Держагентство розвитку туризму ініціювало повномасштабне дослідження туристичного ринку України задля виявлення вподобань іноземних та українських туристів. Держава готова інвестувати в розвиток туристичних локацій та працювати над збільшенням кількості закордонних гостей.
За збір статистики та містку аналітику відповідала компанія «Х’юмен Ресерч». В основі проведення досліджень – рекомендації щодо міжнародної туристичної статистики ООН, Всесвітньої туристичної організації, а також Українського центру соціальних реформ.
Перше дослідження мало на меті виявити тренди в’їзного туризму, тобто вподобання іноземних гостей. Опитування провели серед 4 тис. респондентів, представників 87 країн світу.
Результати показали, що більшість іноземних гостей цілеспрямовано приїздить до великих міст, у яких є аеропорти, – Києва, Львова, Харкова, Одеси. Разом із тим 91% таких туристів за час свого візиту до України відвідав більше одного міста. Загалом 78% іноземців визнають Україну безпечною та привабливою туристичною країною. Закордонні гості цінують українську природу – 85%, національну кухню – 82%, архітектуру – 79% та історико-культурні пам’ятки – 75%.
Друге дослідження стосувалося аналізу уподобань внутрішніх туристів. Респондентами виступили 23 тис. українців із різних міст і сіл.
Відповідно до отриманих результатів, найчастіше Україною подорожують жителі сіл і невеликих міст. Більшу туристичну активність проявляють представники східних і західних регіонів, рідше подорожують українці з центральних і південних областей.
Найчастіше внутрішні мандрівки в Україні організовуються задля дозвілля, відпочинку та відпустки – 68%. Більшість українців для внутрішнього туризму обирає пляжний відпочинок – 48%; популярні також екскурсії – 36%, гірський туризм – 17% і лікувально-оздоровчі мандрівки – 14%.
За результатами дослідження, 18% українців хоча б раз подорожували за кордон. Переважно це стосується людей у віці 25-34 років. У 77% виїзних туристів головною метою подорожі був відпочинок. Найчастіше українці відвідують Європу – 42%, Туреччину – 28% та Єгипет – 21%.
Очільниця ДАРТ Мар’яна Олеськів, коментуючи результати дослідження, наголосила, що проведене повномасштабне дослідження дало змогу визначити пріоритетні напрями подальшого розвитку туризму в Україні. За її словами, держава готова інвестувати в локації з сильним туристичним потенціалом, адже такі інвестиції обов’язково конвертуються в прибуток.
Нагадаємо, в Європі хочуть запровадити континентальний цифровий ідентифікатор, на якому можна буде зберігати особисту інформацію для швидкої ідентифікації та отримання доступу до онлайн-послуг.
Читайте також: Новини про гральний бізнес в Україні
Читайте також: Про ліцензійні умови азартних ігор