Telegram запускає власну рекламну платформу

28 Жовтня 2021, 12:09

Telegram запускає власну рекламну платформу

Відомий месенджер анонсував створення власного рекламного майданчика. Оголошення будуть показуватися лише у великих каналах, а рекламодавець має витратити значну суму коштів для запуску кампанії. Згідно з новими правилами, реклама грального бізнесу в месенджері заборонена.

За повідомленням від компанії, користувачі не будуть бачити рекламу в особистих переписках, списку чатів та групах, а лише на каналах, які мають понад одну тисячу підписників. Крім того, месенджер не буде збирати та аналізувати дані користувачів для кореляції повідомлень, всі читачі одного каналу будуть бачити одне й те саме повідомлення. Тематика реклами має відповідати тематиці каналу та не містити зовнішніх посилань та фотографій.

Однак месенджер одразу відсік можливість для промоції азартного бізнесу. Так, пункт 5.6 рекламної політики Telegram забороняє рекламувати онлайн- чи офлайн-гемблінг, азартні ігри чи діяльність казино, що передбачає використання реальних грошей, призів чи товарів будь-якої вартості. Під заборону потрапили:

  • ігри шансів чи ігри казино включно зі ставками на спорт, лотереї, бінго, фентезі-спорт;
  • поради, коефіцієнти, прогнози, зокрема й спортивні, та підрахунки шансів.

Також не допустять рекламу політичних кампаній, шкідливих фінансових продуктів чи послуг, вогнепальної зброї і боєприпасів, наркотичних речовин, алкоголю, медичних послуг і ліків, послуг сумнівної легальності, а також сексуального контенту.

Мінімальний бюджет для рекламодавця – €2 млн, €1 млн є депозитом, який не повернуть, якщо рекламодавець не витратив €10 млн за 12 місяців. Мінімальна ціна за тисячу показів становитиме €2.

Нагадаємо, що у Дніпропетровській області ліквідували майже два десятки нелегальних гральних закладів.

Читайте також: Іван Рудий про створення КРАІЛ та головні здобутки

Читайте також: Покер в Україні – події та здобутки

Коментарі:
Зараз читають
вгору