Команда LoginCasino.com.ua продовжує свою серію інтерв’ю з експертами грального ринку. На цей раз ми поспілкувалися з новим гравцем – СЕО mr.fish Юрієм Тітковим. Він розповів про процес формування компанії, свою роботу в сфері маркетингу та стратегії просування нової компанії на ринку.
У першій частині відеоінтерв’ю Юрій Тітков дав відповіді на такі питання:
- Чому обрав маркетинг та як стартував в індустрії.
- Коли та як була створена martech-компанія, яка надає клієнтам зі всього світу послуги performance-based маркетингу 360°.
- Як Юрій Тітков став СЕО, та що найголовніше у цій роботі.
- Як досягти синергії дев’яти різнопланових команд в єдиній структурі.
- Головні відмінності mr.fish від подібних компаній на ринку.
Юрій Тітков пояснив:
«Залучити нових клієнтів – комплексне питання, це не означає просто запустити рекламу. Потрібно розробити комунікаційну та PR-стратегію, позиціонування бренду, провести аналітику ринку, визначити цільову аудиторію і тільки потім – привернути гравця».
Також обговорили питання маркетингу, особливостей роботи кожної команди і просування послуг на ринку онлайн-гемблінгу.
Інтерв’ю з Юрієм Тітковим можна переглянути на нашому YouTube-каналі:
Читайте також: Список ліцензованих операторів України
Читайте також: Останні новини про гральний бізнес України