Євгеній Шепелєв розповів про турнір із VALORANT

29 Липня 2020, 14:58

Євгеній Шепелєв розповів про турнір із VALORANT

З 15 до 19 липня гравці різних команд взяли участь у турнірі WePlay! Invitational з гри VALORANT. Ми поспілкувалися з Євгенієм Шепелєвим, керівником кіберспортивного відділу WePlay! Esports, який розповів нам про те, як пройшов WePlay! Invitational VALORANT та чи варто очікувати нових матчів із цієї гри.

Протягом чотирьох днів команди вели боротьбу в форматі bo3 (кращий із трьох), і фінальний поєдинок відбувся між кібератлетами з G2 Esports і fish123. За результатами змагання перше місце на чемпіонаті посіла команда G2 Esports, яка не зазнала поразки в жодному матчі. Друге місце – за fish123, а третє поділили колективи NiP і Need More DM.

Як ми повідомляли раніше, загалом у турнірі взяло участь шість запрошених команд, а ще дві могли вибороти собі місце в двох відкритих кваліфікаціях, переможцями з яких вийшли колективи Nolpenki з Литви й Need More DM з Угорщини.

Самі організатори WePlay! Esports задоволені тим, як пройшов чемпіонат.

Євгеній Шепелєв розповів про турнір із VALORANT

«У перші два дні ми проводили відкриті кваліфікації, в яких взяло участь чимало команд. За перебігом турніру в інші дні могли стежити всі охочі. Тут у нас також немає нарікань – матчі починалися за розкладом, ми та, сподіваюсь, глядачі разом із нами отримали чимале задоволення від них. Навіть у випадках, коли одна команда домінувала над іншою, раунди проходили динамічно та не здавалися нудними», – розповів Євгеній Шепелєв, керівник кіберспортивного відділу WePlay! Esports.

На його думку, розробник VALORANT Riot Games правильно підходить до розвитку гри як кіберспортивної дисципліни.

«Нинішня серія турнірів VALORANT IGNITION SERIES, до якої входить WePlay! VALORANT Invitational – це предтеча майбутніх проєктів за новою гри. Те, що ми бачимо зараз, є підготовкою гравців, турнірних операторів, спонсорів та інших учасників до великих турнірів. Частота їх проведення буде збільшуватись із розвитком популярності гри та розширенням аудиторії», – уточнив Євгеній Шепелєв.

Євгеній Шепелєв розповів про турнір із VALORANT

Це також надає змогу Riot Games збирати інформацію від гравців і глядачів, щоб покращити елементи гри, які є важливими в кіберспортивних змаганнях. Як пояснює фахівець, VALORANT почали називати дисципліною esports ще до релізу через те, що він поєднував риси інших популярних шутерів. Окрім того, його творцем виступає Riot Games, чиїм флагманським проєктом є League of Legends – одна з найпопулярніших кіберспортивних дисциплін у світі.

Керівник кіберспортивного відділу заявив, що WePlay! Esports хоче продовжити роботу над VALORANT, але все залежить від розвитку гри та рішення розробника.

«Наразі ми спілкуємося з Riot Games та обмінюємося думками стосовно попереднього турніру. Про нові спільні зусилля говоритимемо вже в майбутньому», – заключив Євгеній Шепелєв.

Загалом пікова кількість глядачів турніру склала 54 021 людину, а всього під час трансляцій вболівальники мали 689 945 годин перегляду.

Євгеній Шепелєв розповів про турнір із VALORANT

Нагадаємо, Олександр Кохановский розповів про майбутнє готелю «Дніпро».

Читайте також: З’явився перший трейлер S.T.A.L.K.E.R 2

Читайте також:Сьогоднішні новини криптовалют

Дізнавайтеся про найцікавіше на наших сторінках у Facebook, Instagram, Twitter, Telegram.

Коментарі:
Зараз читають
вгору