Опублікований цього тижня Королівський указ скасовує низку тимчасових обмежень на рекламу азартних ігор, що були введені на період дії заходів, спрямованих на боротьбу з поширенням коронавірусу.
Королівський указ-закон 21/2020, опублікований 10 червня в Офіційній державній газеті (BOE), скасовує статтю 37, якою й запровадили жорсткі рекламні обмеження для операторів азартних ігор. Звернемо увагу, що це відбулося до скасування надзвичайного стану, який діє в Іспанії з 13 березня і має закінчитися 21 червня.
Бонуси, знижки, безкоштовні ставки та пропозиції мультиплікаторів ставок були заборонені, як і індивідуальні комунікації електронною поштою та пряма реклама в соціальних мережах. Також операторам не дозволяли прямо чи опосередковано посилатися на пандемію в своєму маркетингу.
Проте гемблінг-операторам, які працюють в Іспанії, доведеться дотримуватися нових правил у рекламі. Про них на офіційному рівні почали говорити ще в лютому цього року. Ідеться про заборону на аудіовізуальну рекламу з 1:00 до 5:00, за винятком прямих спортивних трансляцій між 20:00 і 5:00, за умови, що в цих оголошеннях не згадуватимуть про акції, бонуси чи коефіцієнти та прямо не закликатимуть до участі в азартних іграх, як-от «грай зараз» або «роби ставку зараз».
Також оператори не зможуть використовувати громадських діячів для просування своєї продукції. Маркетингові комунікації повинні будуть уникати й завищення шансів на перемогу та подачі азартних ігор як шляху до фінансового чи соціального успіху.
Водночас урядовці обмежать розмір бонусів сумою в €100. Рекламу електронною поштою можна буде надсилати лише після перевірки на відсутність її отримувача у базі даних самообмеження Іспанії та того, чи не класифікований він як гравець із ризиком. А для гемблінг-оголошень у соціальних мережах діятимуть такі вимоги: націленість на аудиторію, в якій немає неповнолітніх осіб, та відображення гемблінг-оголошення не частіше одного разу на чотири стандартні рекламні повідомлення.
Нагадаємо, регулятор грального ринку в Іспанії оголосив, що з 15 січня діють нові правила реклами азартних ігор.
Читайте також: Маркетинг у гральному бізнесі: особливості та останні тенденції
Читайте також: Гральні зони Європи
Підписуйтеся на наші сторінки в Facebook, Instagram, Twitter, Telegram.