Голова Всеукраїнської ради гемблінгу розповів, що держава в особі Комісії з регулювання азартних і лотерей почала посилювати контроль за порушеннями в сфері азартних ігор. Цього разу регулятор взявся за рекламне питання.
Фахівець зазначив, що реклама азартних ігор є принциповим питанням. Оскільки цей аспект демонструє, наскільки оператор вірний головному принципу – захисту суспільства і гравця.
У законодавстві чітко прописано, що промоція не має формувати думку про легкість отримання виграшу, а також те, що азартні ігри можуть бути джерелом заробітку чи альтернативою роботи. І не всі ліцензіати дотримуються цих вимог. Антон Кучухідзе акцентував: якщо один з операторів «божеволіє» в питаннях реклами чи закликів до гри, то це є неприпустимим. Через такі дії тінь падає на репутацію всього легального ринку, а відповідно погіршується й імідж реформи загалом.
Тому не дивно, що держава починає формувати механізм контролю реклами. Наприклад, КРАІЛ нещодавно підписала меморандум з Держпродспоживслужбою. І, за словами голови комісії, це дозволить вести контроль за діяльністю операторів, рекламодавців, виробників і поширювачів реклами. Право на таку співпрацю КРАІЛ закріплене на законодавчому рівні.
Антон Кучухідзе впевнений: і до найхитріших компаній дійде, що закінчується час, коли можна було користуватися юридичними лазівками. Натомість держава буде уважно слідкувати за дотриманням соціальної відповідальності, оскільки метою держави в організації азартних ігор є мінімізація негативних ризиків, пов’язаних з гемблінгом.
Фахівець вітає прагнення КРАІЛ посилити контроль і впевнений, що незабаром держава розширить повноваження комісії в питаннях реклами. Бо нині дивна ситуація – накладати штрафи регулятор може, а повноважень контролювати рекламу не має.
Нагадаємо, що український покерист потрапив на фінальний стіл WSOP Online.
Читайте також: Який податок на виграш в лотерею
Читайте також: Україні потрібно пом’якшити умови фінмоніторингу для азартних ігор