Уряд Іспанії хоче обмежити рекламу онлайн-гемблінгу

13 Липня 2020, 12:38

Уряд Іспанії хоче обмежити рекламу онлайн-гемблінгу

Міністерство зі справ споживачів направило законопроєкт на погодження до Європейської комісії. Обмеження передбачають заборону спонсорства та розміщення бренду онлайн-оператора на формі гравців.

Нещодавно в Іспанії скасували надзвичайний стан і разом із ним – маркетингові обмеження для грального бізнесу. Однак уряд уже запланував нові, більш суворі правила. Міністерство зі справ споживачів раніше заявляло про наміри встановити нове регулювання реклами азартних ігор, яке має бути більш жорстким, ніж тимчасові обмеження, введені під час пандемії.

І минулого тижня зазначене міністерство надіслало на затвердження до Європейської комісії останній проєкт свого Королівського указу про рекламу азартних ігор.

Серед найважливіших пунктів цього документу можна виділити положення, що розміщення брендів операторів-спонсорів на спортивній формі «не буде допущено». Також ідеться про заборону букмекерам підписувати угоди про право на розміщення назви компанії на спортивних об’єктах, лігах і під час змагань. Водночас заборону на промоцію грального бізнесу на спортивних майданчиках залишили на розгляд місцевій владі.

Окрім того, уряд хоче заборонити вітальні бонусні пропозиції. Такі програми мають бути доступні тим гравцям, чий обліковий запис старше одного місця та вже внесено мінімум три депозити. У лютому міністерство хотіло поставити ліміт у €100 на бонуси, але цього разу в держструктурі сказали, що «державний регулятор може розробити умови та ліміти для бонусних програм на свій розсуд».

Якщо нові правила почнуть діяти, то рекламу азартних ігор транслюватимуть по радіо, на телебаченні й онлайн-відеохостингах у часовому вікні з 1:00 до 5:00. Показ реклами незадовго до початку та під час перебігу спортивної події також заборонено. Ці обмеження не поширюватимуться на державну лотерею SELAE, яка зможе проводити маркетинг своїх послуг, але без уточнення певних продуктів.

Запропоновані обмеження суттєво вплинуть на La League – провідну іспанську футбольну організацію, яка має партнерські стосунки з букмекером Cirsa Sportium. У багатьох клубів є форма з брендом спонсора-букмекера і ще більше команд підписали угоди про партнерство з букмекерами.

Міністерство зі справ споживачів сподівається, що нові заборони вдасться закріпити в законодавстві до сезону La League 2020-2021. Але проєкт закону повинна схвалити не тільки Європейська комісія, а й Рада міністрів Іспанії.

Нагадаємо, представник одного з іспанських операторів розповів про повернення букмекерства до активної роботи.

Читайте також: Як нові поправки до законодавства вплинуть на індустрію ставок у Казахстані

Читайте також: Свіжі новини грального бізнесу

Дізнавайтеся про найцікавіше на наших сторінках у Facebook, Instagram, Twitter, Telegram.

Коментарі:
Зараз читають
вгору