Оператори і КРАІЛ працюють над розв’язанням рекламного питання

06 Серпня 2021, 12:02

Оператори і КРАІЛ працюють над розв’язанням рекламного питання

Для розв’язання проблем з регулюванням реклами Комісія з регулювання азартних ігор та лотерей уклала меморандум з Держпродспоживслужбою. Але і бізнес не залишився осторонь – працює над Меморандумом з реклами азартних ігор, який є саморегулюючим документом.

На прикладі реклами казино Shangri La в Борисполі можна побачити, що таке законна реклама, яка розрахована на іноземних гостей. Однак деякі оператори шукають лазівки в рекламних законах і випускають рекламу, яка так чи інакше порушує принципи відповідальної гри.

Голова Всеукраїнського союзу букмекерства Михайло Коваль зауважив, що є багато способів донести інформацію про свій продукт до клієнта, але якщо на всіх білбордах буде реклама азартних ігор, то це матиме свої наслідки, зокрема призведе до втоми людей від таких оголошень.

І для боротьби з порушниками рекламного законодавства КРАІЛ підписала угоду з Держпродспоживслужбою. Голова UGC Антон Кучухідзе головним у цьому документі вважає визначення механізмів взаємодії у питаннях, які є у відомстві обох органів. КРАІЛ має обов’язки контролю грального ринку, але не має повноважень для реагування на порушення в питаннях реклами.

«Представники комісії не можуть приїхати, зрізати білборд, або якось заблокувати рекламу, немає таких повноважень», – сказав Антон Кучухідзе.

А Держпродспоживслужба такі повноваження має, тому комісія може збирати інформацію про порушення і передавати її представникам служби для подальшого реагування.

Ринок і собі робить кроки для упорядкування рекламного питання. Йдеться про Меморандум про рекламу азартних ігор. Це саморегулюючий документ, який пропонує бізнесу єдине трактування законодавчих вимог. Його ще називають «джентльменською угодою». За словами Михайла Коваля, документ практично готовий і незабаром його підпишуть.

Генеральний директор казино Shangri La Kyiv Тарас Мірошниченко підмітив, що рекламні обмеження – це справедливо, але з іншого боку оператор зіткнувся з тим, що гравці не знають про легалізацію грального бізнесу. Тому ліцензіатам потрібно повідомити про себе, що доволі складно через обмеження. На думку фахівця, саме тому деякі учасники ринку ризикують і використовують агресивну рекламу. Однак реклама грального бізнесу має бути спрямованою, а не кричущою, інакше це спричинить відторгнення гравців та вдарить по репутації легального гемблінгу.

Нагадаємо, що регулятор грального бізнесу України визначився з цілями на три роки.

Читайте також: Процес отримання ліцензії на казино від КРАІЛ

Читайте також: Новини спортивного букмекерства

Коментарі:
Зараз читають
вгору