ICE London: тенденції гемблінг-індустрії на 2020 рік

Автор: Анна Нагребельна
21 Лютого 2020, 15:58

ICE London: тенденції гемблінг-індустрії на 2020 рік

Одна з найбільших виставкових подій ринку азартних ігор, що відбулася на початку лютого в Лондоні, дає змогу зрозуміти головні напрямки розвитку галузі та виміряти глибину потенціалу кожного сегменту: настільних і слот-ігор, беттінгу, тенденції кіберспорту й комп’ютерних ігор. Ми підбили підсумки із залученням представників грального бізнесу, які безпосередньо брали участь у виставці.

ICE London: учасники та напрямки

Статистика показує, що ICE London 2020 вважають важливим заходом для гральної індустрії: понад 630 експонентів із 67 країн зайняли 40 павільйонів виставкового центру ExCeL в англійській столиці, причому 73 компанії з 37 юрисдикцій брали участь у заході вперше.

Виставка щороку стає майданчиком для укладання нових договорів про співробітництво. Наприклад, цього року Aristocrat і VID домовилися про ексклюзивну угоду з дистрибуції: перша компанія поставлятиме обладнання та програмне забезпечення, друга – відповідатиме за продажі, монтаж, сервіс і поставку запчастин.

За словами Джеймса Бодже, керівного директора Aristocrat, таке партнерство допоможе розширити присутність компаній на всій материковій частині Іспанії, а також на Балеарських островах, Канарах, в Сеуті та Мелільї.

Зі свого боку, Ізабель Родрігес, президент Grupo VID, зазначила: «Нові ігри Helix+ гравці сприйняли дуже добре, і ми з нетерпінням чекаємо, коли цей бренд розваг з’явиться в усіх регіонах країни».

Крім того, під час ICE London 2020 компанія BtoBet презентувала ставки на платформі третього покоління, що оптимально відповідають вимогам сучасних гравців, зокрема щодо кількості доступних для беттінгу спортивних подій. Алессандро Фрід, генеральний директор BtoBet, пояснив, що Neuron 3 розширює канали для здійснення ставок, а також дає змогу роздрібним агентам легко перетворювати своїх анонімних клієнтів на зареєстрованих гравців завдяки дуже швидкій реєстрації. Ще однією новою функцією платформи є спрямованість на соціальні медіа, тобто залучення гравців через Twitter, Facebook, Viber и Telegram.

Новим проєктом компанія BetConstruct інтригувала відвідувачів та учасників ще до початку лондонської виставки. Виявилося, йдеться про Академію ставок – навчальну програму, що допомагатиме готувати професіоналів у різних галузях: від трейдерів до ризик-менеджерів із будь-якого напрямку iGaming по всьому світу.

ICE London: тенденції гемблінг-індустрії на 2020 рік

Також FeedConstruct продемонстрував чимало нових інструментів для спорту. Наприклад, DeePro призначений для збору даних у баскетболі, на основі яких команди можуть підвищувати свою ефективність, а тренери ухвалювати більш раціональні рішення та грамотніше організовувати тренування.

Варто зазначити, що цьогорічний захід вирізнявся не тільки з точки зору товарів і послуг, спрямованих на споживачів, але й з огляду на приділену увагу регуляторним аспектам.

Прийнятні, зрозумілі та прозорі умови для роботи на гральному ринку оператори вважають запорукою стійкості всього сектору. Вони кажуть, що це важливо для підприємств і гравців як з політичного й економічного боку, так і з соціального та медичного.

ICE London 2020 показала – галузь азартних ігор змінюється. І не враховувати це неможливо, якщо компанія хоче залишитися в грі на тривалий час. Зокрема, під час виставки провідними темами були штучний інтелект і віртуальна/розширена реальність, особливо яскраво виражені в eSports. Водночас запровадження правил відповідальної гри з боку регуляторів у 2019-му показало, наскільки вони не встигають за інноваціями в ігровому процесі. Яскравим прикладом була заборона на рекламу гемблінгу в Італії, що негативно позначилася на місцевому ринку та вплинула на решту Європи. На думку фахівців, це є попереджувальним знаком і наразі залишається відкритим викликом.

Читайте також:У чому особливість взаємодії гемблінг-операторів і їх клієнтів

eSports на лондонській арені як найшвидший сегмент росту

Перспективність комп’ютерних ігор за останнє п’ятиріччя стала настільки очевидною, що організатори напередодні ICE London 2020 оголосили про відкриття першої в історії заходу Esports Arena.

За словами керівника відділу спорту ICE London Вільяма Хардінга, у 2015 році ставки на кіберспортивні змагання становили близько $5,6 млрд, а цього року загальна сума досягне $13 млрд, і це йдеться лише про доходи від зареєстрованих ставок. Є припущення фахівців, що нерегульований ринок ставок у eSports може перевищувати офіційний у 12 разів.

ICE London: тенденції гемблінг-індустрії на 2020 рік

«Це просто свідчить про те, що коли відкриються різні географічні ринки, такі як Північна Америка, Бразилія (швидше за все, наступний великий), а особливо Східна Азія, на ICE London нарешті буде повна картина», – зазначив Хардінг.

Завданням нової арени є забезпечити постійний доступ до освіти, щоб електронний спорт був взаємовигідним для сектору та світової ігрової індустрії загалом.

Експерт також говорить про два напрямки розвитку eSports: онлайн-ставки на події та турніри з наземного електронного спорту. Хардінг відзначає, що є чимало казино, які прагнуть додати комп'ютерні ігри до своїх послуг у наземних приміщеннях.

«Важке завдання для казино – вивести комп'ютерних геймерів з дому у сучасне середовище. Партнерство та робота безпосередньо з компаніями та професіоналами eSport стане ключовим для успіху в цьому», – пояснив представник ICE London.

Схоже, нова арена дійсно була варта витрачених зусиль, адже привернула неабияку увагу учасників і відвідувачів. Сюди запросили професійні команди в дисципліні CS:GO, організували прийом ставок на результат матчів під контролем ESIC (Esports Integrity Commission). Також тема кіберспортивного беттінгу стала головною для мінізаходів, зокрема сніданків із презентаціями та панельних дискусій, турів виставкою тощо.

Читайте також:На чому заробляють у кіберспорті

Казино та слот-ігри на ICE London: нові підходи до азарту

Яскравість і різноманіття стендів, промоперсонажів і речей, що були використані для ICE London, продемонстрували креативність гемблінг-індустрії. За словами представника компанії GamblingCraft, на ринку є ті, хто намагається вийти за рамки звичного розуміння казино і ставок на спорт. І це дійсно цікаво спостерігати, адже дуже ймовірно, що хтось із них у найближчі кілька років зможе повністю змінити всю індустрію. Наприклад, одна з компаній пропонує поєднати відеогеймінг і звичайні слот-автомати, таким чином, гравець не обертає одноманітні слоти, а, скажімо, грає в файтинг або закидає м'яч до корзини.

ICE London: тенденції гемблінг-індустрії на 2020 рік

Представник компанії GamblingCraft пояснив, що зараз нові ігри виходять щомісяця сотнями, тому ринок перенасичується. Черговий п’ятибарабанний слот із безкоштовними обертаннями вже нікому не цікавий. Отже, швидше за все, найближчі роки основний розвиток компаній буде саме в напрямку додаткових сервісів для просування ігор.

Про застосування сучасних технологічних можливостей в азартних іграх говорить і Еліна Сафаргулова, керівник відділу маркетингу компанії Slotegrator. За її словами, розробники ігрових продуктів для казино впроваджують нові технології та приділяють особливу увагу UX і гейміфікації. Усе це безпосередньо пов'язано з одним із найактуальніших питань індустрії на цей момент – як залучити і, головне, утримати міленіалiв і Gen Z в якості аудиторії казино.

Колегу в цьому підтримує і представник компанії Pin-Up, звертаючи увагу на появу нового покоління – більш технологічного, гнучкого в мисленні та з високою швидкістю відгуку на комунікацію. І з огляду на представлені на ICE London 2020 розробки гемблінг-ринок уже почав перелаштовуватися під них.

Читайте також: Яких регуляторів у Європі називають найбільш жорсткими

ICE London 2020: підсумок

Підсумовуючи участь у ICE London 2020, CEO TVBET Петро Корпусенко зазначив, що з'явилося багато нових компаній – починаючи від платформ і закінчуючи букмекерами та казино. Це показує невичерпаний потенціал ринку. Також, за його словами, на лондонській виставці було багато операторів із Латинської Америки й Африки.

Роберт Мецгер, директор із бізнес-розвитку в Fugaso, назвав ICE 2020 чудовою платформою, щоб ознайомитися з новими ідеями та зрозуміти, в якому напрямку розвивається галузь. Тут було багато досвідчених і нових провайдерів та операторів. Зважаючи на масштабність виставки, багато хто з них намагався привернути увагу аудиторії великими стендами та красивими моделями.

ICE London: тенденції гемблінг-індустрії на 2020 рік

«Проте ми не помітили жодних нових захопливих технологій чи ідей, які могли б кардинально змінити індустрію iGaming», – зазначив він.

СМО і кофаундер TrueLab Костянтин Кацев розповів, що багато компаній із СНД зробили ставку на регульовані й особливо локальні ринки, тому 2020-го можна розраховувати на рекордно велику кількість партнерств у цій ніші. За його словами, кроки в біг регулювання привертають увагу фондів, зокрема тих, які раніше були далекі від інвестицій у гемблінг.

Команда TruePlay розповіла про особливу увагу до криптоіндустрії та блокчейн-проєктів. Наприклад, співзасновники агентства CoinPoint не тільки виступили з доповіддю про ринок DLT, але й організували вечірку для криптонів у сфері iGaming.

Нагадаємо, ми розповідали про знакові події на ринку азартних ігор, що відбулися в світі минулого року.

Читайте також:Як в Австралії захищають гравців і ведуть боротьбу з незаконним гемблінгом

Читайте також: Що дало Словаччині оновлення законодавства про азартні ігри

Коментарі:
Зараз читають
вгору