Технологічний гігант розширює свої рекламні послуги

17 Січня 2022, 13:26

Технологічний гігант розширює свої рекламні послуги

Стало відомо, що технологічна компанія Huawei запустила власну рекламну платформу – Huawei Ads. Клієнтам обіцяють велике охоплення аудиторії, різноманітні види реклами та підтримку на початку роботи з платформою.

Головною перевагою для клієнтів Huawei виділяє понад 700 млн активних користувачів щомісяця на 220 світових ринках. А трохи більше 83 млн – це користувачі преміумкласу.

Крім цього, у платформи дуже велике охоплення – 20 додатків Huawei та понад 10 форматів реклами. Компанія повідомила, Huawei Ads охоплює як власні додатки, так і сторонні розробки, які щомісячно залучають 100 млн користувачів. Пропонується підтримка і різних видів реклами: банери, заставки, реклама з винагородою, нативна реклама, відеореклама.

Платформа збирає точні дані про користувачів додатків і гаджетів Huawei на базі Big Data. За словами представників компанії, це допоможе точніше налаштовувати таргетовану рекламу та підвищувати показник конверсії.

Реєстрація на платформі безкоштовна. Крім того, клієнтам доступне автоматичне коригування ставок для максимально ефективного використання рекламного бюджету і велике різноманіття ставок у рекламних аукціонах.

Для прямих рекламодавців та агентств обіцяють безкоштовну підтримку на етапі ознайомлення з платформою, консультації щодо налаштування рекламних кампаній та додаткові тренінги і доступ до бета-функцій.

Нагадаємо, у Польщі розглядають можливу зміну оподаткування гемблінгу.  

Читайте також: Ключові цифри платіжного ринку України за 2021 рік

Читайте також: Цікаві факти про біржу

Коментарі:
Зараз читають
вгору