Для успішного ведення грального бізнесу у пострадянському просторі недостатньо лише придбання ліцензії, якісного софту і створення інтернет-ресурсу. Важливо ще розробити рекламну кампанію, провести глобальну роботу з залучення трафіку і поліпшенню впізнаваності бренду. Як потрапити в топ видачі Яндекс і які методики, інструменти маркетингу використовуються зарубіжними компаніями – докладніше в матеріалі від команди Login Casino.
Наразі гемблінг, окрім лотерейної продукції, не є законним на території України, але законопроєкт № 2285-д вже пройшов перше читання і експерти дають максимально оптимістичні прогнози щодо його прийняття найближчим часом. Тож даний матеріал може бути як загальнопізнавальним, так і стане в нагоді компаніям, які очікують на легалізацію в Україні.
Складний процес, який супроводжується численними заборонами, вимогами і обмеженнями – реклама азартних ігор. У просуванні наземних і віртуальних гральних закладів потрібно бути максимально обережним, щоб гемблінг-проєкт не спіткали штрафи й обмеження. Не потрапити під блокування реально, якщо враховувати законодавчі аспекти країни, де знаходиться азартний заклад, а також вимоги до реклами.
Наприклад, у Росії законодавство дозволило рекламувати тільки ліцензовані букмекерські компанії і тоталізатори. Робота онлайн-казино і рекламування даних майданчиків суворо заборонені в Рунеті. У Білорусі діяльність стаціонарних і онлайн-казино узаконена, відповідно, і рекламування дозволено. У Болгарії на рекламу азартних ігор накладено вето. В Україні гральний бізнес поки що нелегальний, тому і реклама азартної тематики знаходиться під забороною. Нагадаємо, що в Греції за порушення правил рекламування послуг оператор може навіть позбутися ліцензії.
Читайте також: Робота віддалено: пошук вакансій у сфері гемблінгу
Онлайн-ресурси, які застосовуються для просування товарів і послуг через Інтернет, повинні враховувати норми законодавства і правила до реклами азартних ігор. Наприклад, «Google. Реклама» дає можливість розміщувати оголошення про гемблінг-проєкти, тільки якщо вони відповідають місцевому законодавству, стандартам гральної галузі і правилам, встановленим пошуковою системою.
Як потрапити в топ Яндекс: Україна в маркетинговій діяльності
Як потрапити в топ пошуку Яндекс-Київ? Комплексний інтернет-маркетинг – застосування всіх методів, спрямованих на отримання цільового трафіку з пошукових систем «Яндекс» і Google. Постійна робота над оптимізацією ресурсу, збільшення обсягу унікального контенту наближають до поліпшення поведінкових факторів, зростання довіри до інтернет-майданчику, збільшення конверсії.
Універсального способу для досягнення якісного трафіку не існує. Є комбінація ефективних методик і набір інструментів, які необхідно використовувати залежно від конкретної ситуації. Концепція інтернет-маркетингу побудована на таких аспектах:
- Аудит. Аудит вебсторінки (пошуковий, технічний, usability та інші), вивчення цільової аудиторії та конкурентів.
- Стратегія. Формування цілісного плану з реалізації маркетингу і грамотного підходу для окремих напрямків (контент-стратегія, SMM-стратегія та інші).
- Планування. Розробка плану щомісячних дій з введенням різних інструментів.
- Реалізація. Підготовка та налаштування рекламних кампаній, включаючи публікацію та розкрутку контенту, накладання всіх інструментів під «ключ».
- Аналітика. Відстеження ефективності, вебаналітика, оптимізація. Робота зі зменшення вартості ліда, підвищення конверсії.
- Звітність. Кінцевий звіт з докладною статистикою і аналізом ефективності.
Читайте також:Обмеження реклами азартних ігор в Україні згідно з законопроектом № 2285
Як потрапити в топ Яндексу та Гугл: найбільш ефективні та актуальні способи
Активний розвиток інтернет-простору вплинув на виникнення безлічі ефективних методик для просування послуг у всесвітній мережі. Далі наведені найбільш поширені способи просування онлайн-казино.
Партнерські програми
Як потрапити в топ пошуку Яндекс? Наразі партнерський маркетинг вважається одним з найбільш продуктивних методів просування інтернет-казино. Партнерство в рамках афіліатних програм здійснюється таким чином. Вебмайстер публікує на своєму майданчику рекламні матеріали і партнерські посилання, надані азартним онлайн-майданчиком. Коли відвідувачі інтернет-ресурсу переходять за посиланнями на гемблінг-платформу і/або проводять там певні дії, партнер отримує за це фінансову винагороду.
Гральний сегмент виділяє два ключових формати взаємодії між рекламодавцями і вебмайстрами.
- Revenue Share. Модель, де казино платить партнеру конкретний відсоток від суми свого доходу за залученого клієнта.
- СРА. Передбачає виплату вебмайстру грошової суми за дію користувача, яку він виконував на сервісі казино. Наприклад, гроші можуть нараховуватися за поповнення депозиту або участь у грі.
SEO-оптимізація
СЕО – комплекс заходів, спрямованих на підняття позицій сайту в пошуковій видачі. Це і формування структури майданчику, і оптимізація контенту, і нарощування зовнішньої посилальної маси (розміщення на сторонніх вебпорталах посилань на сайт). Якісне проведення роботи дасть можливість швидко і легко виявляти гемблінг-проєкт за допомогою прописування в пошукових системах «Яндекс», «Гугл» ключових фраз.
Читайте також: Захист гравців і реклама азартних ігор в Україні
Тизерна реклама
Рекламні оголошення, які складаються з чіпкого заголовка, яскравого зображення, а потім короткого анонсу-опису (не для всіх випадків). Вони сприяють заклику відвідувача і мотивації до переходу за посиланням. Для просування казино таким методом потрібно вступити в тизерні мережі.
Соціальні мережі
У різних соціальних мережах формуються персональні вебсторінки, групи або спільноти. Вони постійно наповнюються якісним контентом. Реклама гемблінг-проєктів може розміщуватися на сторонніх ресурсах, але такий метод платний.
Важливо врахувати, що в Facebook і Instagram заборонена реклама казино. Різні експерти придумують масу способів обійти обмеження, але це не призводить до очікуваних результатів і часом стає причиною блокування облікового запису.
Стримінг і прероли у відеороликах
Відеотрансляція ігор в онлайні дасть можливість залучити на гемблінг-майданчик цільову аудиторію. В ході стримів потенційні клієнти грального закладу зможуть побачити послуги компанії, оцінити якість ігрового контенту, безпеку сервісу і рівень обслуговування.
Email-розсилки
Такий варіант просування передбачає розсилку гральним оператором інформаційних листів рекламного характеру. Базу даних активних користувачів можна зібрати самому або купити.
Крауд-посилання
URL-адреси, які органічно вписані в коментарі на форумах, а також інших відвідуваних ресурсах. Завдання крауд-маркетингу для казино – згадати продукт, компанію або послугу серед великої аудиторії користувачів для просування. Згідно з даними «Яндекс.Вордстат», з початку 2019 року зацікавленість до даного інструменту реклами істотно зросла.
Читайте також:Ефективний рекламний сервіс для БК
Реклама на форумі
Просувати послуги інтернет-казино в офлайн-середовищі найкраще в тематичних організаціях за відсутності заборони з боку місцевого законодавства. Наприклад, через інтернет-клуби, готелі, бари і т. д. Рекламними матеріалами можуть виступати класичні листівки, візитки або банери.
Участь у профільних заходах
Незалежно від того, наземне це казино чи онлайн, участь у профільних івентах – чудовий спосіб заявити широкому загалу про свій бренд. Сьогодні тематичні події, присвячені гральному бізнесу, проводяться в різних країнах, у тому числі і там, де на законодавчому рівні заборонений гемблінг. На таких зустрічах збираються представники гральних закладів, маркетологи, SEO-майстри, юристи та інші експерти, які займаються розвитком та просуванням гральної діяльності.
Цікаві факти |
• Очікується, що до 2020 року продаж у сегменті B2B досягне $6,7 трлн і переросте B2C |
• 85% успішних компаній у просуванні своєї продукції роблять акцент на контент-маркетингу |
• 69% загального часу, проведеного в Мережі, користувач виконує за допомогою мобільного девайса |
• Застосування відео на цільових сторінках допомагає збільшити конверсію на 86% |
• Нативна реклама збирає на 53% більше переглядів порівняно з банерами |
• 39% клієнтів покинуть майданчик, якщо він буде занадто довго грузитися |
Читайте також:Реклама азартних ігор на прикладі різних держав
Як потрапити в топ Яндексу самостійно: помилки, що заважають просуванню
Не всі компанії, що працюють у пострадянському просторі, знають, як потрапити в топ 3 Яндексу і грамотно розкрутити вебпортал азартної тематики самостійно. Деякі роблять помилки, які гальмують розкрутку ресурсу. Нижче наведені найбільш поширені з них:
- Неправильний підбір ключових фраз. Розстановка ключових слів у хаотичному порядку призводить до того, що вебсайт не індексується пошуковими системами. Потрібно користуватися декількома сервісами, щоб підібрати оптимальні ключові слова.
- Ігнорування внутрішньої оптимізації. Відсутність семантичного ядра, ігнорування Title і Description, а також обхід стороною інших питань може спричинити труднощі в майбутньому.
- Поспіх у покупці посилань. Немає необхідності закуповувати величезну кількість посилань, оскільки це виглядатиме неприродньо.
- Відсутність розведення анкорів. Ключові слова прийнято розбавляти всілякими способами, щоб запити виглядали природньо.
- Просування однієї сторінки. Не варто зациклюватися на одній вебсторінці, а намагатися просувати різні категорії.
- Безкоштовні послуги. Деякі компанії пропонують свої послуги в безкоштовному форматі взамін на рекламу організації. Таких пропозицій варто уникати, адже досвідчені фахівці завжди цінують свою роботу.
Нагадаємо, раніше ми розповідали про тенденції маркетингу у гральному бізнесі.
Читайте також:Функціональна задача редіректу для веб-ресурсу
Читайте також: Афіліати: особливості взаємодії