Всеукраїнська рекламна коаліція підготувала щорічний звіт-статистику із розвитку рекламної сфери в Україні за 2021 рік і поділилася прогнозом на 2022-й. Згідно зі звітом, цього року медіареклама на всіх каналах зростала швидше за прогнози. Особливо відзначилося радіо, яке залишилося у виграші через легалізацію грального бізнесу.
Вертикаль реклами на телебаченні зросла швидше за прогнози. В Україні SOR становив 100% вже в червні, що спричинило двозначну інфляцію. У 2022 році очікують 15% росту прямих інвестицій у рекламу на ТБ. Найімовірніше, також відбудеться зростання цін на спонсорство, оскільки в ефірі транслюватимуться дві великі події, привабливі для спонсорства, – зимові Олімпійські ігри та чемпіонат світу з футболу. Ріст спонсорства очікують на рівні 10%.
Щодо реклами в пресі виникла тенденція, за якої видавці самостійно залучають до себе рекламодавців. У 2021 році близько 70% реклами в друкованих ЗМІ було залучено самостійно, решту розмістили рекламні агенції.
Гарно завершує цей рік й радіореклама, оскільки типовий слухач радіо (чоловік 39 років) є цільовою аудиторією представників грального бізнесу – букмекерів та онлайн-казино. Оператори суттєво збільшили вливання у рекламу на радіо. Це спричинено й збільшенням кількості ліцензіатів протягом року. Наростили свої обсяги і напрями «електронна комерція», «кондитерські вироби», «морозиво», «пиво», «бренди». Завдяки цьому прогноз зростання на 2022 рік піднявся з 17 до 19%.
Нагадаємо, ринок кіберспорту може зрости до $7 млрд у 2028 році.
Читайте також: Facebook підніме вартість рекламних послуг для України
Читайте також: Популярні українські лотереї