Іван Ляшенко: «Світовий беттінговий ринок мінімум подвоїться»

18 Листопада 2019, 09:06

Іван Ляшенко: «Світовий беттінговий ринок мінімум подвоїться»

Активна підтримка спорту для компанії Parimatch стала одним із головних напрямків діяльності, крім основного – беттінгу. На ринку СНД оператор представлений з 1994-го. Знаковою подією року, що минає, стали контракти з двома іменитими амбасадорами. Про це та багато іншого говорили з Іваном Ляшенком, маркетинг-директором міжнародного холдингу Parimatch.

У яких країнах на пострадянському просторі працює компанія, а в які тільки планує виходити?

Міжнародний холдинг Parimatch – це група компаній, які працюють здебільшого в регіоні СНД. Головний офіс знаходиться в Лімасолі, Кіпр. Компанія представлена на ринках Кіпру, Білорусі, Казахстану. Наш бренд присутній і в таких регіонах, як Танзанія, на умовах франшизи.

Експансія в нові регіони є в планах розвитку холдингу. В які саме – до запуску називати не хочемо, загалом наша стратегія – це країни, що розвиваються, в Азії, Африці та Латинській Америці.

Де з них працювати найбільш перспективно та чому?

Перспективно працювати там, де велике населення, гарне проникнення Інтернету та смартфонів, азартні люди та немає величезної конкуренції.

У яких із пострадянських країн є складнощі? Які саме?

Немає країни без особливостей – у кожній свої та стосуються різних сфер. Вони можуть безпосередньо впливати на бізнес.

Є країни з труднощами в проведенні онлайн-платежів, є країни, де складно просувати мобільні додатки у зв'язку зі звичками населення або обмеженнями з боку держави. У деяких країнах регулювання не встигає за нововведеннями, що диктує ринок. Там важко пояснити регулятору, наприклад, чому необхідні трансляції або ставки на кіберспортивні події, оскільки ще не визначене місце кіберспорту і те, чи є він предметом спортивного беттінгу в принципі.

У кожній країні існують свої особливості, пов'язані з історичними, регуляторними або технічними аспектами. Для таких країн потрібен час, щоб відмовитися від пережитків минулого та вийти на новий рівень і швидкість європейських країн.

Україна готується до легалізації грального ринку. Як зміниться робота компанії тут після ухвалення закону? Чи бере участь Parimatch у лобіюванні інтересів букмекерів? І які перспективи бачите для себе?

У пресі є дуже багато публікацій, але, на жаль, велика частина з них носить необ'єктивний характер, вони явно замовні. Як нам здається, джерелами можуть виступати оператори, які не готові до легалізації та максимально намагаються відтягнути цей момент, використовуючи поточні вигоди, які вони мають у зв'язку з відсутністю повноти регулювання цього виду бізнесу на території України.

Ми дуже сподіваємося, що закон буде. Чим швидше, тим краще. Це дозволить повністю переформатувати ведення бізнесу на території України, де зараз поширюються ТОТО-лотереї. З'явиться можливість повноцінно розгорнути всі види гральної індустрії, які нам цікаві (букмекерський бізнес, В2В-ліцензії на продаж софту іншим операторам, у тому числі іноземним, онлайн-казино).

Чим клієнти в перерахованих країнах відрізняються від гравців, наприклад, Танзанії, Кіпру тощо?

Клієнти в різних країнах відрізняються один від одного своїми беттінговими паттернами, тобто тим, як вони приходять у компанію, звідки дізнаються про ресурс. В одних країнах важливо мати свою ритейл-мережу і бути присутнім «на землі», концентруватися на зовнішній рекламі, а десь досить підключити афіліатів і перформанс-канали. Наприклад, на Кіпрі у нас немає ритейл-мережі, зовнішня реклама розміщена в ключових місцях, а онлайн-реклами досить для залучення клієнтів.

Ринки яких країн для компанії зараз найбільш перспективні та чому?

Понад рік тому компанія ухвалила стратегічне рішення сконцентруватися на російськомовних ринках, де ми працюємо на збільшення своєї частки. А також із запуском процесу легалізації ринок України стає пріоритетним для розвитку.

З огляду на те, що 2019 рік закінчується, чи можете сказати, наскільки він був успішним для Parimatch: які цілі були поставлені та що вдалося реалізувати?

Ми продовжуємо розвиватися, за рік нам вдалося збільшити свою частку ринку в країнах СНД. Ми також підписали світових зірок, які стали нашими бренд-амбасадорами: Конор Макгрегор і Майк Тайсон. Посилили свою команду професіоналами, чий дух схожий із нашим. Стали на крок ближче до міжнародної експансії.

Як ви оцінюєте світовий букмекерський ринок і перспективи ставок на спорт у найближчі роки?

Ми вважаємо, що світовий беттінговий ринок мінімум подвоїться. Це пов'язано з відкриттям гри в США, збільшенням кількості платіжних рішень, що заходять у беттінговий сегмент. Тільки США здатні збільшити цифру вдвічі.

Чи може помінятися перелік найцікавіших для ставок видів спорту: хто додасться, а хто стане менш цікавим? Чому?

Ростиме кількість ставок на кіберспорт, оскільки він розвивається. У зв'язку з цим і картина спонсорського та амбасадорського ринку зміниться, як і ринок беттінгу та маркетингу в ньому.

Які плани у Parimatch на 2020 рік?

Ми чекаємо легалізації беттінгу на території України. Плануємо розширення в міжнародному форматі (Азія, Африка, ЛАТАМ). Запланована повна міграція на нову платформу. Також плануємо поставити нові рекорди під час Євро-2020.

Нагадаємо, ми розповідали про те, що український боксер Віктор Постол у 2020 битиметься за чемпіонський пояс.

Читайте також:Актуальні прогнози на спорт

Читайте також:Про розвиток букмекерства на світовому ринку

Коментарі:
Зараз читають
вгору