Навантаження на HR-відділ гральних компаній значно зросло через обмежувальні заходи – представниця Slotegrator

15 Травня 2020, 12:35

Навантаження на HR-відділ гральних компаній значно зросло через обмежувальні заходи – представниця Slotegrator

Раптове переведення офісних працівників на віддалену роботу та низка викликів, спричинених останніми подіями в світі, змусили HR-відділ чеської гемблінг-компанії розробляти нові підходи до команди.

Боротьба за місце на гральному ринку триває не тільки ззовні, а й усередині гемблінг-компаній. Станіслава Учеваткіна, HR-фахівець компанії Slotegrator, під час вебінару розповіла, як у Чехії вони справлялися з обмежувальними заходами та перелаштовували принципи роботи.

Головний офіс дистриб’ютора платформ і програмного забезпечення для iGaming знаходиться саме в цій країні. За словами представниці компанії, на період боротьби із пандемією працювати в офісах не забороняли. Однак, оскільки був уведений режим самоізоляції, керівництво Slotegrator надало своїм співробітникам можливість обирати: надалі їздити на роботу в офіс чи перейти на віддалений формат. І 90% штату залишилося вдома. А отже, HR-відділу довелося терміново змінювати принципи комунікацій та організовувати робочий процес інакше, щоб в ньому не відбувалося збоїв.

Як розповіла Станіслава Учеваткіна, ситуація ускладнилася ще й тим, що майже 80% працівників компанії є іноземцями. Відповідно, HR-відділу потрібно було вирішувати проблеми, спричинені закриттям кордонів.

«Із виникненням карантину та кризової ситуації питань стало набагато більше. Я – перша ланка, до якої вони звертаються для пошуку рішень, пов’язаних із побутовими питаннями. Тому щоб справитися із ситуацією, потрібно було обрати певну стратегію в рамках компанії», – пояснила експертка.

Компанія швидко почала змінювати свій робочий устрій. І серед головних мотивів у цьому було бажання та вміння підтримати своїх співробітників.

Навантаження на HR-відділ гральних компаній значно зросло через обмежувальні заходи – представниця Slotegrator

«І на передову тут як раз вийшов HR, оскільки, на мою думку, це така крос-позиція, коли ми комунікуємо з усіма в команді. Намагаємося врахувати всі інтереси та привести їх до загального результату. І де необхідно, ми беремо на себе додаткові функції по роботі з персоналом. І в цей період HR-відділ став нашими “руками”. Перед нашою командою постало завдання зберегти максимально комфортне робоче середовище», – розповіла Станіслава Учеваткіна.

У цьому допомогли і технічний відділ, і уже звичні канали комунікації, і правильна подача інформації працівникам. Також представниця Slotegrator наголосила на тому, що дуже важливу роль у побудові правильного принципу роботи у віддаленому форматі відіграють керівники відділів і ті, хто займається упорядкуванням інформації та направленням її потрібним виконавцям.

І ще, на переконання Станіслави Учеваткіної, вся їхня команда взяла від цієї кризи навички, які складно отримати в звичайному робочому середовищі. Вона переконана, що це стосується багатьох гемблінг-операторів.

Отже, завдяки цьому досвіду гральна індустрія зможе вдосконалити свої зовнішні й внутрішні процеси, а значить, отримає нові напрями для розвитку.

Нагадаємо, у Чехії відновлюють роботу перші казино.

Читайте також: Азартні ігри в Інтернеті: принципи регулювання в країнах Європейського Союзу

Читайте також:Топ фільмів про казино

Наші сторінки в Facebook, Instagram, Twitter, Telegram.

Коментарі:
Зараз читають
вгору