Керівник відділу розробки Betfred Sports USA Стівен Кристал під час свого виступу на конференції Betting in face of COVID-19 розповів, чому американським букмекерам складно адаптуватись до кризових умов, та окреслив перспективні напрями і тактики ведення бізнесу під час пандемії.
Найбільшою проблемою для американського ринку стала відсутність активів в онлайн-сегменті. Фахівець вказує, що два роки тому лише один штат країни мав право на букмекерську діяльність в Інтернеті.
«На відміну від Європи й інших країн ми лише почали заходити на онлайн-ринок ставок на спорт. Ще в 2018 році тільки Невада мала право видавати ліцензії на цю вертикаль. Зараз у нас більше 30 юрисдикцій по всій країні, і ми активно працюємо над тим, щоб інтегрувати наш бізнес в Інтернет. Але в цьому питанні ми новачки, а нинішні умови зачинених кордонів і скасованих спортивних подій не сприяють покращенню ситуації», – зазначив Стівен Кристал.
Також, за його словами, оператори, які працюють у Пенсильванії та Неваді (штатах, де онлайн-гемблінг дозволений уже давно), звітують про зростання прибутків за останній місяць – на 20-30%.
Нині ж букмекерські компанії шукають, чим заповнити простір, утворений призупиненням традиційного спорту.
«Я мав розмову з представниками майже всіх спортивних асоціацій Північної Америки. І ніхто з них не знає, коли поновлять спортивні змагання. Букмекери обмежені лініями на настільній теніс в Азії та футболом у Білорусі. Наземні точки прийому ставок зачинені, а онлайнові працюють більш-менш продуктивно. Я сподіваюсь, у майбутньому онлайн-ринок США буде зростати та впроваджувати нові технології в сфері гемблінгу», – уточнив Стівен Кристал.
За словами фахівця, майбутнє індустрії – в онлайн-технологіях і кіберспорті. Молоде покоління гравців хоче взаємодіяти з контентом, який цікавий саме для них.
«Нещодавно я бачив пост у LinkedIn, згідно з яким 71% спортивних фанатів США грає у комп’ютерні ігри. Тому зв’язок між традиційним і віртуальним спортом міцніший, ніж заведено вважати», – розповів представник Betfred Sports USA.
Крім того, він вважає, що хоч цей напрямок перспективний для ринку США, але його розвиток проходить повільно через регуляторні обмеження. Нині в країні не існує інфраструктури, яка б дозволила швидко й ефективно впровадити ставки на кіберспорт, оскільки законодавство висуває певні вимоги стосовно такого бізнесу. Наприклад, кожна лінія ставок на одну кіберспортивну подію має бути затверджена відповідними документами та ліцензійними дозволами.
«Однак у цьому напрямі теж слід бути обережним. Варто налаштувати інтеграцію електронного спорту в букмекерські системи, а також слідкувати за якістю таких матчів, щоб уникнути шахрайства та договірних результатів», – підсумував експерт.
Нагадаємо, на думку фахівців, букмекерство нині в скрутному становищі саме через тісний зв’язок із традиційним спортом.
Читайте також: Кількість підозрілих ставок на кіберспорт зростає
Читайте також:Останні новини криптовалют
Дізнавайтеся про найцікавіше на наших сторінках у Facebook, Instagram, Twitter, Telegram