Зміст реклами азартних ігор є проблемою в багатьох країнах ЄС – Василикі Пануосі

21 Травня 2020, 13:52

Зміст реклами азартних ігор є проблемою в багатьох країнах ЄС – Василикі Пануосі

Василикі Паноусі, менеджерка відділу ризиків ЄС EGBA, розповіла про особливості нового кодексу відповідальної реклами гемблінгу. Зокрема, вона виділила цілі цих правил, тих, для кого вони будуть діяти, а також заходи й елементи, що роблять цей кодекс унікальним.

Представниця Європейської асоціації ігор і ставок (European Gaming and Betting Association, EGBA) зазначила, що головною метою кодексу є скоординувати ініціативу сектору стосовно рекламних правил і встановити загальноєвропейські стандарти відповідального маркетингу гемблінгу для захисту споживачів. Кодекс у першу чергу зосереджений на змісті рекламі, а не на її обсягу.

«Ми не виділили обсяги реклами не через те, що це не є проблемою для країн ЄС, а через проблеми саме зі змістом реклами в багатьох державах», – уточнила менеджерка під час свого виступу на вебінарі Euporean Online Gambling Advertising, який відбувся 19 травня.

Збірник правил спрямовано на операторів європейського ринку азартних ігор, членів EGBA, а також їхніх афіліатів і маркетингових активів включно з бренд-амбасадорами та блогерами. Також до цього списку входять рекламні повідомлення на всіх медіаплатформах без прив’язки до технологій, якими вони користуються, а також країни Європейського союзу, Європейської економічної зони та Великобританія.

Василікі Пауноусі виділила заходи, що асоціація застосовуватиме для дотримання принципів відповідальної реклами. Зокрема, це модерація контенту, тобто того, як повинна та неповинна виглядати реклама гемблінгу включно з пропозиціями бонусів. Особливу увагу приділено захисту неповнолітніх – заборона промоції азартних ігор під час трансляцій, які можуть побачити малолітні особи, встановлення вікового цензу для відвідування акаунтів операторів у соціальних мережах і відсутність спонсорства від гральних компаній у заходах, які мають вплив на неповнолітніх. Також заплановано донесення інформації та проведення кампаній стосовно принципів відповідальної гри.

Зміст реклами азартних ігор є проблемою в багатьох країнах ЄС – Василикі Пануосі

Фахівець також вказала на фактори, які роблять цей кодекс відмінним та особливим.

«Унікальним цей кодекс роблять чотири елементи. По-перше, він є першим загальноєвропейським кодексом із саморегулювання відповідальної реклами азартних ігор. По-друге, цей збірник правил перший вмістив положення стосовно маркетингу в соціальних мережах. По-третє, в ньому вміщено конкретні приклади модерації контенту. Під цим я маю на увазі спеціальні обмеження, які ми вивели, базуючись на рішеннях органів влади. І по-четверте, новий кодекс EGBA передбачає контроль і виконання вимог операторами, які вирішили приєднатися до цих правил», – прокоментувала Василікі Пауноусі.

Нагадаємо, експерти вважають, що обмеження реклами легального гемблінгу може призвести до переходу гравців у тіньову сферу азартних ігор.

Читайте також: Під час пандемії збільшилось навантаження на HR-відділи гральних компаній

Читайте також: Новини комп’ютерних ігор

Читайте свіжі новини грального світу на наших сторінках у Facebook, Instagram, Twitter, Telegram.

Коментарі:
Зараз читають
вгору