Асоціація футбольних прихильників (FSA) та GambleAware створили онлайн-ресурс для футбольних вболівальників, де можна знайти вичерпну інформацію про ризики необдуманих, спонтанних ставок. Цей проєкт запущений у Великобританії в рамках тривалої кампанії BeGambleAware.
Зазначена інтернет-платформа міститиме посилання на матеріали з кампанії BeGambleAware «Подумай двічі або пошкодуєш». Зокрема йдеться про плакати, матеріали зі стадіону та відео, а також поради азартним гравцям, як уникнути спонтанних і необдуманих ставок.
«Інвентар, який ми створили для цифрового центру, є частиною нашої кампанії Bet Regret. І протягом цього футбольного сезону ми працювали спільно з FSA, щоб допомогти навчити вболівальників по всій країні обережніше ставитися до азартних ігор та ризиків імпульсивних ставок», – сказав Марк Етчес (Marc Etches), виконавчий директор GambleAware (Великобританія).
Він також пояснив, що головна мета ресурсу – підвищити обізнаність про імпульсивні азартні ігри та допомогти вболівальникам розпізнати поведінку, яка сигналізує про виникнення ігрової залежності.
На думку Етчеса, зважаючи на останні дискусії стосовно ролі азартних ігор у футболі, партнерство між FSA та BeGambleAware є дуже своєчасним.
«У групі прихильників виникають реальні занепокоєння щодо шкідливості ставок та імпульсивної поведінки в азартних іграх серед футбольних фанатів. Ми допоможемо вболівальникам по всій країні пояснювати це клубам і отримувати безпечніші азартні ігри. Футбольні клуби займають унікальну позицію у своїх громадах, тому до цього потрібно поставитися серйозно», – наголосив Девід Роуз, заступник виконавчого директора FSA.
Додамо: GambleAware – добровільна благодійна організація у Великобританії, робота якої направлена на зменшення шкоди від азартних ігор. Її фінансують оператори гемблінг-індустрії за рахунок добровільних внесків. GambleAware підтримує освітні проєкти, профілактику та лікування лудоманії, а також дослідження, що дають суспільству більш глибоке розуміння шкоди від азартної гри.
GambleAware збирає понад 8 млн фунтів стерлінгів щорічно. Вона була створена в рамках закону про азартні ігри 2005 року, її роль прописана Комісією з азартних ігор у Ліцензійних умовах та кодексах.
Раніше ми розповідали про наміри Великобританії заборонити наносити інформацію про букмекерські компанії на футболки гравців.
Читайте також: Про регулювання гемблінг-індустрії у Великобританії
Читайте також: Система VAR у футболі
Новини про світові тенденції в гемблінгу читайте на наших сторінках у Facebook, Instagram, Twitter, Telegram.