Німеччина лідирує за кількістю платної реклами азартних ігор в онлайні – Setupad

07 Травня 2020, 12:09

Німеччина лідирує за кількістю платної реклами азартних ігор в онлайні – Setupad

Ресурс Golden Casino News став майданчиком для збору інформації про оплачувані покази реклами азартних ігор в Інтернеті. Статистику надала компанія Setupad.

Отримані дані на зазначеному ресурсі показують, що з 5 квітня до 4 травня цього року кількість загальнодоступних показів оголошень азартних ігор досягла 292 849, тоді як у 2019 році за аналогічний період цей показник становив 110 914 (-164,03%).

На сімнадцятому тижні 2020 року рекламних оголошень було найбільше – 387 673. Роком раніше цей показник становив 135 849, тобто на 185,37% менше. За наступний, вісімнадцятий тиждень, кількість платної реклами дещо зменшилася – до 375 597, але все одно залишилася значно вищою за такий самий період у 2019-му (тоді їх було 166 742, тобто -125,26%).

Водночас загалом за 18 місяців поточного року платні покази рекламних оголошень досягли 6 409 590, що на 8,6% менше, ніж торік (7 012 424 – за січень-травень 2019-го). Проте в Setupad відзначають, що після падіння через пандемію коронавірусу COVID-19 ситуація на ринку гемблінгу починає вирівнюватися.

«Зростаюча кількість платних показів оголошень протягом останніх тижнів може бути останніми зусиллями рекламодавців щодо сформування своєї бази користувачів в Інтернеті перед відкриттям наземних гральних закладів у травні», – сказано в аналітичному звіті.

Також Setupad надала дані по країнах:

Країна

Кількість платних рекламних оголошень за період
з 5 квітня до 4 травня 2020 р.

Німеччина

197 165

Польща

161 676

Перу

150 863

Великобританія

112 818

Індія

105 335

Португалія

97 041

Бразилія

88 578

Швеція

59 898

Колумбія

56 668

Мексика

43 604

Нагадаємо, нещодавно EGBA видала перший кодекс відповідальної реклами для азартних ігор в Інтернеті.

Читайте також: Потрапити в топ-10 «Яндексу»: просування гемблінг-проєктів

Читайте також: Останні новини грального бізнесу в Україні

Дізнавайтеся про найцікавіше на наших сторінках у Facebook, Instagram, Twitter, Telegram.

Коментарі:
Зараз читають
вгору