Особливості ефективного рекламного сервісу для беттінгових компаній – Digital Choo

26 Листопада 2019, 15:46

Особливості ефективного рекламного сервісу для беттінгових компаній – Digital Choo

Лише кілька тижнів тому ми побачили початок нової рекламної кампанії Parimatch з Конором Макгрегором у головній ролі. Творцем кампанії під назвою DARING TO BE EPIC виступило міжнародне маркетингове агентство Digital Choo (DC), яке раніше цього року реалізувало масштабний ребрендинг Parimatch. Login Casino поспілкувався з Олегом Профатило, директором зі стратегії DC, про особливості ефективного креативу для беттінгового бізнесу.

Які тенденції в створенні рекламних кампаній для гемблінга та беттінга переважали в 2019 році? Чому?

Ключовою особливістю 2019 року стала перенасиченість рекламного ринку, велика кількість однотипних повідомлень різних компаній. Через це виділитися на тлі конкурентів бізнесам було дійсно складно. Тому основним трендом став розумний таргетинг, який брав до уваги не тільки та не стільки технічні параметри цільової аудиторії, скільки точки емоційного контакту з нею. Це була історія про спільні цінності та характер бренду, який звучить в унісон з характером його клієнтів. Ми застосували цей підхід спочатку в ребрендингу Parimatch, а потім масштабувати в новій кампанії DARING TO BE EPIC.

Наскільки впливають на кампанію юридичні аспекти?

Статус беттінга/гемблінга на тому чи іншому ринку завжди вносить свої корективи. Тут все гранично просто: якщо реклама бренду буде йти врозріз із законодавством, її просто не допустять до розміщення, а компанія отримає штрафи.

Тут проявляється ще одна перевага нашого «емоційного таргетингу». Адже головне – передати в кампанії ключові повідомлення, а коли вони на зовсім іншому рівні, ніж заклик «роби ставку», поле для ефективного креативу стає дуже широким.

З яким найменшим рекламним бюджетом у гемблінгу вам доводилося працювати? Наскільки цікаві вам такі завдання?

Ми в DC любимо Челлендж, тому з інтересом та однаковою вимогливістю підходимо до завдань з будь-яким бюджетом. Навіщо себе обмежувати? Кожне завдання, який би у нього не був бюджет, – виклик нашій креативності, майстерності, вмінню зробити по-справжньому ефективно. Це – головне, що має значення.

У створенні рекламних матеріалів і просуванні який етап найдовший, складний? В який момент найчастіше доводиться доводити клієнтам, що ідея спрацює? Як ви це робите?

Найскладніше, особливо якщо йдеться про нового клієнта або зовсім нову концепцію, доводиться на рівні ідеї. Те, що бачиш ти як професіонал, який постійно має справу з маркетингом і рекламою в галузі, не завжди очевидно клієнту. Іноді яскраві та сміливі ідеї, які дійсно працюють в умовах сучасного ринку, спочатку лякають своєю «зухвалістю». Саме тому до процесу презентації ідей ми готуємося не менш ретельно, ніж до самого створення креативу, – дуже важливо бути з клієнтом на одній хвилі.

Говорячи безпосередньо про таку кампанію, як DARING TO BE EPIC, у рамках якої створюється відеоролик, тут чимало часу займає постпродакшн. Усі деталі у відео потрібно довести до ідеалу, робота йде буквально над кожним кадром – поки ми не побачимо, що результат саме такий, яким повинен бути.

Чимало часу приділяється також аналітиці та стратегії. Це логічно: щоб досягти мети, потрібно спочатку зрозуміти, де перебуваєш, і позначити шлях. Ну а найскладнішими часто є деталі: наприклад, цього разу величезне значення мала вивірена міжнародна логістика. У Digital Choo вже був досвід з координації складних міжнародних проектів, що, без сумніву, зіграло дуже велику роль в успішній реалізації кампанії.

Чим відрізняються рекламні кампанії для казино, лотерей, букмекерів, кіберспорту?

Відповідь на це питання значною мірою залежить від ринку, розміру компанії, цілей окремої кампанії й інших деталей. Наприклад, на ринках, де статус гемблинга законодавчо обмежений або регулювання толком відсутнє, потрібно бути дуже уважними до вимог. Беттінгові компанії, особливо великі, повинні робити ставку на якість креативів і шукати свою точку диференціації. Також для них під забороною перебільшені обіцянки, оскільки вони можуть легко підірвати довіру до бренду – а репутація стає все більш важливою. У кіберспорті важливо розуміти особливості аудиторії: вона молода, діджитальна, легка, але водночас вимоглива та відволікається, що теж формує певний підхід до створення кампаній.

Розкажіть докладніше про створення відео для Parimatch. Які особливості розробки такого продукту?

Цього разу ключовим моментом була логістика. Ролик знімали в двох країнах – по одному знімальному дню в кожній. Більше того, Конор був присутній тільки на знімальному майданчику в Дубліні – але при цьому в Києві також знімалися сцени з його участю. Тому план був вивірений до дрібниць і знімати все треба було не тільки епічно, але й досить швидко. На щастя, DC зібрав для роботи над проектом справжню dream team: режисера, який точно зрозумів задумку; технічну команду, яка бездоганно готувала знімальний майданчик і декорації; чудовий постпродакшн. Працювати з Конором Макгрегором було дуже круто: він з великим ентузіазмом ставився до процесу та швидко вживався в свої образи. Останнє ще раз показує, як ідеально амбасадор передає характер бренду, адже кожен образ був заснований на одній з характеристик Parimatch.

Як відбувався креатив ідеї, наповнення візуалізацією цієї кампанії?

Головною метою DARING TO BE EPIC було ще більш повно продемонструвати яскравий і зухвалий характер бренду. При цьому в кожному образі важливо було «зламати» сприйняття, перевершити всі очікування, щоб ще більш ефективно донести суть. Команда Digital Choo зосередилася на створенні нетрадиційних, сміливих, трохи дивних і епічних візуалів.

Які моменти запам'яталися команді під час знімального процесу?

Технічно складною, тому особливо запам'яталася, була зйомка тих сцен в Києві, де Конор повинен був бути в кадрі, але фізично не був присутній на майданчику. Для цього сцену ставили в Дубліні, знімали Макгрегора, а потім в Києві її ж знімали повторно з іншими героями, вивіряючи до міліметра. Далі кадри поєднували в одну картинку.

Під час таких яскравих зйомок довелося побувати в самих незвичайних локаціях. Однією з таких був закритий режимний індустріальний об'єкт із гігантським судном у сухому доці. Враження від відвідин залишилися незабутні! І, звичайно, епічною була сама атмосфера на майданчику. Неймовірний драйв, енергія та натхнення змушували кожного учасника процесу викладатися на максимум, і по результату це дуже помітно.

Чи можете ви собі дозволити змінити кампанію, зокрема, відео на етапі постпродакшна, якщо «народилася геніальна ідея»? Або завжди все точно за планом?

STAND OUT

STAND OUT

Це можливо, якщо ми розуміємо, що ідея дійсно буде більш ефективною та спрацює краще, ніж оригінальна задумка. Але, звичайно, на етапі постпродакшна йдеться про невеликі зміни – наприклад, перестановку кадрів. Більш масштабні зміни можливі під час зйомок, тому важливо на кожному етапі ставити собі питання: те, що я зараз роблю, ефективно? Поєднання та баланс двох цих компонентів дає STAND OUT результат.

На що варто орієнтуватися вашим замовникам у 2020 році? На які тенденції звертати особливу увагу? І чим здивуєте ринок наступного року?

Динаміка ринку цього року обіцяє стільки трендів на наступний, що вистачить на окреме інтерв'ю. Тут і зростаюча роль сильного маркетингового сервісу для беттінга; і «соціалізація» бізнесу, який повсюдно стає компонентом стилю життя людей, а не просто постачальником послуг; і зміни законодавчого регулювання на низці ринків... Кожен аспект важливий і звертати увагу потрібно на все – тільки глибоке розуміння загальної картини допоможе залишатися в лідерах і продовжувати розвиватися. Наша місія в цьому не змінюється, лише масштабується: DC продовжує бути STAND OUT, винаходити яскраві й ефективні підходи та створювати WOW-ефект завдяки новим кампаніям.

Профатило

Нагадаємо, раніше ми розповідали про те, які можливості для беттінга відкривають нові технології.

Читайте также:Цікаві факти про договірні матчі

Читайте также: Про Майкла Джон Фогго та лотерейний ринок України

Коментарі:
Зараз читають
вгору