Криптовалюта і блокчейн у гральній індустрії: тільки для певних юрисдикцій і задуманих функцій

06 Липня 2020, 16:57

Криптовалюта і блокчейн у гральній індустрії: тільки для певних юрисдикцій і задуманих функцій

Про те, чи є майбутнє в AR- і VR-технологій у галузі беттінгу, чи робити ставку операторам казино на криптовалюту та блокчейн, а також чи дійсно відбулася міграція любителів ставок на спорт у сегмент кіберспорту, та про багато іншого спеціально для Login Casino розповів Річард Хогг, комерційний директор BetGames.TV.

Певні експерти стверджують, що криптовалюта і блокчейн є одними з головних трендів гральної індустрії в 2020-2021 роках. Чи будуть онлайн-казино повністю впроваджувати ці технології найближчим часом?

Це, безумовно, відноситься до області інтересів галузі, і в нас є низка клієнтів, які використовують як криптовалюту, так і технологію блокчейн. З того, що бачимо, такі технології зазвичай використовують для певних юрисдикцій і конкретно задуманих функцій.

Чи взагалі є питання в сумісності цих технологій із сектором онлайн-казино?

BetGames.TV – провідна компанія, тому ми завжди неймовірно раді прийняти та протестувати нові технології, подібні цим. Ми тут для наших партнерів, і наша мета – представити продукт таким чином, щоб він був сумісним. Ми вже побачили високий рівень участі в іграх, розробкою яких займалися разом з нашими партнерами, які працюють з криптовалютою та блокчейном. Тому я, безумовно, очікую, що ми продовжимо розробляти наші продукти відповідно до цієї тенденції. Те ж саме стосується й онлайн-казино.

Як ви ставитеся до AR- і VR-технологій у беттінгу? Чи є в них шанси знайти своє місце в цій сфері?

Немає сумнівів у тому, що ці продукти мають своє місце в сфері беттінгу. У гравців, які роблять ставки, різні уподобання й особливості, що відображено в специфіці ігор, доступних на ринку.

Я працюю в цій галузі вже довгий час і бачив різні варіанти інтеграції нових технологій, причому багато зазнали невдачі. Як видно на прикладі слотів, тільки кращі з них зможуть зацікавити гравців і витримати випробування часом. Щоб AR- і VR-технології працювали, гравець повинен вірити в ігри, які використовують ці технології. Ідеться не тільки про гарну картинку, але також про математику та механіку, що стоять за нею, – це визначає, чи відчувають гравці, що гра може бути для них успішною, а це, звичайно, вкрай важливо.

Чи залишаться ставки на кіберспорт популярними? Чи буде кіберспорт утримувати позиції найбільш динамічного ринку в цьому та наступному році?

Чесно кажучи, я думаю, що ми повинні краще поглянути на цифри. Я можу помилятися, але не впевнений, що багато хто з наших середньостатистичних гравців, які роблять ставки на спорт (яких насправді чимало), дійсно мігрували в кіберспорт.

Не зрозумійте мене неправильно. Це область з високими показниками зростання, але все ще нішевий продукт. Відповідно, наразі він буде переможцем тільки в певних юрисдикціях і з певною демографією гравців. Хорошим прикладом цього є нещодавнє висловлювання відомого оператора першого рівня, який стверджує, що кіберспорт є шостим за величиною ринком ставок, який, як і раніше, перевершує інші види спорту. Зростання відсотка в невеликих кількостях легко перебільшувати, і ми повинні ставитися до цього з обережністю, якщо хочемо зрозуміти, що насправді стоїть за ажіотажем.

Що ви можете сказати про соціальні азартні ігри? Чи буде це більше орієнтоване на Facebook, або інші соціальні мережі також будуть охоплені?

Зізнаюся, це та сфера, яку наша компанія розглядала, але навряд чи це буде вертикаль, якій ми приділятимемо багато енергії. Як і у випадку з VR і AR як технологіями, я впевнений, що є група гравців, яким це подобається. Але, з огляду на те, що наш продукт настільки сфокусований на live-ставках, це не та область, яка відповідає нашим очікуванням з точки зору того, що ми прагнемо надати. Зрештою, ми вважаємо, що люди роблять ставки, щоб виграти гроші, чого не пропонує соціальне казино.

Як ви думаєте, якими є три головні тенденції на ринку ставок сьогодні?

Три головні тенденції, які ми спостерігаємо зараз у всій галузі, – це регулювання, соціальна відповідальність і контент.

Ми все ще перебуваємо в безпрецедентному та неспокійному періоді для геймінгу. Через наслідки пандемії, яка утримує багатьох людей під замком, зараз як ніколи важливо дотримуватися принципів соціальної відповідальності та просувати продукти відповідно до етичних норм для гравців всередині країни. Правильний баланс між ними матиме першорядне значення для досягнення успіху.

У цей неспокійний період соціальна активність і розваги повинні бути пріоритетом, а також утримувати та підтримувати наших клієнтів, тоді як прибуток і будь-які хитромудрі спроби захопити частку ринку повинні стояти на другому місці. Компанії, які зможуть найкраще привернути увагу громадськості в цей час, будуть краще позиціоновані після кризи.

Довідка

Свою кар’єру в індустрії онлайн-ігор Річард Хогг розпочав 1999 року, вона охоплює два десятиліття роботи на трьох континентах.

Він працював спочатку в Азії – запускав спортивні букмекерські контори, а потім перейшов на британський ринок розробляти бренд Superodds, який пізніше придбав Centrebet.

Експерт також працював директором із маркетингу в компанії Betting Promotion, а останнім часом – у компанії Miomni в США.

Працюючи комерційним директором у BetGames.TV, Річард відповідає за надання live-контенту компанії в Європі, Азії й Африці.

Читайте також:У Японії формується нова блокчейн-економіка?

Читайте також: Антон Токарев про те, що Україна загалом і Київ зокрема вже є світовим центром кіберспорту

Коментарі:
Зараз читають
вгору