Ресурс Golden Casino News став майданчиком для збору інформації про оплачувані покази реклами азартних ігор в Інтернеті. Статистику надала компанія Setupad.
Отримані дані на зазначеному ресурсі показують, що з 5 квітня до 4 травня цього року кількість загальнодоступних показів оголошень азартних ігор досягла 292 849, тоді як у 2019 році за аналогічний період цей показник становив 110 914 (-164,03%).
На сімнадцятому тижні 2020 року рекламних оголошень було найбільше – 387 673. Роком раніше цей показник становив 135 849, тобто на 185,37% менше. За наступний, вісімнадцятий тиждень, кількість платної реклами дещо зменшилася – до 375 597, але все одно залишилася значно вищою за такий самий період у 2019-му (тоді їх було 166 742, тобто -125,26%).
Водночас загалом за 18 місяців поточного року платні покази рекламних оголошень досягли 6 409 590, що на 8,6% менше, ніж торік (7 012 424 – за січень-травень 2019-го). Проте в Setupad відзначають, що після падіння через пандемію коронавірусу COVID-19 ситуація на ринку гемблінгу починає вирівнюватися.
«Зростаюча кількість платних показів оголошень протягом останніх тижнів може бути останніми зусиллями рекламодавців щодо сформування своєї бази користувачів в Інтернеті перед відкриттям наземних гральних закладів у травні», – сказано в аналітичному звіті.
Також Setupad надала дані по країнах:
Країна | Кількість платних рекламних оголошень за період |
Німеччина | 197 165 |
Польща | 161 676 |
Перу | 150 863 |
Великобританія | 112 818 |
Індія | 105 335 |
Португалія | 97 041 |
Бразилія | 88 578 |
Швеція | 59 898 |
Колумбія | 56 668 |
Мексика | 43 604 |
Нагадаємо, нещодавно EGBA видала перший кодекс відповідальної реклами для азартних ігор в Інтернеті.
Читайте також: Потрапити в топ-10 «Яндексу»: просування гемблінг-проєктів
Читайте також: Останні новини грального бізнесу в Україні
Дізнавайтеся про найцікавіше на наших сторінках у Facebook, Instagram, Twitter, Telegram.