця ще не досягли бажаного результату. Команду збирали 10 років. Наразі простіше придбати когось і якось синергувати з іншим бізнесом. Це якщо є амбіції на велику частку ринка», – коментує Портнов. Крім того, прихованим викликом для гемблінг-ринку він вважає платіжні системи: «Тут багато нюансів, але вони можуть дати конкурентну перевагу».

Раніше ми розповідали про прогнози стосовно розвитку беттінгу в світі.

Читайте також: У чому особливість створення реклами для букмекерських компаній

Читайте також: ПЗ для казино

Наші сторінки в соцмережах: Facebook, Instagram, Twitter, Telegram.

Коментарі:
Зараз читають
вгору