У відповідь на запит онлайн-видання AIN.UA компанія Meta повідомила, що з 1 січня 2022 року послуги соціальної мережі Facebook подорожчають, оскільки підніметься ставка ПДВ, відповідно до закону № 1525-ІХ.
Відповідно до закону про оподаткування компаній-нерезидентів України, з 1 січня 2022 року Facebook додасть 20% ставки ПДВ на свої рекламні послуги в Україні. Оновлені правила для користувачів компанії розміщено у центрі підтримки.
З першого дня року реклама у соцмережі обкладається податком на ПДВ у розмірі 20%. Це зачіпатиме тих рекламодавців, чий бізнес або персональна адреса визначені як такі, що перебувають в Україні. Під дію ПДВ потрапить і бізнес, який не підтвердив свою реєстрацію юридичної особи, але додав номер платника ПДВ до Facebook-акаунту.
Додати номер платника, як і вказати реєстрацію юрособи чи приватного підприємця, який самостійно вираховує та сплачує ПДВ відповідно до ПКУ, можна в особистих налаштуваннях облікового запису. За такого варіанту соцмережа не нараховуватиме ставку на свої послуги. Суть полягає в тому, що коли рекламодавець сам розраховує і платить ПДВ, то Facebook не зобов’язаний цього робити.
За інших варіантів 20% додаватимуть до рахунків автоматично. Проте податок потрібно сплачувати не із загального рекламного бюджету, а окремо від оплати рекламних послуг.
Разом із цим на початку грудня Google також повідомила, що з початком 2022 року вводить ставку ПДВ на свої послуги для фізичних осіб в Україні. Очевидно, це перші наслідки закону, який Верховна Рада ухвалила у червні 2021 року, і надалі на українців чекає хвиля подорожчання сервісів від закордонних компаній.
Нагадаємо, розробники ПЗ для азартних ігор можуть стати резидентами «Дія City».
Читайте також: Рейтинг покерних гравців
Читайте також: Як визначається дохід операторів у законопроєкті № 2713-д