Команда LoginCasino.com.ua поповнює колекцію інтерв'ю з експертами грального ринку. СЕО mr.fish Юрій Тітков у другій частині інтерв'ю розповів про сучасні маркетингові тенденції в індустрії гемблінгу та геймінгу, про наростання популярності кіберспорту і про побудову внутрішньої культури компанії.
У другій частині відеоінтерв'ю Юрій Тітков докладно висвітлив такі питання:
- Чому швидкість – головна тенденція в гемблінгу з погляду маркетингу.
- Чому класичний спорт вмирає і що таке синтетичний спорт.
- Як гемблінг перетворюється на e-commerce.
- Чому операторам важливо навчати аудиторію, як споживати їхній продукт, і як це може врятувати від лудоманії.
- Чому так вийшло, що у Великій Британії гемблінг – це про фан і лайфстайл, а в Україні – про кредити і залежність.
- Цінні інсайди про маркетингове просування в гемблі: інтеграція зі стримами, мемами та блогерами.
- Чому довіра – це те, чого найбільше потребує аудиторія.
- Спільні ставки – це майбутнє гемблінгу?
- Як на практиці компанію вбиває відсутність внутрішньої культури.
- Три «О» в ідеології компанії, які лежать в основі екологічного, доброзичливого та ефективного колективу.
Юрій Тітков пояснив:
«Гравець хоче швидкої гри. А беттінг і гемблінг надто повільні. Саме з цієї причини класичний спорт відмирає, а кіберспортивні турніри 24/7 набирають все більшої популярності. Спорт має чекати людину, а не людина спорт. Людині вже нецікаво і незручно чекати на офлайн-події, їй хочеться в будь-який момент взяти смартфон і зіграти в кіберспортивний турнір або зробити ставку».
Також обговорили маркетингові тенденції в гемблінгу, кооперацію зі стримерами, лідерами думок, впровадження мемів у рекламні креативи. А ще розібрали на прикладах, як побудувати культуру компанії та яким має бути ефективний СЕО компанії.
Другу частину відеоінтерв'ю з Юрієм Тітковим дивіться за посиланням:
Читайте також: Про що говорили з Юрієм Тітковим у першій частині інтерв’ю
Читайте також: Що з легалізацією грального бізнесу України