Розуміння гравців – ключ до просування мобільної гри

22 Грудня 2020, 17:05

Розуміння гравців – ключ до просування мобільної гри

Нині ринки комп’ютерних і мобільних ігор переповнені різноманітними пропозиціями, і розробнику буває доволі важко дістатися свого клієнта. Приклад одного з досліджень демонструє, як вивчення звичок мобільних гравців жанру RPG відображає головні тенденції геймерських смаків. І ці дані можуть використовувати як розробники, так і маркетологи для кращого просування ігри на смартфон.

Часто маркетинг мобільних ігор поділяють за жанрами, яким надають перевагу гравці. І цікаву нішу тут займають RPG, що дозволяють користувачам сприймати нові ідентичності у віртуальних світах, повних складнощів і викликів. Маркетологам і розробникам мобільних ігор важливо зрозуміти мислення гравців жанру, щоб створити й реалізувати якісний ігровий досвід.

Interpret, компанія з вивчення звичок споживачів, провела дослідження, в якому взяло участь 13 412 мобільних геймерів із 11 країн. Також у дослідженні провели сегментацію за 27 ігровими жанрами і піджанрами, щоб краще розуміти ігрову поведінку. Більшу частину дослідження зосередили на ринках Японії, США, Південної Кореї та Великобританії. Популярність РПГ ігри на андроїд в Японії допомогла відслідкувати піджанри на кшталт рольових головоломок, покрокових рольових ігор і рольових ігор екшн-жанру/масової мультиплеєрної рольової онлайн-гри (MMO).

Читайте також: Як через Battlefront 2 світ звернув увагу на лутбокси

Чому геймери люблять цей жанр?

RPG/MMORPG

Назва жанру свідчить про можливість відіграшу за різних персонажів паралельно з проходженням сюжетних ліній. 56% опитаних геймерів США ствердили, що занурення в іншого персонажа чи вигаданий світ є головним фактором їхніх смаків у мобільному геймінгу. Також більшість гравців чотирьох країн вказали на втечу від стресу як домінуючий фактор для гри в RPG-жанр.

У Японії, де 43% мобільних геймерів проводять час у рольових іграх, помітно різницю в мотивації за піджанрами. Наприклад, збирання віртуальних предметів цікавить 38% гравців екшн-RPG/MMORPG, тоді як час, проведений в інших активностях, є ключовою мотивацією 38% поціновувачів рольових головоломок.

Загалом, причини, чому гравці RPG люблять мобільний геймінг, розподілили так:

Японія

Екшн RPG/MMORPG

Рольові головоломки

Покрокові рольові ігри

46% – занурення в іншого персонажа чи світ

42% – зняття стресу

52% – занурення в іншого персонажа чи світ

47% – зняття стресу

39% – занурення в іншого персонажа чи світ

38% – зняття стресу

40% – почуття задоволення після виконання складного завдання

38% – проведення часу в перерві між повсякденними активностями

35% – проведення часу в перерві між повсякденними активностями

37% – збирання віртуальних речей

38% – почуття задоволення після виконання складного завдання

32% – почуття захоплення від чогось унікального

36% – проведення часу в перерві між повсякденними активностями

26% – почуття захоплення від чогось унікального

27% – почуття задоволення після виконання складного завдання

Південна Корея

Зняття стресу

Занурення в іншого персонажа чи світ

Проведення часу в перерві між повсякденними активностями

Почуття задоволення після виконання складного завдання

Збирання віртуальних речей

46%

43%

41%

39%

33%

Великобританія

Зняття стресу

Проведення часу в перерві між повсякденними активностями

Почуття задоволення після виконання складного завдання

Занурення в іншого персонажа чи світ

Зв’язок із знайомими людьми

57%

51%

49%

45%

39%

США

Зняття стресу

Проведення часу в перерві між повсякденними активностями

Занурення в іншого персонажа чи світ

Почуття захоплення від чогось унікального

Перемога над іншими в боротьбі

71%

62%

56%

51%

48%

Наскільки активні гравці RPG ігри на Андроїд?

За даними дослідження, такі геймери часто приєднуються до онлайн-спільнот для налагодження зв’язку з іншими гравцями і розробниками. Також ці люди активно беруть участь у різних соціальних онлайн-акціях, пов’язаних із жанром. Три чверті геймерів США та 79% Великобританії розповіли, що вони переглядали трансляції РПГ ігри онлайн та дивилися на досягнення та рахунки інших гравців в онлайні.

Онлайн-спільноти, зі свого боку, стають все популярнішим джерелом зв’язку з однодумцями. Більше половини опитаних з усіх країн щоденно відвідують спільноти своїх улюблених ігор. Навіть існують географічні відмінності у мотивах для таких відвідувань. В США це інформація про майбутні ігрові події, в Японії – для розваги себе ігровим контентом.

Читайте також: Шахрайство в кіберспорті як показник рівня винахідливості

RPG android

Реклама в сфері рольових ігор

Гравці жанру доволі відкриті для вбудованої реклами, що можуть використати розробники для монетизації своїх продуктів. У Японії та Південній Кореї РПГ-ігри є жанром № 1 за внутрішньоігровими покупками. У першому кварталі 2020 року 10,9% корейців і 9,3% японців робили покупки в ігрових додатках, а от британці зробили 5,4% таких покупок.

Водночас 36% геймерів Південної Кореї та 20% США сказали, що вони покидали деякі ігри, оскільки ті занадто агресивно підштовхували їх до внутрішніх покупок.

Для правильного балансу розробники можуть запровадити змішану систему монетизації, яка міститиме інтегровану рекламу. Гравці RPG-жанру відкриті для цього – 80% опитаних у Південній Кореї і 70% в США сказали, що не проти показів вбудованої реклами.

Читайте також: Огляд серії Fallout

Частка гравців, які не проти реклами в ігрових додатках

США

Великобританія

Південна Корея

Японія

70%

69%

80%

Покрокові RPG

Рольові головоломки

Екшн-RPG/MMOPRG

87%

91%

94%

Висновки для розробників мобільних ігор

Виділення персонажів і введення захопливих і складних завдань можуть залучити гравців до нового продукту. А щоб привернути їхню увагу до реклами, необхідно додавати найбільш релевантні повідомлення та підбирати їх тон. Оголошення, яке привертає увагу, зазвичай демонструє ігровий процес і персонажа чи його сюжет. Наприклад, у Японії персонажі дуже важливі, тому місцеві гравці особливо зацікавлені, щоб в рекламі був відображений художній стиль гри. 70% любителів покрокових ігор і 53% екшн-ігор Японії надають перевагу ігровим додаткам зі стилізованим графічним складником. А ось 45% гравців США вказали, що їхню увагу привертає реклама, яка передає ноти виклику. Цікаво, що японські геймери люблять гумористичні елементи в оголошеннях на відміну від гравців зі США, Великобританії і Південної Кореї.

Висновки для маркетологів

Маркетологи

Наведені вище дані свідчать, що варто:

  • Виокремити розвиток персонажів – гравці жанру РПГ схильні до мобільних ігор саме через те, що можуть розвивати персонажів, тому не варто випускати цей аспект під час комунікації з аудиторією.
  • Займатися онлайн-спільнотами – геймери часто звертаються до них, щоб взаємодіяти з іншими людьми та ігровими брендами. Маркетологи можуть розширити функціонал цих спільнот, надаючи відповідний контент для покращення ігрового досвіду.
  • Акуратний підхід до реклами – занадто агресивне спонукання до покупок може відлякати аудиторію від гри. Але гравці відкриті для вбудованих рекламних оголошень, тому варто подумати про додання цієї моделі до системи монетизації.

Читайте також: Технологія 5G змінить мобільний геймінг

Читайте також: Як TikTok просуває себе  

Коментарі:
Зараз читають
вгору