У Німеччині видали першу ліцензію на беттінг

13 Жовтня 2020, 13:33

У Німеччині видали першу ліцензію на беттінг

На німецькому ринку з’явилася перша компанія, яка має дозвіл працювати в сегменті ставок на спорт. Оператор надаватиме послуги в онлайн- і офлайн-сегментах.

Cashpoint, дочірня компанія міжнародного оператора Gauselmann Group, першою отримала ліцензію на букмекерську діяльність як в онлайні, так і наземних точках по всій Німеччині. Такий дозвіл 9 жовтня 2020 року видала Регіональна рада Дармштадта.

Маркус Етлін, відповідальний за підрозділ спортивних ставок Gauselmann Group, із цього приводу зазначив: «Ми раді, що першими зможемо запропонувати програму ставок за державною ліцензією шанувальникам спорту. Після багатьох років юридичної невизначеності нині обов’язкові правила застосовують до всіх на німецькому ринку ставок на спорт».

Передусім, на думку фахівця, це посилює захист споживачів та гравців.

«Це тому, що зараз не лише споживачі, які люблять спорт, але й політики, органи влади та суспільство розділяють несанкціонованих операторів і ліцензованих», – додав представник оператора.

Засновник і представник правління компанії Пол Гаузельманн також висловився з нагоди отримання дозволу працювати в Німеччині. За його словами, корпорація ще 2014 року «більш ніж задовольнила всі вимоги з ліцензування», проте до теперішнього часу не могла почати роботу через законодавчі моменти.

«Майбутнє тепер покаже, наскільки держава та відповідальні регуляторні органи зможуть захистити ліцензованих учасників ринку, а отже, і споживачів від нелегальних операторів. У будь-якому випадку ми зробимо все можливе, щоб забезпечити добросовісну конкуренцію, яка врешті-решт відповідає інтересам кожного споживача», – підсумував Маркус Етлін.

Додамо, що в групі Gauselmann сегмент спортивних ставок об’єднує Merkur Sportwetten GmbH, куди входить агенція з продажів Cashpoint Solutions (Відень, Австрія) та постачальник беттінг-рішень Cashpoint Limited (Мальта), а також торгові компанії на ринках Німеччини (під ТМ XTiP), Австрії та Данії (під ТМ Cashpoint), Бельгії (під ТМ Betcenter), а з 2019 року – Польщі (під ТМ Totolotek).

Нагадаємо, за даними Setupad, Німеччина цього року вже позначилася як лідер за кількістю платної реклами азартних ігор в онлайні.

Читайте також: Гральний ринок Німеччини: про особливості законодавства

Читайте також:Що таке подвійний результат

Підписуйтеся на наші сторінки в Facebook, Instagram, Twitter, Telegram.

Коментарі:
Зараз читають
вгору