Фейсбук реєстрація: важливі моменти під час арбітражу трафіку

22 Січня 2021, 14:54

Фейсбук реєстрація: важливі моменти під час арбітражу трафіку

Facebook – одна з найбільш прибуткових платформ для реклами та арбітражу. Соціальний майданчик забезпечує високий рівень конверсії, але багато вебмайстрів мають проблеми через блокування рекламних акаунтів, особливо це стосується казино України. У цьому матеріалі представлена добірка рекомендацій та алгоритмів, які допоможуть уникнути бану акк під час рекламної активності.

У фінансовому звіті компанії підрахували, що рекламна виручка Facebook у другому кварталі 2020 року сягнула $18,3 млрд, а це на 10% вище проти торішніх показників за квітень – червень. Щомісячна аудиторія активних користувачів збільшилася на 4% і склала 2,7 млрд осіб. Щодня кількість активних користувачів дорівнює 1,785 млрд (+3%).

Facebook прогнозує, що у 2021 році прибуток від реклами буде тільки зростати завдяки багатьом причинам. По-перше, через збереження макроекономічної невизначеності. По-друге, через зниження активності користувачів у міру відкриття регіонів. І по-третє, через те, що частина рекламодавців тимчасово зупинила просування у Facebook та Instagram. Платформа підігріває інтерес арбітражників, які зацікавлені у великих профітах, високих ROI та величезних обсягах.

Цікаво

Рекламна виручка Google у другому кварталі 2020 року впала на 8%, «Яндекса» – на 15%, а Mail.ru Group – на 5%.

Facebook здатна давати понад $1000 чистого профіту за 24 години, але багато арбітражників стикаються з баном акаунту буквально через кілька днів після старту роботи. Система в будь-який момент може заблокувати нового користувача без попереджень і пояснень причин, якщо запідозрить хоч якісь сумнівні дії.

Щоб запобігти блокуванню облікового запису, потрібно або займатися рекламуванням тільки білих оферів (товарів), або грамотно прогрівати акаунти, або застосовувати альтернативні джерела трафіку. Над цим вебмайстру слід замислитися ще до початку реєстрації, під час вивчення всіх особливостей роботи з майданчиком для ведення рекламної кампанії. Інакше це буде рулетка та правила, які треба знати кожному, хто просуває гемблінг-тематику.

Переваги роботи з майданчиком Фейсбук під час арбітражу

Такі канали онлайн-просування, як Google і Yandex, вже стали звичними. Так тривало через недооціненість перспектив Facebook як більш результативного методу інвестування в рекламу. Про те, які плюси «Фейсбука», далі по пунктах:

Фейсбук реєстрація

  • Невисока ціна. У той час як пошуковим системам потрібно заплатити $3-7 за один перехід із контекстної реклами, у ФБ аналогічна дія буде в 10-12 разів дешевшою. Крім того, на вартість у «Гуглі» та «Яндексі» впливає конкуренція між системами, тому підсумкові витрати можуть бути високими для рекламодавця.
  • Активність користувачів. Платформа вирізняється достовірністю передачі контенту, тут набагато рідше зустрічаються фейкові новини, відверті провокації або порожні розмови. Тому клієнти більше довіряють інформації, що публікується, й активніше взаємодіють із нею. Середній час проведення в онлайні – 30 хвилин на день.
  • Якість і можливості користувачів. Аудиторія стає дедалі більшою, а понад 70% – особи віком 18-44 років, що забезпечує високу клієнтську платоспроможність.
  • Гнучке налаштування таргетингу. Запуск реклами в соцмережі дає можливість використовувати 150 критеріїв для точного опису цільового клієнта (рівень достатку, сімейний стан, наявність житлоплощі, ступінь освіти).
  • Реклама з поведінки. Залежно від активності користувача будуть вибудувані пропозиції відповідно до інтересів людини. Наприклад, для тих, хто любить подорожувати, будуть показуватися пропозиції від турфірм.
  • Ремаркетинг. Можливість налаштування показів для людей, які раніше відвідували сторінку, ставили лайки або залишали коментарі на публікації. Ремаркетинг у ФБ володіє більш гнучкими налаштуваннями, доступним завантаженням бази за телефонними номерами та email.
  • Вірусне поширення контенту. Система схвалює та розвиває будь-які різновиди взаємодій між користувачами. Але для лайків і репостів не підходить платна реклама, а тільки безкоштовні методи просування.
  • Рекламні пости з величезним текстом. Жодна пошукова система не запропонує контекстну рекламу з великим обсягом тексту. У розпорядженні вебмайстра тільки 315 знаків.
  • Залучення аудиторії конкурентів. Контекстна реклама пропонує таку ж можливість, але потрібно вставляти в оголошення ключові слова, використовувані конкурентами. У «Фейсбуці» все простіше: є налаштування демонстрації для тих, кому сподобалися конкретні сторінки.
  • Якісна база стокових фото. Досить увімкнути функцію «Безкоштовні стокові зображення», а потім додавати креативи фото із Shutterstock.

фейсбук

Вхід у Фейсбук: що потрібно передбачити на етапі реєстрації?

Цікаво

Люди часто вводять афсуіщщл замість Facebook, забуваючи змінити розкладку клавіатури на англійську.

Існують базові правила, яких важливо дотримуватися під час ведення рекламної кампанії у Facebook. Так, на один акаунт виділяється один дедик, email та номер телефону, які повинні бути прив'язані до одного регіону й бути «чистими» (без зв'язку із заблокованими сторінками).

  • Вибір дедика. Дедик (віддалений сервер) потрібен, щоб система могла ідентифікувати вебмайстра за MAC-адресою, яка раніше не повинна була використовуватися. Його можна знайти на сервісі deer.io. Потім налаштувати й почати користуватися ним, попередньо відрегулювавши безпечне підключення до сервера за допомогою VPN.
  • ip4-проксі. Їх також потрібно застосовувати «чисті», а гео обов'язково прив'язувати до дедика. Налаштування ip4 може проводитися по-різному залежно від використовуваного браузера. Експерти радять користуватися виділеними під роботу з FB проксі, які можна знайти на спеціальних ресурсах.
  • Реєстрація акаунту. Електронну пошту потрібно вибирати з реальною реєстрацією або вибрати спеціально придбаний email. СІМ-карти також використовувати справжні/віртуальні. І для пошти, і для номера важливий збіг за гео з дедиком.

Після реєстрації потрібно ретельно «прогріти» акаунт, додати близько 20 друзів, виконати кілька репостів, що допоможе відстрочити блокування кабінету. Крім того, акаунти можна купити, але експерти арбітражу не радять це робити, щоб уникнути помилок, особливо новачкам. Цікаво дізнатись, як обхід блокування російських сайтів реалізують українці. 

«Фейсбук»-реєстрація: початок роботи із Facebook

Зареєструвати акаунт у Facebook досить просто, складніше зробити так, щоб кабінет проіснував тривалий час і приніс дохід. Якщо вебмайстер має початковий рівень навичок, то потрібно бути готовим, що частина акаунтів буде нерентабельною. Для отримання максимального результату потрібно дотримуватися низки правил і намагатися не вести підозрілу активність на майданчику.

вхід у фейсбук

  • Ознайомлення з правилами. Уважно вивчити правила після активації рекламного кабінету. Починати рекомендується з білих оферів, а під кожну акцію створюється новий профіль.
  • Вірт-бокси або спай-браузери. Якщо Facebook заблокував кабінет, то зареєструвати новий акаунт за допомогою браузера вже не вийде. Потрібно використовувати віртуал-бокс/спай-браузер. Наприклад, спай-браузери («Сфера», «Індиго», Spy) дають можливість змінювати юзерагентів, cookies на кожен ак і проксі.
  • Платіжка. До рекламного кабінету слід прив'язати платіжну картку, але щоб імена збігалися в обох випадках. Довіряє «Фейсбук» банківським карткам як реальним, так і віртуальним.
  • Домени. Потрібно застосовувати власні домени – бажано незареєстровані кілька днів тому. В ідеалі мінімальний строк ресурсів повинен бути 1 рік. Прямі посилання партнерки в соціальній мережі заборонені.

Моя сторінка у «Фейсбуці»: поради під час роботи

До м'якої рекламної вертикалі у «Фейсбуці» належать такі напрями: електронна комерція, страхування, освіта, мобільні додатки, ігри. Рекламну акцію фахівці з арбітражу радять починати з білих оферів, але навіть із ними важливо бути обережними, бо будь-яка агресивна дія може призвести до бану. Далі рекомендації, яких слід дотримуватися під час роботи із Facebook:

  • Не рекомендується змінювати платіжні реквізити, адже це може бути розцінене системою як підозрілі дії.
  • Перші вертикалі та оголошення повинні повністю відповідати вимогам соціальної мережі.
  • Обов'язкове проведення спліт-тестів, бо десятки однакових оголошень неефективні.
  • Під різні рекламні вертикалі виділяються різні акаунти.
  • Неефективно запускати бурж на нових аках, якщо платіжка та IP-адреса належать до СНД.
  • До максимальних ROI призводять вірусні рекламні оголошення.
  • Один акаунт – одна платіжка, один домен і проксі.
  • Заборонену у ФБ рекламу, наприклад гемблінгу, можна просувати тільки в обхід правил системи.

Нагадаємо про те, як отримати бездепозитні бонуси за реєстрацію в Україні?

Читайте також: Чим відоме на весь світ казино Монте-Карло?

Читайте також: Чи легальні ігрові автомати в Польщі?

Поширені запитання

Скільки коштує таргетована реклама у «Фейсбуці» на Заході?

Орієнтовна середня ціна за один клік – $0,35; вартість лайку – $0,28; ціна установлення програми – $2,74.

Як лити на гемблінг-вертикаль із Facebook?

Експерти арбітражу радять купувати звичайні фарм-акаунти і бізнес-менеджери з п'ятьма рекламними кабінетами. У підсумку вебмайстер отримує сім кабінетів для зливу. У БМ ліміт дорівнює $350 на РК. Тобто ціна одного акаунту $30-40, що в підсумку дозволяє витрачати не менше $1500 на добу.

Як зайти в гемблінг із невеликим бюджетом?

Фахівці рекомендують використовувати дешеві гео, наприклад східні країни із СНД, де ліди коштують приблизно по $10. Додати сюди ще оплату витратних матеріалів і середній цінник для старту – і буде близько $500-2000. Також можна зливати із ФБ через додатки.

У чому відмінності роботи з Android та iOS?

iOS важче й дорожче просунути в Store, але додаток функціонуватиме за нормальної збірки близько трьох місяців. Вартість трафіку на iOS дорожча на 30-35%. Однак на «Андроїді» можна зробити відмінну воронку, яка покаже гідну якість. Головне – лити на якісний трафік.

Коментарі:
Зараз читають
вгору