ЗМІ збільшили зовнішню рекламу завдяки онлайн-казино і букмекерам

16 Лютого 2022, 16:09

ЗМІ збільшили зовнішню рекламу завдяки онлайн-казино і букмекерам

Національний оператор Prime Group опублікував власне дослідження щодо ринку зовнішньої реклами. У ньому проаналізовані зміни і тенденції як серед обсягу рекламних конструкцій і площ, так і зміни частки рекламодавців у цьому виді промоції.

Минулого року відбулося невелике зменшення (6%) щитів і призм розміром 3×6 м. Дослідники пояснюють це заміною цих носіїв на цифрові аналоги та конструкції менших розмірів у низці великих міст – Дніпро, Харків, Луцьк, Миколаїв.

Водночас саме цей формат носіїв зовнішньої реклами поки є лідером. У Києві на частку щитів 3×6 припадає 32% рекламних конструкцій, а сумарно в Україні їхня частка становить 55%.

Якщо говорити про участь рекламодавців, то особливих змін порівняно з 2020 роком у цьому напрямі немає. Категорія «Торгівля» утримує перше місце вже 10 років, а «Нерухомість» – друге. Проте ЗМІ змогли прорватися на третє місце. Цьому вони мають завдячувати зростанню активності різних інтернет-майданчиків, а також активному просуванню онлайн-казино та онлайн-букмекерства. Категорія «Медицина» посіла шосте місце через пандемію. Підтягнули обсяги розміщення і «Розваги» та «Ресторани і дозвілля». Також відновилися і рекламодавці фінансового сектору, які опинилися на сьомому місці.

Найбільшим рекламодавцем зовнішньої реклами у 2021 році стала компанія Sport Life, яка охопила 8498 площ із ринковою часткою в 1,87%.

Нагадаємо, ІТ-бізнес активно подає заявки до «Дія City».

Читайте також: В Україні провели перше масштабне дослідження туристичного ринку

Читайте також: Рейтинг покерних гравців

Коментарі:
Зараз читають
вгору