Sempro 2020 – це конференція про отримання та монетизацію трафіку. Подія відбудеться уже вшосте.
На платформі збираються учасники та лідери думок з усього СНД, афтепаті відвідує 50% учасників конференції.
Це найяскравіший захід із SEO й арбітражу в Східній Європі. Конференція, на якій будуть усі!
Що крутого цього року?
- 1200+ учасників із усього СНД та інших країн, 75% – веби;
- 18 спікерів у чотирьох топ-вертикалях: нутра, PDL, гембла та вертикаль на вибір учасників (триває голосування: http://bit.ly/nisha-vybor);
- 8500 кв. м для нетворкінгу;
- 30+ стендів на виставці;
- 4 додаткових мітапи в рамках конференції.
У 2020-му Sempro відбудеться 21 травня в Києві, в арт-просторі D12. Очікуємо 1200+ учасників із усього СНД. Цього року, як завжди, буде два напрями: SEO і CPA.
Увесь контент спеціалізовано під чотири вертикалі: нутра, PDL, гембла, четверту нішу організатори анонсують пізніше. І традиційна тема – трафік і SEP на бурж.
Принцип підбору спікерів такий, як і минулого року. Окрім популярних доповідачів, будуть ті, хто ллє багато, але перший раз у житті виходить на сцену на Sempro.
За темою нутра виступає Дмитро Голополосов, aka DimOk, один із топів партнерки Everad. Він розвиває понад 30 ресурсів і є співвласником партнерки Clickbaze. На конференції розкаже про $300К на одному офері з тизерок.
На гемблі буде чимало цікавих спікерів.
Олександр Слобоженко, тімлід Traffic Devils, розкаже, як збирати 20К+ депозитів у гемблі. Володимир Лучанінов, експерт з PBN в ігровій тематиці, говоритиме про домонетизацію трафіку та правильне його розподілення.
За PDL і фінансами виступить Андрій Смоляков, співзасновник арбітраж-команди CPAlab, з оборотом $150 000 на місяць. Його тема – як лити 40% ROI в гео, мову яких ти не знаєш. Як робити оголошення з високими CTR без знання мови. У доповіді буде висвітлений досвід 12 гео, зокрема Європи та Південної Америки.
SEO-спікери: Едуард Пазюк, Head of SEO Depositphotos, розкаже про роботу з посиланнями як PR; Іван Боговик, 11 років працює з SEO на захід і розповість про роботу з контентом. Сергій Безбородов, творець найшвидшого SaaS-краулера в світі JetOctopus, зробить доповідь-чекліст про потенціал для зростання в оптимізації технічного SEO.
Михайло Свинарьов, співвласник закритого CPA-форуму Defo.cc, розповість про найбільш актуальні тенденції просунення на Захід на момент конференції.
А Денис Наріжний, найочікуваніший спікер з минулого року, презентує дві доповіді: за CРА про те, як забирати 1500+ лідів на день із майже білої ніші, за SEO – про склейку доменів.
Цього року виставка буде вдвічі більша, ніж минулого разу. На ній відвідувачі побачать 30+ стендів: Ecerald, Drop1, дві нові партнерки Trionika: PDL-profit і Edu-profit і сервіси для арбітражу.
Свою участь уже підтвердили такі топ-компанії: LeadNetwork, SE Ranking, Drop1, Evoplay, Storm Digital, RocketProfit, EduCashion, Kadam, Capitalist.
Перед конференцією буде кілька закритих зустрічей, що входять в опції квитка учасника. Програма з’явиться на сайті ближче до події. Це будуть зустрічі від спонсорів, обіди зі спікерами тощо.
На Sempro завжди дарують багато подарунків. Цей рік – не виняток: партнери обіцяють Audi Q8, купу «яблучної» техніки, Go Pro та різні невеличкі подарунки.
І як завжди, буде вибухове афтепаті з річками алкоголю, ексклюзивною шоу-програмою та тихою зоною, вражаюча атмосфера та суперумови для вигідних колаборацій.
Реєструйтесь за посиланням, що вигідно придбати квиток. Ваш промокод на знижку 10% – logincasino.
Читайте також: Про особливості взаємодії гральних операторів зі своїми клієнтами
Читайте також:Що нового дізналися учасники ICE London про майбутнє гемблінг-індустрії