У Чехії CESA за два роки хоче об’єднати 100 тис. учасників кіберспортивної індустрії

27 Червня 2020, 13:18

У Чехії CESA за два роки хоче об’єднати 100 тис. учасників кіберспортивної індустрії

Нова Чеська асоціація електронного спорту (Czech Electronic Sport Association, CESA) повідомила, що хоче об'єднати гравців, команди, організаторів і спортивні асоціації. Загалом, у планах CESA збільшити кількість учасників до 100 тис. за два роки, про що розповіли її представники під час пресконференції в Остраві 24 червня.

За словами віцепрезидента CESA Алана Ілчишина, ігрова та фан-спільноти дуже широкі. Він оцінив загальний обсяг у близько 900 тис.

«Ми не створюємо нову спільноту, а просто збираємося об'єднати її, тому думаю, що це число є реальним», – уточнив очільник асоціації.

Також, за словами представників CESA, у Чехії за спортом спостерігають до 3,4 млн глядачів.

«Ми вважаємо, що також покажемо державній адміністрації, державному управлінню та непрофесійній громадськості, що існує велика громада, яка заслуговує на увагу й яку слід розглядати як відповідного партнера для дискусії про те, що кіберспорт – це спорт», – зазначив Ілчишин.

Зі свого боку Петро Шимоник, президент CESA та заступник декана факультету електротехніки та інформатики Технічного університету Острави, так охарактеризував кіберспорт:

«Електронний спорт став феноменом, оскільки він поєднує спорт і розваги. Люди зазвичай схильні до розваг».

CESA хоче співпрацювати з асоціаціями інших країн та Європейською федерацією спорту. Для засновників асоціації також важливим є зв’язок із академічною сферою, який повинен включати викладання, розробку та дослідження кіберспортивних дисциплін.

«Ми почали розробляти програми для професійної підготовки. Близько півтора роки тому було створено структуру предмета дослідження, який зосереджений на загальному огляді кіберспорту, але, наприклад, є також цікава лінія для моніторингу обману в іграх», – прокоментував Шимоник.

У Чехії CESA за два роки хоте об’єднати 100 тис. учасників кіберспортивної індустрії

Алан Ілчишин зазначив, що CESA хотіла б спонсорувати громадські центри, де збираються молоді спортсмени.

«Ігровий комп'ютер коштує від 50 тис., 60 тис. крон і більше. Професійне обладнання не доступне, а громадські центри фактично відкривають шлях молодим спортсменам до професійного обладнання», – уточнив він.

За словами експертів, міф про те, що в кіберспорті – товсті хлопці, які їдять ночами та грають по 20 годин на день, далекий від реальності. Наразі електронний спорт справді стає спортом. І найпрестижніші європейські університети мають лабораторії з eSports. VŠB-TUO першим відкрив таку в Чехії.

Раніше ми розповідали, як розібратися в ставках на кіберспорт.

Читайте також: Огляд ESL One Los Angeles 2020 Online

Читайте також:Dragon Age 4 коли буде

Більше про комп’ютерні ігри дізнавайтеся на наших сторінках у Facebook, Instagram, Twitter, Telegram.

Коментарі:
Зараз читають
вгору