Як повідомляє Всеукраїнська рада гемблінгу (UGC), документ із саморегуляції реклами грального бізнесу, який розроблявся кілька місяців, підписали 11 українських ліцензованих операторів.
Меморандум встановлює єдині правила щодо просування продуктів та послуг онлайн- і офлайн-операторів.
За повідомленням UGC, під час створення документа враховували принципи відповідальної гри та соціальної відповідальності. Меморандум є саморегулюючим і не встановлює жодних змін чи нових норм до законодавства або нормативно-правових актів.
Представники ринку називали цей проєкт джентльменською угодою, яка дозволить всім компаніям працювати в однакових межах.
Меморандум підписали 11 ліцензованих операторів: Parimatch, Shangri La Kyiv, Slots City, First, PIN-UP, Cosmolot, «Волна 4444», PokerMatch Ukraine, FavBet, GGPoker, VBET.
Нагадаємо, що представники топ-менеджменту гральних компаній обговорили перспективи українського ринку.
Читайте також: Юрій Арістов розповів про наповнення бюджету гральним бізнесом
Читайте також: Свіжі новини казино України