У 2028 році ринок кіберспорту зросте до $7 млрд

12 Грудня 2021, 11:11

У 2028 році ринок кіберспорту зросте до $7 млрд

Американські аналітики вважають, що ринок віртуального спорту набиратиме дедалі більших обертів у найближчі сім років. І якщо дотепер цьому не завадила світова пандемія, то такі незначні перешкоди, як відсутність турнірної інфраструктури чи піратство, також не завадять кіберспорту захопити світ. Інші новини кіберспорту читайте на нашому сайті. 

За оцінками експертів, із 2021 по 2028 рік обсяг світового ринку кіберспорту зросте в середньому на 25,1% і вже наприкінці зазначеного періоду досягне ринкової вартості приблизно у $7,13 млрд. Свої прогнози стосовно ринку кіберспорту публікує портал американської аналітичної компанії Аcumen Research and Consulting.

Попри те що майже всі сфери економіки по всій планеті переживають потрясіння, які були викликані коронавірусом, світова індустрія відеоігор процвітає. Звичайно, кіберспорт також постраждав від пандемії. Ця сфера залежить від прямих трансляцій, більшість із яких були скасовані або перенесені через вимушений карантин ще у 2020 році. Проте галузь доволі швидко оговталася та зараз демонструє визначні результати завдяки збільшенню кількості глобальних турнірів і регіональних подій.

Цьому посприяли збільшення охоплення аудиторії, вливання інвестицій у цю перспективну галузь, зростання потокової передачі ігор і розширення інфраструктури для турнірів. Зокрема, глобальні онлайн-платформи Facebook, YouTube і Twitch дали змогу стримерам набирати популярність та отримувати великі доходи. А також не варто забувати про збільшення кількості смартфонів у населення та покращення якості Інтернету. Це теж призвело до швидкого збільшення кількості гравців і цікавості до цієї теми.

До речі, люди у всьому світі все більше часу витрачають на мобільні пристрої. Вже зараз експерти зазначають, що таким чином витрачений час перевищує той, який люди присвячували перегляду телебачення. Лише за 2021 рік цей показник зріс на понад 30 хвилин. Загалом експерти вважають, що понад 380 млн людей по всьому світу дивляться кіберспорт онлайн.

мобільні ігри

Це підштовхнуло до того, що індустрія відеоігор швидко перетворилася з простого хобі на професійну кар’єру. І це також є глобальною тенденцією на ринку кіберспорту.

Проте є певні проблеми у цій галузі, які стають на заваді загальному зростанню. Йдеться про шахрайські ставки, що призводять до піратства в іграх. Крім того, зростання ринку стримується відсутністю турнірної інфраструктури та відносно невеликою кількістю операторів.

2020 рік також був переломним в історії кіберіндустрії – почали масово заходити спонсори. Ця тенденція зберіглася, і дедалі більше компаній вкладають у цю сферу свої кошти. Крім того, зростання заробітної плати гравців і розширення ринку залучення нових спонсорів мають вирішальне значення для довгострокового комерційного успіху віртуального спорту.

З іншого боку очікується, що до 2028 року тема кіберспорту буде все частіше висвітлюватися у ЗМІ. Аналітики прогнозують, що протягом наступних семи років спостерігатиметься найшвидший темп зростання цікавості преси і телебачення до віртуальних змагань. Медіакомпанії вже зараз сплачують чималі збори, щоб отримати ексклюзивне право на пряму трансляцію великих кіберспортивних подій. Це також зробить свій внесок у стрімке зростання кіберіндустрії.  

Процвітання ринку кіберспорту також підтягне суміжні сфери. Наприклад, очікується, що ринок онлайн-відеоплатформ у середньому за рік зростатиме на 17,5%, і так триватиме до 2027 року. За шість років цей обсяг сягне близько $19,7 млрд.

Аналітики зазначають, що серед усіх світових регіонів Північна Америка завоювала світовий ринок кіберспорту з найбільшою часткою у 2020 році та протрималася на цій позиції протягом 2021-го. Зростання кількості інвестицій та технологічних розширень є ключовими аспектами, які зберігаються у франчайзингу North America League of Legends Championship Series (NA LCS) та Overwatch League. Проте очікується, що найближчими роками пальму першості перехоплять країни Азійсько-Тихоокеанського регіону.

Через спалах COVID-19 азійські ігрові гіганти, як-от Nintendo та Tencent, збільшили продажі у I кварталі 2020 року. Ця тенденція зберігатиметься впродовж найближчих років, оскільки все більше гральних компаній вважають за необхідне співпрацювати зі спортивними організаціями, щоб проводити віртуальні турніри для любителів спорту.

Нагадаємо, лідером у світових рейтингах є українська кіберспортивна команда NaVi.

Читайте також: Ігри про виживання

Читайте також: Грати без вкладень і вигравати реальні гроші

Коментарі:
Зараз читають