Юрій Тітков: «Привабити клієнтів не означає лише запустити рекламну кампанію»

10 Червня 2021, 04:27

Юрій Тітков: «Привабити клієнтів не означає лише запустити рекламну кампанію»

Команда LoginCasino.com.ua продовжує свою серію інтерв’ю з експертами грального ринку. На цей раз ми поспілкувалися з новим гравцем – СЕО mr.fish Юрієм Тітковим. Він розповів про процес формування компанії, свою роботу в сфері маркетингу та стратегії просування нової компанії на ринку.

У першій частині відеоінтерв’ю Юрій Тітков дав відповіді на такі питання:

  1. Чому обрав маркетинг та як стартував в індустрії.
  2. Коли та як була створена martech-компанія, яка надає клієнтам зі всього світу послуги performance-based маркетингу 360°.
  3. Як Юрій Тітков став СЕО, та що найголовніше у цій роботі.
  4. Як досягти синергії дев’яти різнопланових команд в єдиній структурі.
  5. Головні відмінності mr.fish від подібних компаній на ринку.

Юрій Тітков пояснив:

«Залучити нових клієнтів – комплексне питання, це не означає просто запустити рекламу. Потрібно розробити комунікаційну та PR-стратегію, позиціонування бренду, провести аналітику ринку, визначити цільову аудиторію і тільки потім – привернути гравця».

Також обговорили питання маркетингу, особливостей роботи кожної команди і просування послуг на ринку онлайн-гемблінгу.

Інтерв’ю з Юрієм Тітковим можна переглянути на нашому YouTube-каналі:

Читайте також: Список ліцензованих операторів України

Читайте також: Останні новини про гральний бізнес України

 

Коментарі:
Зараз читають
вгору