Запах азарту: як правильні аромати доповнюють маркетингову стратегію казино

21 Липня 2021, 17:21

Запах азарту: як правильні аромати доповнюють маркетингову стратегію казино

Наземні казино – це насамперед місце, куди приходять відпочити та повеселитись. Тож відвідувачі мають відчувати задоволення буквально від усього, що їх оточує, зокрема й від аромату приміщення. Наскільки важливо дібрати правильний запах для грального закладу, нам розповів власник компанії Solo Air Владислав Богута.

Владиславе, зараз усі роблять особливий акцент на тому, що казино – це розвага і відпочинок, а не спосіб заробітку грошей. Якою має бути атмосфера в казино, щоб люди могли одночасно і відпочити, і відчути азарт?

Атмосфера має бути передовсім комфортною та респектабельною. І застосування правильної ароматизації у казино, залах ігрових автоматів цьому сприяє. Також правильний аромат допомагає збільшити час перебування людей у приміщенні, що своєю чергою підвищує виручку. Деякі аромати навіть здатні підсилити у людини почуття власної значущості і збільшити бажання клієнта витрачати гроші. До того ж ще одна перевага – нейтралізація неприємних запахів. Безсумнівно, аромат розкоші сприятливіше позначається на іміджі закладу, ніж запах сигаретного диму або їжі, яка готується на кухні.

Які аромати найчастіше використовуються в казино і чому? Який ефект вони дають?

Процитую Гаральда Вогта, засновника Інституту аромамаркетингу: «Більшість казино прагнуть до універсальних запахів, нешкідливих і приємних більшості. Ідея полягає в тому, що чим довше ми залишаємося, тим довше ми будемо грати».

На практиці в гральних закладах найчастіше використовують парфумерні композиції, які називаються «унісекс» і які не мають яскраво виражених квіткових або фруктових нот. Добре «працюють» аромати, композиції яких включають ноти шкіри та замші, дорогого тютюну, деревно-амброві. Такі запахи підвищують статус закладу, створюють атмосферу розкоші і затишку, залучають до гри, а значить – до відпочинку.

Врахуйте, що найбільший вплив на відвідувача ароматизація має перші 15-20 хвилин перебування в приміщенні. Пізніше рецептори людини вже не так сильно сприймають аромат.

Чи повинна бути різниця в ароматах, наприклад, в основному залі, ВІП-кімнаті, вбиральні і фоє? Якщо так, то чому, і як зробити так, щоб вони не змішувалися?

З технічного погляду створити різні аромати в різних приміщеннях нескладно. Але, як правило, використовується один аромат з різним ступенем інтенсивності розпилення і з різним способом подачі аромату. Наприклад, у фоє використовується прилад нанодифузор (найсучасніший спосіб ароматизації) зі збільшеною подачею аромату порівняно з основним залом, а у вбиральнях використовується аромадиспенсер з аерозольним картриджем.

Застосувати ароматизацію можна, якщо під’єднати обладнання до припливної вентиляції закладу, але вона повинна бути увімкнена весь час, інакше аромат не буде подаватися в приміщення.

Змішувати аромати в одному приміщенні ми не рекомендуємо.

Чи можна сказати, що аромат є частиною маркетингової стратегії грального закладу?

Обов'язково. Ось вам простий приклад.

Дайте відповідь на запитання: чи є у вас улюблені парфуми і навіщо ви ними користуєтесь?

Упевнений, у вас є кілька різних парфумів, а користуєтеся ви ними для того, щоб було приємно собі і оточуючим. Згадайте, як змінюється настрій, коли ви чуєте приємний улюблений запах. Точно так само і в гральному закладі: аромат стає візитною карткою і впливає на емоції відвідувачів.

Чи варто закладу використовувати популярні стандартні аромати або краще розробити персональні?

Можна розробити персональні аромати, але тоді потрібно максимально чітко знати, який аромат хочете. Часто кажуть: нам потрібен ексклюзивний приємний і свіжий аромат. Але цієї інформації недостатньо.

Зазвичай, коли ми надаємо для вибору палітру ароматів, клієнти забувають про своє початкове бажання і вибирають готові композиції.

Чи може казино швидко змінювати запахи в приміщенні для досягнення певного ефекту і чи є в цьому сенс? Наприклад, якщо виникає конфліктна ситуація, додати заспокійливий аромат в повітря?

Сучасне обладнання дозволяє швидко змінювати запахи і їх інтенсивність за допомогою смартфона через додаток. Ми у своїй діяльності з таким завданням не стикалися. Мені здається, важко знайти сенс в цьому.

У конфліктній ситуації, напевно, краще впорається з проблемою адміністратор або охорона закладу.

Такий підхід до створення атмосфери (за участі ароматизації) актуальний тільки для люксових закладів або він може бути корисний і для простих форматів, як, наприклад, зал ігрових автоматів?

Свого часу дуже багато гральних залів вибирали нас в якості партнерів. Хтось дбав про атмосферу та імідж, а хтось хотів усунути неприємні запахи сигаретного диму або їжі, що готується в сусідньому кафе. Існують рішення для обох завдань і під будь-який бюджет.

Які найчастіші помилки виникають під час вибору аромату для бізнес-приміщення, зокрема грального?

Перша помилка – економічна: з метою заощадити кошти. Часто в приміщенні можна побачити диспенсери з аерозольними балончиками, освіжувачі повітря з супермаркету, запах яких викликає стійку асоціацію з туалетними кімнатами. Розумієте, яку емоцію отримає відвідувач? Я вважаю, це неприпустимо. Повторюся, є різні рішення для будь-якого бюджету. У професійних ароматів немає нічого спільного з освіжувачами повітря, які містять половину таблиці Менделєєва.

Друга помилка – у виборі аромату покладатися тільки на свою думку. Ароматів для приміщень існує безліч, як і способів ароматизації (від бамбукових паличок до зволожувачів-очисників-іонізаторів). Ми, як професіонали, володіємо інформацією, який аромат найкраще підійде для закладу, і намагаємося давати рекомендації. Проте вибір залишаємо за клієнтом. Буває, що клієнт помиляється у своєму виборі. Тому ми пропонуємо безкоштовний тестовий період, щоб уникнути помилок.

Чи зверталися вже до вас представники грального бізнесу в Україні або іноземні компанії за послугами ароматизації приміщень?

Так, такі контакти були. Але поки всі в очікуванні старту діяльності.

Читайте також: Ліцензійні казино України

Читайте також: До легалізації грального бізнесу в Україні слово казино асоціювалося з МАФом на Нивках

Коментарі:
Зараз читають
вгору