Riot Games підписала угоду про партнерство зі Spotify

31 Серпня 2020, 16:01

Riot Games підписала угоду про партнерство зі Spotify

Згідно з угодою, музичний сервіс отримає права стримінгового партнера для глобальних подій League of Legends. Окрім того, користувачам Spotify стане доступний повний саундтрек із гри, включно з аудіозаписами від фанатів.

Ця угода для музичного сервісу стала доволі вигідною, оскільки, згідно з пресрелізом компанії, офіційний саундтрек гри League of Legends привертає на платформу 4,8 млн користувачів щомісячно.

У межах багаторічної співпраці Spotify стане офіційним партнером потокового мовлення для глобальних подій League of Legends і запустить центр для різних подій, пов’язаних із музичним супроводом гри. Він буде включати як старі, так і нові релізи – від класичного оркестрового саундтрека до популярних треків від гуртів K/DA, True Damage й інших.

Також фанатам пообіцяли зробити списки програвання для композицій, натхнених грою. Зокрема, плейлист Road to Worlds 2020 уже доступний у додатку. В рамках угоди додатково створять серію подкастів із League of Legends. Один з них має назву «Нерозказані історії: Найкращі історії зі Світів», він матиме дев’ять серій і приурочений до світового чемпіонату з гри Worlds 2020 (триватиме з 25 вересня до 31 жовтня).

«Музика й аудіо – це невід’ємна частина нашого кіберспорту і гри, тому ми дуже раді партнерству зі Spotify, щоб надати нашим фанам ще одну платформу, де вони можуть насолоджуватися частиною гри. Spotify дозволить нам подолати межі можливостей, оскільки ми поєднуємо спорт, технології, розваги та музику, щоб створити культові враження та контент, який надихає покоління», – сказав Наз Алетаха, голова Global Esports Partnerships, Riot Games.

За словами Джун Совеге, керівника відділу маркетингу споживачів і продукції Spotify, ця угода створить перший своєрідний аудіовсесвіт для мільйонів прихильників Spotify і League of Legends по всьому світу.

«Як перший та ексклюзивний у світі партнер із глобального аудіосервісу League of Legends ми плануємо створити аудіопотік світового класу для наших користувачів, щоб вони могли відкривати для себе нову музику та подкасти частіше, ніж коли-небудь раніше», – повідомила Джун Совеге.

Нагадаємо, Valve перенесла проведення The International 2020 на невизначені терміни.

Читайте також: Суд виніс перше рішення в справі Apple і Epic Games

Читайте також: Топ ігор про апокаліпсис

Дізнавайтеся про найцікавіше на наших сторінках у Facebook, Instagram, Twitter, Telegram.

Коментарі:
Зараз читають
вгору