EGBA видала перший кодекс відповідальної реклами для азартних ігор в Інтернеті

02 Травня 2020, 10:55

EGBA видала перший кодекс відповідальної реклами для азартних ігор в Інтернеті

Європейська асоціація ігор і ставок (European Gaming and Betting Association, EGBA) опублікувала загальноєвропейський кодекс відповідальної реклами азартних ігор в онлайні.

Чималий за обсягом документ вводить головні стандарти рекламного контенту на всіх медіаплатформах, а також запроваджує спеціальні заходи для соціальних медіа.

«Кодекс відповідальної реклами азартних ігор в Інтернеті має на меті доповнити та зміцнити існуючі в Європі правові та саморегулювальні рамки реклами онлайн-гемблінгу. Ініціатива була розроблена в контексті Директиви ЄС про аудіовізуальні медіапослуги, що підкреслює важливу роль саморегулювання та регулювання в захисті неповнолітніх від впливу реклами азартних ігор», – зазначає EGBA в пресрелізі.

Зокрема, цей документ передбачає такі аспекти:

  • як повинна та не повинна виглядати реклама гемблінгу;
  • обмеження показу реклами грального контенту під час передач для неповнолітніх;
  • інструменти перевірки віку в соціальних мережах для захисту неповнолітніх;
  • встановлення вікових обмежень у профілях соцмереж азартних брендів для обмеження доступу неповнолітніх;
  • відсутність спонсорських заходів з використанням неповнолітніх або направлених на них;
  • відповідальні азартні повідомлення та рекламні кампанії.

Цей кодекс стосуватиметься учасників EGBA, також до них можуть долучитися гральні компанії, які мають ліцензії в ЄС/ЄЕП і Великобританії, інші гемблінг-асоціації та представницькі органи медіасектору. EGBA планує залучати третю сторону для контролю за дотриманням положень нового документу.

«Реклама має велике значення для інформування споживача про легальні та нелегальні вебсайти гральних операторів. Але вона повинна нести відповідальність і захищати споживачів, особливо неповнолітніх. Ми закликаємо інші гемблінг-компанії долучитися до виконання Кодексу та сподіваємось на співпрацю з європейськими властями, щоб забезпечити його ефективність», – прокоментував Маартен Хайєр, генеральний секретар EGBA.

Крім того, EGBA залучила сторонніх оцінювачів, щоб вони вивчили вплив Кодексу на існуючі національні нормативні акти та саморегулювання. Результат асоціація обіцяє опублікувати на своєму сайті в травні 2020 року.

Раніше ми повідомляли про те, що на ринку азартних ігор Євросоюзу нелегальних онлайн-операторів стає більше.

Читайте також:Гравці просять букмекерів додавати онлайн-покер до переліку своїх продуктів – міжнародні експерти

Читайте також:Фільми про азартні ігри

Дізнавайтеся про найцікавіше на наших сторінках у Facebook, Instagram, Twitter, Telegram.

Коментарі:
Зараз читають
вгору