Іспанія знімає тимчасові обмеження на рекламу азартних ігор

13 Червня 2020, 11:12

Іспанія знімає тимчасові обмеження на рекламу азартних ігор

Опублікований цього тижня Королівський указ скасовує низку тимчасових обмежень на рекламу азартних ігор, що були введені на період дії заходів, спрямованих на боротьбу з поширенням коронавірусу.

Королівський указ-закон 21/2020, опублікований 10 червня в Офіційній державній газеті (BOE), скасовує статтю 37, якою й запровадили жорсткі рекламні обмеження для операторів азартних ігор. Звернемо увагу, що це відбулося до скасування надзвичайного стану, який діє в Іспанії з 13 березня і має закінчитися 21 червня.

Бонуси, знижки, безкоштовні ставки та пропозиції мультиплікаторів ставок були заборонені, як і індивідуальні комунікації електронною поштою та пряма реклама в соціальних мережах. Також операторам не дозволяли прямо чи опосередковано посилатися на пандемію в своєму маркетингу.

Проте гемблінг-операторам, які працюють в Іспанії, доведеться дотримуватися нових правил у рекламі. Про них на офіційному рівні почали говорити ще в лютому цього року. Ідеться про заборону на аудіовізуальну рекламу з 1:00 до 5:00, за винятком прямих спортивних трансляцій між 20:00 і 5:00, за умови, що в цих оголошеннях не згадуватимуть про акції, бонуси чи коефіцієнти та прямо не закликатимуть до участі в азартних іграх, як-от «грай зараз» або «роби ставку зараз».

Також оператори не зможуть використовувати громадських діячів для просування своєї продукції. Маркетингові комунікації повинні будуть уникати й завищення шансів на перемогу та подачі азартних ігор як шляху до фінансового чи соціального успіху.

Водночас урядовці обмежать розмір бонусів сумою в €100. Рекламу електронною поштою можна буде надсилати лише після перевірки на відсутність її отримувача у базі даних самообмеження Іспанії та того, чи не класифікований він як гравець із ризиком. А для гемблінг-оголошень у соціальних мережах діятимуть такі вимоги: націленість на аудиторію, в якій немає неповнолітніх осіб, та відображення гемблінг-оголошення не частіше одного разу на чотири стандартні рекламні повідомлення.

Нагадаємо, регулятор грального ринку в Іспанії оголосив, що з 15 січня діють нові правила реклами азартних ігор.

Читайте також: Маркетинг у гральному бізнесі: особливості та останні тенденції

Читайте також: Гральні зони Європи

Підписуйтеся на наші сторінки в Facebook, Instagram, Twitter, Telegram.

Коментарі:
Зараз читають
вгору