Маркетинг букмекерства: специфіка й особливості останніх років

25 Листопада 2020, 16:40

Маркетинг букмекерства: специфіка й особливості останніх років

Індустрія беттінгу постійно зазнає змін і знаходиться під пильною увагою регуляторів, тому недивно, що між операторами відчутна конкуренція. Букмекери намагаються перевершити один одного й охопити максимальну аудиторію будь-якого віку. І в цій боротьбі часто можна зустріти як стандартні, так і незвичні маркетингові ходи.

Деякі стратегії просування беттінгової компанії

Серед стратегій, які використовують букмекери, часто можна зустріти доволі схожі кроки. Першим із них є акцент на продукті, оскільки, хоч як буде розкручена компанія, без високої якості послуг вона швидко втрачатиме аудиторію. Саме тому нині часто можна почути від представників букмекерських компаній, що вони зосереджено працюють саме над ігровими продуктами, а значить, витрачають на це час, фінанси й інші ресурси.

Крім того, букмекер розвиває власну платформу, взаємодію з клієнтами, навчає службу технічної підтримки тощо. Це повільний процес, який, однак, надалі може принести бренду впізнаваність і репутацію. Як приклад такої стратегії можна навести низку місцевих операторів Грузії, які завдяки конкуренції на власному ринку з міжнародними гігантами самі зросли до статусу інтернаціональних операторів. За словами Луки Капанадзе, комерційного директора Betlive, компанія на старті роботи не мала ресурсів для боротьби з великими букмекерами, тому всі зусилля направила саме на розвиток продукту. І лише після перших стабільних прибутків керівництво почало виділяти бюджети на повноцінні маркетингові кампанії.

Читайте також: Кіберспорт став першорядним продуктом букмекерів під час пандемії

Ще один варіант для букмекера виділитися – створити лінію, яка стане чимось новим на ринку беттінгу й ексклюзивним продуктом одного оператора. Але при цьому слід врахувати два аспекти:

  • різноманітність подій, пов’язаних із парі, оскільки нині ставки роблять не тільки на спортивні змагання, а й на кіберспорт, шоу талантів і результати виборів;
  • таким ставкам потрібно давати більші коефіцієнти, ніж у конкурентів у цій ніші.

коефіцієнти

Перевага промоції через унікальні лінії допомагає не шукати гравців-новачків, а одразу привернути увагу більш досвідчених бетторів, які розуміються на правилах гри. Однак така стратегія має і свої недоліки. По-перше, високі коефіцієнти можуть привернути увагу досвідчених гемблерів, які використовують різноманітні стратегії та схеми, що завдасть збитків букмекеру. По-друге, такі користувачі можуть знайти вразливе місце ліній і скористатися цим, щоб пограбувати компанію. Відповідно, бізнесу завжди варто бути акуратним у роботі з нестандартними лініями.

Ще одна альтернатива – відкриття власного наземного пункту прийому ставок. Однак навряд чи під час пандемії це гарний варіант промоції. Так, з одного боку, онлайн-бренд може наростити аудиторію, впізнаваність, відкрити наземний заклад і працювати, оскільки ППС є свого роду зовнішньою рекламою. Але нинішні тенденції диктують усе активніший перехід у сферу онлайн, оскільки через другу хвилю коронавірусу в низці країн наземні гральні заклади повторно припинили свою роботу, включно з букмекерськими точками.

Читайте також: Доступність мобільних технологій трансформує гральний ринок Африки

Окрему увагу варто приділити креативності реклами букмекерів. Зараз можна помітити, що ринок онлайн-беттінгу доволі переповнений і боротися за увагу гравців стає все складніше. Тому й виникла тенденція, що реклама букмекерських компаній досить яскрава та гарно запам’ятовується. І тут свою роль відіграють креатив і творчий підхід маркетингових відділів. Але це нерідко породжує дві проблеми – високу вартість такої реклами й недостатність знань щодо правових аспектів реклами азартних ігор. Окрім того, ефективність креативної реклами важко передбачити, адже це такий собі постріл у темряву, та якщо він буде влучний, то це матиме позитивний ефект для компанії.

Paddy Power: маркетинг як фундамент грального гіганта

Компанія нині є найбільшою у Європі за вартістю акцій. І цим бізнес може завдячувати розгалуженому використанню маркетингових стратегій. У Paddy Power використовували індивідуальну суміш маркетингових технік, які спрямовували на клієнтів із високим потенціалом.

маркетинг

Особливої уваги заслуговує підхід букмекера до просування свого продукту – його подають під гаслом соціальної відповідальності, відсторонюючись від негативних аспектів азартних ігор. Фактично компанія позиціонує себе як постачальника розваг.

Також у секторі B2B Paddy Power демонструє свою надійність як партнера, чиї продукти є гарним співвідношенням ціни та якості, хоч це й не завжди відповідає дійсності.

Недоліки ж азартних ігор букмекер намагається перекрити різноманітними перевагами, через що в рекламі завжди використовує гумористичні сцени. Окрім того, для просування беттінг-оператор користується всіма доступними майданчиками – соціальними мережами, радіо, телебаченням, друкованими ЗМІ та зовнішньою рекламою. Телевізійна реклама є найбільш ефективною, оскільки її транслюють у перервах між великими спортивними подіями, чи то футбол, чи то кінні перегони.

Водночас ці рекламні кампанії часто привертали увагу британських органів, відповідальних за зміст реклами. Урядовці кілька разів відкликали відеоролики через скарги на них. Зокрема, в одному з відео футбольна гра між командами сліпих призвела до того, що гравець вдарив ногою кішку замість м’яча. Букмекер часто вдається до провокативного змісту чи прихованого підбурення у своїх маркетингових матеріалах. І втручання державних органів теж слугує рекламою, оскільки люди починають говорити про бренд.

Читайте також: Роль мобільних додатків у букмекерстві

іподром

У зовнішній рекламі компанії теж чимало оригінальності – у 2010 році фірма встановила вивіску довжиною в 122 метри на пагорбах із видом на іподром у Челтенхемі з нагоди початку фестивалю перегонів. Екстравагантною традицією став запуск повітряної кулі у вигляді чоловічої спідньої білизни під час кінних перегонів.

І це без урахування використаних стандартних прийомів індустрії гемблінгу – бонусних програм, особливих пропозицій, ставок без ризику, повернення коштів за певних умов та інших промоакцій, спрямованих на залучення нових клієнтів. Для того щоб залучати гравців, букмекер регулярно проводить опитування та визначає їхні типажі в гральній поведінці. Це також допомагає краще відстежувати проблемних гемблерів, що дозволяє компанії уникати значної кількості скандалів, пов’язаних із порушенням принципів відповідальної гри.

Читайте також:Як працюють бонуси казино

Читайте також: Хто такі капери в букмекерстві

Коментарі:
Зараз читають
вгору