КРАІЛ оприлюднила звіт за підсумками своєї нормативно-правової діяльності

Автор: Корольчук Олександр
10 Серпня 2021, 12:33

КРАІЛ оприлюднила звіт за підсумками своєї нормативно-правової діяльності

Комісія з регулювання азартних ігор та лотерей оприлюднила звіт щодо розроблення нормативно-правових актів за перші сім місяців 2021 року. У ньому регулятор повідомив про ухвалені документи, висновки до законопроєктів та акти, які перебувають на погодженні в інших державних інституціях.

За планом на 2021 рік комісія має створити 26 нормативно-правових актів. Станом на дату публікації звіту (9 серпня 2021 року) ситуація така:

  1. 10 актів направлено на погодження до зацікавлених органів влади;
  2. шість актів затверджено;
  3. ще п’ять документів на стадії внутрішнього затвердження.

Серед затверджених актів:

  1. список грального обладнання, що підлягає сертифікації;
  2. ліцензійні умови на надання послуг у сфері грального бізнесу;
  3. порядок формування і ведення реєстрів у сфері азартних ігор;
  4. порядок видачі власнику дозволу на приміщення під гральний заклад;
  5. постанова Кабміну про внесення змін до положення про КРАІЛ;
  6. постанова Кабміну про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів № 146 від 16 лютого 2011 року.

Також узгоджено документи для дотримання прав громадян у КРАІЛ. До них віднесли: порядок стажування громадян з числа молоді, які не є держслужбовцями, в апараті комісії; порядок забезпечення доступу до публічної інформації; розмір фактичних витрат на копіювання чи друк документів, що надають за запитом на інформацію.

Читайте також: Перспективність ринку онлайн-казино України

На погодженні нині перебувають такі нормативно-правові акти:

  1. Проєкт постанови Кабміну про затвердження порядку застосування КРАІЛ штрафів відправлено до СБУ, Міністерства економіки, Держпродспоживслужби, Мінцифри, МВС, Міністерства фінансів, Нацради з питань телебачення і радіомовлення, Державної регуляторної служби.
  2. Проєкт постанови Кабміну про затвердження критеріїв для оцінки ступенів ризику роботи операторів азартних ігор та періодичності планових заходів з нагляду КРАІЛ направили в Мінфін, Державну регуляторну службу, Мінцифри та Міністерство економіки.
  3. Проєкт постанови Кабміну про затвердження критеріїв для оцінки ступенів ризику роботи лотерейних операторів та періодичності планових заходів з нагляду КРАІЛ перебувають на погодженні в тих же органах, що й попередній документ.
  4. Проєкт постанови Кабміну про затвердження ліцензійних умов для лотерей погоджують АМКУ, Мінфін, Міністерство економіки, МВС, Державна регуляторна служба, Мінцифри та Міністерство розвитку громад та територій.
  5. Проєкт рішення КРАІЛ про затвердження порядку виконання вимог щодо обмеження доступу до сайту розглядає МВС, Мінцифри, СБУ, Державна регуляторна служба і Нацкомісія, яка регулює сферу зв’язку та інформатизації.КРАІЛ

  6. Проєкт рішення КРАІЛ про опис ідентифікаційної картки гравця має погодити Мінцифри, адміністрація Держспецзв’язку та Державна регуляторна служба.
  7. Проєкт рішення КРАІЛ про отримання, обробку та реагування на повідомлення щодо порушень у сфері азартних ігор відправили в СБУ, Мінцифри, МВС, Державну регуляторну службу і Уповноваженому Верховної Ради з прав людини.
  8. Проєкт рішення КРАІЛ про затвердження принципів відповідальної гри переглядають МОЗ, Мінсоцполітики, Державна регуляторна служба.
  9. Проєкт рішення КРАІЛ про форму акту, складеного за результатами перевірки оператора, перебуває на погоджені Державної регуляторної служби.
  10. Проєкт рішення КРАІЛ щодо вимог до державної системи онлайн-моніторингу погоджують Мінфін, Державна служба фінмоніторингу, адміністрація Держспецзв’язку, Державна податкова служба, Державна регуляторна служба, МВС та Мінцифри.

За звітний період регулятор надав свої висновки до 17 законопроєктів, які так чи інакше стосувалися регулювання легального грального бізнесу. Комісія як підтримувала, так і не схвалювала документи, а також надавала власні зауваження та пропозиції.

Окремо КРАІЛ погоджувала й нормативно-правові акти інших органів виконавчої влади. Всього таких документів було п’ять, чотири з яких були погоджені без зауважень. Не підтримав регулятор проєкт наказу Мінфіну про порядок фінансового моніторингу ліцензованих операторів грального бізнесу.

Читайте також: Законодавчі вимоги до претендента на букмекерську ліцензію в Україні

Читайте також: Хмарні сервіси і їх майбутнє в сфері азартних ігор

Коментарі:
Зараз читають
вгору