Згідно із дослідженням діджітал-ринку, яке опублікував SimilarWeb, у 2019 році азартні ігри та геймплеї користувалися значним попитом серед користувачів.
Зокрема, з мобільних пристроїв найчастіше заходили в категорії для дорослих, цікавилися азартними іграми, їжею та напоями. А от через комп'ютери найбільше на сайти з розвагами та мистецтвом і на ресурси з іграми.
Також у дослідженні йдеться про зростання трафіку на 100 найбільш відвідуваних сайтах у світі протягом минулого року на 8%, тобто в середньому до 233 млрд унікальних користувачів на місяць.
Водночас, переходи з ПК знизилися на 3%, а з мобільних виросли на 18%, але користувачі з десктопів залишалися на сайтах близько 16,6 хв., тоді як зі смартфонів тільки 7,2 хв.
Торік завдяки прямому трафіку до топ-100 інтернет-магазинів зайшло 59% користувачів, органічний трафік з пошуковиків забезпечив 26% переходів, а реклама в пошукових мережах – тільки 8%.
Facebook Messenger та WhatsApp стали фаворитами для спілкування в більшості країн світу, а от в Україні й Білорусі найпопулярнішим виявився Viber.
У США відчутно зросла кількість прихильників TikTok: якщо за підсумками 2017-го цю програму завантажило майже 874 тис., то станом на кінець 2019-го – 3,3 млн. Таким чином, сервіс випередив LinkedIn за кількістю користувачів.
Раніше ми розповідали про мобільні додатки для ігор і те, як вони стають глобальним бізнесом.
Читайте також:Огляд найцікавіших тенденцій ICE London 2020
Читайте також: Відеослоти і Україні та світі
Дізнавайтеся про найцікавіше на наших сторінках у Facebook, Instagram, Twitter, Telegram.