Ринок хмарних ігор зростатиме в усьому світі – прогноз до 2025 року

09 Грудня 2019, 05:48

Ринок хмарних ігор зростатиме в усьому світі – прогноз до 2025 року

У 2020 році хмарні ігри, за прогнозами аналітиків, мають досягти $2,6 млн, і надалі зростання продовжиться. Серед головних гравців цього ринку називають IBM, NVIDIA, Ubitus Inc., Simplay тощо. У чому причини збільшення популярності?

Зростаючий інтерес до портативних ігрових пристроїв та економічна привабливість сприяють зростанню ринку хмарних ігор, які змінюють спосіб гри у відеоігри. Оскільки провайдери запускають гру на своїх серверах, геймери не витрачають сотні доларів на консоль. Щоб грати в хмарні ігри, достатньо персонального комп’ютера з базовими характеристиками, а також підключення до Інтернету. Правда, щоб використати всі можливості гри, закладені в неї розробником, інтернет-зв'язок має бути постійним і мати швидкість 50 Мбіт/с.

На користь хмарних продуктів говорить ще один факт: вони відкрили додаткові можливості для впровадження ігрових технологій із доповненою реальністю (AR), віртуальною реальністю (VR) та ігор, що залежать від контексту.

На думку компанії Absolute Markets Insights, яка проводила дослідження цього ринку, «хмара» приваблює аудиторію в тому числі завдяки тому, що дає змогу вмикати геймплей без необхідності завантажувати його та встановлювати. Відповідно, ігри стали більш незалежними від конкретної платформи. Виробники смарт-телевізорів також інтегрують підтримку послуг хмарних ігор. Крім того, оскільки такі геймплеї працюють на віддалених серверах, а не на комп’ютері геймера, піратство майже неможливе.

Серед різних типів пристроїв, що використовують для хмарних ігор, протягом наступних п’яти років, за прогнозами аналітиків, найбільше зростатиме частка смартфонів – на понад 30%. А от серед регіонів, де очікують найбільше зростання попиту на хмарні ігри, називають Північну Америку (29,1%). Саме цей регіон розробники хмарних ігор обирають для бета-тестування та запуску своїх продуктів.

Загалом, наразі в США відеоігри є гідним конкурентом художніх фільмів. За даними американського Управління економіки та статистики (ESA), американці вважають відеоігри корисними.

Серед головних учасників світового ринку хмарних ігор Absolute Markets Insights називає IBM, NVIDIA, Ubitus Inc., Simplay, LiquidSky Software, Inc, RemoteMyApp Sp. z o. o., GameFly, Inc., Hatch Entertainment Ltd., Cloudzen, Google Inc., Sony Corporation, Parsec Cloud, Inc., Microsoft, Crytek GmbH, Amazon Web Services, Inc., Blade та Samsung Electronics.

Показовим щодо перспективності хмарних ігор можна назвати цьогорічний запуск хмарного сервісу Project Stream від Google. Він дає користувачеві можливість грати в блокбастерні ігри. Послуга була випробувана в грі Assassin's Creed Odyssey, яку можна відтворювати за допомогою веббраузера Google Chrome. Після цього Microsoft розкрила більше подробиць про свою службу потокової гри в «хмарі» – Project xCloud.

Раніше ми розповідали про хвилю цифрових перетворень на гемблінг-ринку.

Читайте також:Warcraft 4: дата виходу

Читайте також:Огляд програмного забезпечення для казино

Коментарі:
Зараз читають
вгору