Суспільна довіра до онлайн-гемблінгу знижується через агресивний маркетинг – експерти

23 Жовтня 2020, 14:45

Суспільна довіра до онлайн-гемблінгу знижується через агресивний маркетинг – експерти

Причиною погіршення іміджу азартних ігор в онлайні представники цього сегменту називають дуже агресивний маркетинг, який починає дратувати клієнтів.

Під час конференції Betting on Sports Europe – Digital Том Галаніс, керівний директор TAG Media, пояснив нинішню проблематику індустрії онлайн-ігор.

«Довіра громадськості до індустрії онлайн-ігор значно слабшає, особливо на ринку Великобританії. На галузь чинять тиск, щоб підвищити її стандарти соціальної відповідальності з особливим акцентом на дуже широку категорію маркетингу.

Ця індустрія вже давно використовує ціннісні пропозиції, зосереджені на бонусах і маркетингових кампаніях, щоб утримувати гравців. Здебільшого оператори тут використовують маркетинг ефективності та програми лояльності для VIP-клієнтів, тому підходять впритул до лінії “шкідливого маркетингу”. І зараз в їхній бік часто лунають звинувачення в заманюванні клієнтів в азартні ігри», – прокоментував фахівець.

У продовження дискусії Ведран Караман, директор із маркетингу ефективності в Superbet, зупинився на ринках Румунії та Центральної Європи, де, на його думку, індустрія відчуває подібну недовіру в сегменті онлайн-ігор.

«Коли дивишся на те, як люди реагують на рекламу, аналізуєш звернення до служби підтримки клієнтів, коментарі в соціальних мережах, то ситуація видається дуже схожою.

Зокрема, Швеція є показовим прикладом нового регульованого ринку, який приніс величезний негатив, оскільки онлайн почав проникати в особистий просторі людей <…> Ви розміщуєте рекламу в їхніх приватних стрічках, в Snapchat і Facebook, і коли вона з'являється там, люди починають переживати та дратуватися», – зазначив експерт.

онлайн-гемблінг

Зі свого боку, Ніл Банбері, генеральний менеджер по Великобританії в Kindred Group, звернув увагу на те, що онлайн-операторам час змінювати підхід до просування продукту й брати до уваги зауваження споживача з приводу надмірної кількості реклами.

Як представник грецького ринку Петрос Труллінос, керівник відділу маркетингу в Kaizen Gaming, нагадав про останні законодавчі зміни для грального бізнесу і додав, що нинішня нормативна база є «суворою» з точки зору маркетингу та комунікацій із клієнтами.

«Зараз ми переходимо від проміжної стадії до повністю прозорого регульованого та структурного ринку розваг, і від цього виграє кожна серйозна компанія, яка працює в Греції», – підсумував він.

Нагадаємо, грецький регулятор почав приймати заявки на нові ліцензії для онлайн-операторів.

Читайте також: Як TikTok бореться за себе, збільшує аудиторію та до чого тут ігри

Читайте також:Що буде з гральним бізнесом в Україні

Підписуйтеся на наші сторінки в Facebook, Instagram, Twitter, Telegram, YouTube

Коментарі:
Зараз читають
вгору